wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:01

laurenuptown schreef:
mijn verhaaltje: ik was met een vriendin in de stad, opeens was ze weg en dacht haar weer gevonden te hebben.. dus ik ging ernaast lopen hele verhalen banketstaaf over vanalles en nogwat maar zei zei maar niks en toen keek ik haar aan en was het haar niet XO snel wegwezen danmaar hahah

:')

_nvds

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:02

Ik was aan het skaten met mijn vriendin en een vriend van me wou afspreken.
Dus wij skatend naar de randstad .. heb opgehaald en we gingen naar mijn huis.

Zie ik een kikker en ik reed er bijna over heen .. en ik zo NEE KIKKER.. en toen viel ik

Schaamde me zo dood
:oo

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:52

We waren op excursie, en we hadden een plaspauze. Een vriendin van mij liep zo de mannenwc in! Net toen er een leraar van ons in zon urinoir stond te plassen..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:59

Ik denk klik eens op dit topic lig gelijk in een deuk _O-

Dat vrijen, dat hoesten en die kikker _O-

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 00:08

Oke, die van mij is echt HEEL genant.. :roll:
* hoopt dat crush geen bokt heeft *
Waar zal ik eens beginnen..
Het was op een zomerse warme dag, mn moeder vroeg of ik mee ging boodschappen halen, nou goed dan ik ga wel mee..
* in mijn korte jogging broek, hempje, genante knot wat net een vogel nest leek , en geen make-up 8)7 *
Toen we eenmaal de winkel uit kwamen en terug naar huis fietste, hadden we vlink de vaart er in,
kom ik daar op eens mn crush tegen, ik van schrik vol op de rem, mn moeder knalt boven op mij, en rijd ( naja ze werd gelandseerd ) zo de sloot in, ik natuurlijk met een knal rode kop proberen weg te kijken, maar meneer zag mij al, hij boot nog netjes hulp aan, maar ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.. 8)7 :wow:

Achteraf kan ik er enorm om lachen, en mijn moeder ook _O-

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 00:12

FD_horses schreef:
Oke, die van mij is echt HEEL genant.. :roll:
* hoopt dat crush geen bokt heeft *
Waar zal ik eens beginnen..
Het was op een zomerse warme dag, mn moeder vroeg of ik mee ging boodschappen halen, nou goed dan ik ga wel mee..
* in mijn korte jogging broek, hempje, genante knot wat net een vogel nest leek , en geen make-up 8)7 *
Toen we eenmaal de winkel uit kwamen en terug naar huis fietste, hadden we vlink de vaart er in,
kom ik daar op eens mn crush tegen, ik van schrik vol op de rem, mn moeder knalt boven op mij, en rijd ( naja ze werd gelandseerd ) zo de sloot in, ik natuurlijk met een knal rode kop proberen weg te kijken, maar meneer zag mij al, hij boot nog netjes hulp aan, maar ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.. 8)7 :wow:

Achteraf kan ik er enorm om lachen, en mijn moeder ook _O-

_/-\o_

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 00:18

HAHAH aaach je arme moeder

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 04:56

Dat moment waarop je in een druk, donker café je 'vriend' om de vliegt en hem een kus op de wang geeft.
Helaas kwam ik van achter 'hem' aangelopen en had ik dus even gemist dat 'hem' een 'haar' was en dus niet mijn vriend... :+
Nog nooit zo snel weggelopen :o
Vriendlief had alles van een afstandje gevolgd en lag inmiddels samen met mijn beste vriendin op de grond van het lachen. Dat niemand dit maar ooit mee hoef te maken... :')

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 08:21

Ik had 'm een tijdje terug in het Onhandige Mensen-topic geplaatst, maar vind toch dat ie hier ook wel een plekje verdient
Klijntje schreef:
Vanmorgen in het winkelcentrum:
Kids zitten in de fietskar/wandelwagen, is nogal een breed geval, ik pas meestal precies door de ingangen bij winkels. Meestal draai ik me om en duw dan met m'n kont de deur open en trek de kar dan mee naar binnen (snappen jullie).
Zo ook bij de opticien, waar ik moest zijn omdat zoonlief m'n bril had verbogen. Ik geef de deur een flinke duw met m'n kont, en jawel, deur vliegt naar binnen toe open en knalt echt met een rotklap tegen de stelling met brillen, hopsaa een regen van brillen om me heen, glazen uit de monturen enz :o
Nou vond ik het eigenlijk ook wel een beetje onhandig van de winkelier dat ie niet zo'n stopper achter de deur had gezet hoor :+

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 09:59

Klijntje schreef:
Ik had 'm een tijdje terug in het Onhandige Mensen-topic geplaatst, maar vind toch dat ie hier ook wel een plekje verdient
Klijntje schreef:
Vanmorgen in het winkelcentrum:
Kids zitten in de fietskar/wandelwagen, is nogal een breed geval, ik pas meestal precies door de ingangen bij winkels. Meestal draai ik me om en duw dan met m'n kont de deur open en trek de kar dan mee naar binnen (snappen jullie).
Zo ook bij de opticien, waar ik moest zijn omdat zoonlief m'n bril had verbogen. Ik geef de deur een flinke duw met m'n kont, en jawel, deur vliegt naar binnen toe open en knalt echt met een rotklap tegen de stelling met brillen, hopsaa een regen van brillen om me heen, glazen uit de monturen enz :o
Nou vond ik het eigenlijk ook wel een beetje onhandig van de winkelier dat ie niet zo'n stopper achter de deur had gezet hoor :+

:oo oeps, opticien was vast niet blij hiermee :D

pronkje_vdp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:21

Geweldig topic!

Ik had laatst proefwerk week en ik kwam net school binnen en wist niet in welk lokaal ik zat. Ik dacht ik volg dat meisje want die zit volgens mij bij mij in de klas. Buiten lag sneeuw dus ik liep het lokaal binnen en glijd uit een een grote plas gesmolten sneeuw en val hard achterover. Ik huis me op aan een tafeltje en kijk zo in de ogen van 20 onbekende mensen... zij kwamen niet bij van het lachen en ik wist niet hoe snel ik het lokaal uit moest.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:33

Wat zei de opticien ?

"Brilletje nodig, mevrouw ? " :D

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:35

Shirley schreef:
Wat zei de opticien ?

"Brilletje nodig, mevrouw ? " :D

_O- _O- _O-

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:43

HAHAHAHAHAH
_O- _O- _O-

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 10:37

:D
Nou, eigenlijk zei niemand van het personeel dus iets... Ik werd wel meteen te hulp geschoten door een andere klant.
Maar dus, glazen deuren bij andere winkels (Hema, V&D) zijn best 'zwaar' om open te duwen, ik dacht echt dat dat hier ook het geval zou zijn O:)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 21:03

Oh jeetje, herinner me nog iets..
Ik was een vrij lang geleden (ik moet iets van 9 of 10 zijn geweest) met een vriendin en haar moeder bij de 'Mooi'.
Haar moeder was bezig, dus gingen mijn vriendin en ik bij de nagellakjes kijken.
Ik had een potje behoorlijk donkere blauwe nagellak in mijn hand. Maar niet voor lang;
Het glazen potje met donkerblauwe inhoud ging KLATSS tegen de grond.
Glas overal en het allerergste nog; een enórme donkere nagellakvlek op de hagelwitte muur.
Ik heb nog vurig gehoopt dat hij wegging, maar dat was niet het geval.. 3 maanden later was ie er nog steeds.
Op het moment zelf wist ik trouwens niet hoevaak ik 'sorry' tegen de winkeljuf moest zeggen :o

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 21:29

Haha, de laatste schooldag, in de 1e klas.
Iedereen moest zijn kluissleutels inleveren, ik had een kluisje samen met mijn vriendin.
We lopen vrolijk de school binnen en besluiten om eerst onze jassen op te ruimen, in het kluisje om daarna de sleutel in te leveren. Dus hup, jassen in het kluisje en sleutel ingeleverd. Willen we onze jassen gaan halen, bedenken we ineens dat we net de sleutel ingeleverd hadden, OMG! Zo dom :')
Moesten we in die enorme bak met sleutels de onze gaan zoeken, echt rampzalig, en leg dat dan maar eens uit aan de concierge.... Wat een lol hebben we gehad :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 21:31

rhanasasja schreef:
Iedereen moest zijn kluissleutels inleveren, ik had een kluisje samen met mijn vriendin.
We lopen vrolijk de school binnen en besluiten om eerst onze jassen op te ruimen, in het kluisje om daarna de sleutel in te leveren. Dus hup, jassen in het kluisje en sleutel ingeleverd. Willen we onze jassen gaan halen, bedenken we ineens dat we net de sleutel ingeleverd hadden, OMG! Zo dom :')
Moesten we in die enorme bak met sleutels de onze gaan zoeken, echt rampzalig, en leg dat dan maar eens uit aan de concierge.... Wat een lol hebben we gehad :')

hahahaha omg _/-\o_

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 21:32

Dat had ik dus met een tas waar mijn sleutels inzaten. Laat die tas nou eens achter in een trailer vol met tassen liggen :D

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 21:44

Ik had ook ooit zoiets..
Ik was in m'n eentje op een rustig fietspad aan het fietsen. Diep in gedachten verzonken, net zoals altijd. Helaas voor mij kwam er toen opeens een man op een fiets langs waar ik van wakker schrok zeg maar. Roep ik opeens keihard over dat fietspad: "Aaaaaaah! Een fietser!!" Net alsof dat nooit voorkomt of zo :')
Wist niet hoe gauw ik verder moest fietsen :=

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 22:14

Vandaag met een vriendin en paardjes op het strand we hadden al heel de dag stomme momenten maar dit was de ergste we liepen op het harde zand mijn redding :') er kwamen 2 honden naar ons toe lopen. Mijn poown is nooit bang voor honden nu wel dus hoor mijn vriendin " waha rimmie ( mijn pony ) is bang voor een hema worst en een bacterie ( een tackel en 1 of ander mini hondje ) beetje jammer dat de eigenaar het hoorde :)) ben nog nooit zo hard weg gegalopeerd met me pony :')

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:17

Op de echt allereerste schooldag op de middelbare school, ik was met mijn net-gemaakte vriendinnen aan een tafel gaan zitten.
Dus ik pak mijn flesje drinken uit mijn tas en begin te drinken.
Maar mijn vriendin kwam net aanlopen en riep mijn naam, dus ik draai me driekwart om met mijn uitgestoken arm aangezien ik aan het drinken was..

Ja, juist op dat moment loopt er een conciërge met vuilnisbakdienst voor mijn neus langs.
Ik stoot vol tegen die conciërge met prullenbak en al aan. De volle vuilnisbak vloog 3 meter door de bomvolle aula en viel precies in het midden op de kop op de grond. Mijn broer is verder nogal bekend, dus ze kenden mij al een beetje.
Beginnen alle jongens (en ja, dat waren er écht heel veel) van de voetbalclub van mijn broer keihard mijn naam te loeien..
Ik kreeg me toch een rode kop, en het ergste was dat ik alles ook nog moest oprapen.. :')

Ik heb maandenlang van mijn vriendinnen dat o zo 'komische' verhaal aan moeten horen.
En nu nog draag ik de bijnaam vuilnisbakje van mijn vriendin. :=

Maar dit is echt nog niet het ergste, o, je wilt niet weten wat ík elke dag meemaak. :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:21

rhanasasja schreef:

Ik had ook zoiets. Wij moeten met de OV-kaart een kluisje pakken, en voor de scanner houden. Ik doe alles in het kluisje.. Juist ook mijn OV! Gelukkig wist een jongen die ik kende de 'kraak' code zodat ik mijn OV terug kon pakken. (Zonder OV kun je de kluisjes niet openen :Y))

Gister ook weer wat, wel meer dan 1.
Van de zomer heb ik een jongen leren kennen die toen geen Nederlands kon, dus ik schreef op zijn facebook voor zijn verjaardag in het Engels. Laat mijn Engels nou heeeel slecht zijn! Nou ja, ik vroeg dus ook hoe het ging etc. Krijg ik uiteindelijk een prive-berichtje, dus daar verder 'gepraat'. Zegt hij opeens, als Engels te moeilijk is voor je kan het ook wel in het Nederlands :')

Dit heb ik al eerder gehad op vakantie. Mijn (nu ex) vriend stonden bij de bali. Hij moest iets vragen maar wilde dit niet doen omdat zijn Engels slecht is. Dus ik begon heel goed in mijn Engels te praten, zegt die meid achter de bali, jullie zijn Nederlands toch? Schaamde me nogal, mijn Engels is zo beroerd en blijkbaar trek ik mij daar meer van aan als de persoon waar ik mee praat ook Nederlands kan :P

En nog 1 van gister. Heb een paar keer gedate met iemand. Maar die stuurde me nogal pikante berichtjes, meer voor de fun, maar goed ik had al zoiets van nee, doe nou niet :')
Maar we zaten met zijn 3e op de bank, dus degene waar ik naast zat, zat lekker mee te lezen. Dat was heel hard lachen natuurlijk, voor hem!

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 03:40

Omg ik heb er ook nog een :o

Vroegah ..

Mijn middelbare school heeft een ontvangstruimte, met pilaren erin. Bij een bepaald gedeelte tegenover de lerarenkamer zit een douche (voor leraren :+ ) maar aan de buitenkant van die douche staan kluisjes tot 3 meter hoog. En een meter van die kluisjes vandaan staat zo'n pilaar. Een mooie ruimte om tussen in om hoog te klimmen en op die kluisjes te gaan zitten..

Dat dacht ik tenminste :')

Ik klim dus zo omhoog en ga bovenop die kluisjes zitten. Lampje aan in de doucheruimte, dus ik kijk uit nieuwsgierigheid, en wat zie ik daar.. Raad maar :')

Mijn paard had ook zo'n rare actie. Er staat 1 boom(pje) in het weiland. 3x raden waar mijn paard tegenop knalde in een gekke bui _O-

Edit:
Mijn vriend en ik zijn een half jaar op stage geweest in Maleisïe. Heel leuk allemaal, maar ook heel veel grote "beestjes" (lees: insecten, spinnen etc.) Wij zaten dus op een avond heel relaxed tv te kijken. De tv staat voor de trap, en ineens (ik ben echt panisch voor alles wat snel beweegt en grote poten heeft) zie ik boven de trap een "spin" zitten. Afijn, ding had lange poten en een dik lijf, dus dat is bij mij meteen een spin :')
Vriendlief is niet zo panisch en ik vraag aan hem of hij die spin even weg wilt halen en naar buiten wilt doen (want hoe eng het ook is, het mag NIET dood :Y) ) Meneer loopt naar de "spin", wilt hem pakken en ineens "vliegt" die spin naar het midden van de woonkamer. Dat is toch een goeie 5 meter vanaf de trap dus ik sta even raar te kijken :P Kijk ik nog eens beter en zie ik dat de spin een enorme - handsize - sprinkhaan is. Ik vraag aan mijn vriend of ik hem even mag zien dus hij wilt hem oppakken. VLIEGT DAT BEEST INEENS MIJN RICHTING UIT!!!

Jullie snappen natuurlijk wel dat ik zó 10 meter verderop in de keuken stond :') Kom ik terug in de kamer en zie ik dat ik een hele ravage heb aangericht. Omgegooide glazen, laptop (niks kapot) van het bijzet tafeltje en ik moest bijna een ambulance bellen voor mijn vriend.

Die bleef bijna in de slappe lach hangen _O- Ik heb van mezelf een nogal lage stem en ik gil ook echt nooit, maar toen heb ik voor de eerste keer als een speenvarken gegilt :o

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 04:00

DAMWolf schreef:
Ik klim dus zo omhoog en ga bovenop die kluisjes zitten. Lampje aan in de doucheruimte, dus ik kijk uit nieuwsgierigheid, en wat zie ik daar.. Raad maar :')

En zag(en) hij/zij/ze jou ook? :=