Courses schreef:... Hier was ik al bang voor
Haha persoonlijke smaak is dat heh vergeet dat niet!
Ik hou gewoon van vrouwelijk zacht en mooi

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:Ik vind 't prima hoor, hahaJa, Mark is al lang bezig, ik vind 'm echt steen goed en hij is ook heel fijn om mee samen te werken dus wat dat betreft ben ik allang blij dat ik uberhaubt met 'm kan praten zeg maar
Laat staan dat ik uberhaubt had gedacht dat 'ie met mij 'wou' shooten
(Lucky number natuurlijk die shoot van laatst
)
Even een portrait, foto door m'n stage begeleidster en mijn edit, wil even een idee geven van wat we geschoten hebben want ik vind 'm erg tof geworden namelijkHet was de bedoeling door middel van m'n haardracht 't verschil in uitstraling te laten zien, gezien zij dit extreem anders vond
[ Afbeelding ]
Courses schreef:Zonde UMayDream!
Ik ga zo naar stage, word vandaag geportreteerd door m'n begeleidster op 2 verschillende manierenEn volgende week vrijdag ga ik weer naar Mark van Velsen toe! ^^
Courses schreef:.. Ik voel me echt een beetje naar dat iedereen m'n normale haardracht niet mooi vind .. ergens .. in een hoekjeNiks ter nadele van jullie ofzo, snap 't best maar alsnog
Corelli schreef:Je bent in ieder geval lang genoeg en je maten klinken goedOm het preciezer te kunnen zeggen, zou je met een centimeter je heup-, taille- en borstomvang kunnen opmeten
Bureau's houden graag max 90-60-90 cm aan
Amburtjoz schreef:Ik ehm, vind de foto's niet heel mooi Courses, sorry. Niks ten nadele van jou, want je bent een prachtige vrouw, maar de belichting is echt totaal niet mijn smaak. Op de eerste foto is je borst net een grote witte vlek, net als rondom je linkeroog. Doordat je linkeroog ook naar de camera toe is gedraaid, en je rechteroog meekijkt wordt deze heel klein. Ok door de witte vlekken maakt dit dat ik tsja, nee, ik krijg er een beetje het "help me gevoel van". De tweede vind ik dan weer een stuk beter, maar dit is mede door jou blik/haardracht, heel mooi klassiek! Alleen die witte vlekken weer, ja net alsof er iemand met een gummetje overheen is gegaan. Nee, doe mij jou foto's van Mark van Velsen(?) maar, dááááár sta je mooi op!
Courses schreef:Ik vind je persoonlijk niet heel interessant. Krijg ook een beetje het idee (niet aanvallend of vervelend bedoeld) dat je misschien niet helemaal het zelfvertrouwen ervoor hebt. (Dit had ik zelf eerst ook niet, no worries.) De foto's op je profiel zien er een beetje .. bangig en geforceerd uit? Je straalt weinig persoonlijkheid uit zeg maarHet klinkt misschien heel vervelend maar sommige mensen hebben dit nou eenmaal meer dan andere