Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaaBloem schreef:Goeiemorgen allemaal, ik ben nieuw hierIk heb het topic in twee dagen helemaal gelezen, ook Isegrims blog en alle linkjes in het topic. Ik vind het heel interessant en fascinerend om alle verhalen te lezen. Zelf zou ik niet met een gevangene willen schrijven, gewoon om het feit dat ik moeilijk open ben tegen een vreemde en gesprekken dus snel stilvallen.
LisaaBloem schreef:Goeiemorgen allemaal, ik ben nieuw hierIk heb het topic in twee dagen helemaal gelezen, ook Isegrims blog en alle linkjes in het topic. Ik vind het heel interessant en fascinerend om alle verhalen te lezen. Zelf zou ik niet met een gevangene willen schrijven, gewoon om het feit dat ik moeilijk open ben tegen een vreemde en gesprekken dus snel stilvallen.
shilady schreef:LisaaBloem schreef:Goeiemorgen allemaal, ik ben nieuw hierIk heb het topic in twee dagen helemaal gelezen, ook Isegrims blog en alle linkjes in het topic. Ik vind het heel interessant en fascinerend om alle verhalen te lezen. Zelf zou ik niet met een gevangene willen schrijven, gewoon om het feit dat ik moeilijk open ben tegen een vreemde en gesprekken dus snel stilvallen.
Hoezo stilvallen je zit toch niet aan de telefoon ?![]()
Ik vertel meestal gewoon over wat ik die dag heb gedaan of die week ( meestal is het niet heel veel want ik werk niet ) maar dat vinden ze ook helemaal geweldig of ik vertellen wat verhalen die ik heb meegemaakt en van dichtbij heb gezien ... Je kan gewoon op je gemak nadenken over een antwoord terug desnoods schrijf je pas een week later wat terug![]()
Maarja iedereen moet het natuurlijk zelf weten als het je niets lijkt moet je er niet aan beginnen
ik ben zelf heel fanatiek ik heb nu 2 mannen waar ik naar schrijf een uit noorwegen das een nederlander die sms ik ook elke dag en ik schrijf ook met hem..
En dan een portoricaan die in amerika in een gang zit en hem email ik veel met corrlinks
heb ik ook elke dag contact mee en hij belt me ook als het even kan
XEefjuhX schreef:dus je stuurt gwn een brief, met wat vragen ofzo, en je vertelt iets.
En dan met je (neppe) naam eronder?
Mag ik een stukje van jullie brief weten?