model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 18:58

Courses schreef:
... Hier was ik al bang voor :P

Haha persoonlijke smaak is dat heh vergeet dat niet!

Ik hou gewoon van vrouwelijk zacht en mooi :j

Courses

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 19:00

Nee maar heel veel mensen zeggen 't nu ineens (andere fora ook) :P En ik was al bang dat mensen dat zouden gaan zeggen, meh ;-; :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 19:25

Ik vind de 2e ook veel mooier! Maar komt vooral omdat ik die stijle rechte pony (sorry :P ) gewoon niet mooi vind, maar da's ook smaak.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 19:51

=:) Rechte pony jongeh.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:13

Courses schreef:
Ik vind 't prima hoor, haha :) Ja, Mark is al lang bezig, ik vind 'm echt steen goed en hij is ook heel fijn om mee samen te werken dus wat dat betreft ben ik allang blij dat ik uberhaubt met 'm kan praten zeg maar :P Laat staan dat ik uberhaubt had gedacht dat 'ie met mij 'wou' shooten :) (Lucky number natuurlijk die shoot van laatst :P )

Even een portrait, foto door m'n stage begeleidster en mijn edit, wil even een idee geven van wat we geschoten hebben want ik vind 'm erg tof geworden namelijk :) Het was de bedoeling door middel van m'n haardracht 't verschil in uitstraling te laten zien, gezien zij dit extreem anders vond :P

[ Afbeelding ]

Ik vind de 2e denk ik mooier. Ik denk dat dat komt doordat ik je haar op de 2e foto niet zo geweldig vind, lijkt een beetje pluizig en ik vind het niet helemaal bij je passen. :o Kwestie van smaak :P

Courses schreef:
Zonde UMayDream! ^)

Ik ga zo naar stage, word vandaag geportreteerd door m'n begeleidster op 2 verschillende manieren :) En volgende week vrijdag ga ik weer naar Mark van Velsen toe! ^^

Zeg dat wel! Ik baal er ook echt grondig van, ouders.... :x ^)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:24

Zo draag ik m'n haar altijd .. op die eerste :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:25

Dacht ik al, ik meende nl al dat ik dat vaker voorbij had zien komen :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:27

.. Ik voel me echt een beetje naar dat iedereen m'n normale haardracht niet mooi vind .. ergens .. in een hoekje :P Niks ter nadele van jullie ofzo, snap 't best maar alsnog :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:34

Je gezicht komt gewoon mooier uit vind ik ik met dat andere haar :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:36

Courses schreef:
.. Ik voel me echt een beetje naar dat iedereen m'n normale haardracht niet mooi vind .. ergens .. in een hoekje :P Niks ter nadele van jullie ofzo, snap 't best maar alsnog :')

Haha moet meteen aan een vriendin van mij denken, die had 2 jaar terug haar haar echt drastisch kort laten knippen. Stond er echt SUPER goed dus iedereen zei dat. Kregen we als reactie van haar: jullie zijn ook lekker! Jullie hebben mij 20 jaar met een k*t kapsel laten lopen :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:38

Nja, ik heb 't al extreem kort gehad he omdat 't zo dood was :) Ik krul m'n extensions ook regelmatig, echter is dat gewoon nogal veel werk helaas. Ik denk ook dat 't vooral door die pony komt, maar zonder pony vind ik mezelf een enorm voorhoofd hebben. Dat is echt iets psyisch van hoe je jezelf ziet, want dat hoor ik echt van iedereen altijd (vriendinnen van mij enzo ook met hun haar :P)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:39

Je hebt helemaal geen groot voorhoofd :+ ik heb ook een pony maar draag mijn haar ook wel eens naar achteren, groot voorhoofd heb ik ook niet hoor :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:43

Ik ehm, vind de foto's niet heel mooi Courses, sorry. Niks ten nadele van jou, want je bent een prachtige vrouw, maar de belichting is echt totaal niet mijn smaak. Op de eerste foto is je borst net een grote witte vlek, net als rondom je linkeroog. Doordat je linkeroog ook naar de camera toe is gedraaid, en je rechteroog meekijkt wordt deze heel klein. Ok door de witte vlekken maakt dit dat ik tsja, nee, ik krijg er een beetje het "help me gevoel van". De tweede vind ik dan weer een stuk beter, maar dit is mede door jou blik/haardracht, heel mooi klassiek! Alleen die witte vlekken weer, ja net alsof er iemand met een gummetje overheen is gegaan. Nee, doe mij jou foto's van Mark van Velsen(?) maar, dááááár sta je mooi op! :+:

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:48

ik kom even binnenvallen, maar ik zou opzich ook wel een soort model willen worden maar nou ben ik niet zeker of ik met mijn lengte gewicht enzo daar wel geschikt voor ben.. Ik ben 1.82 en weeg rond de 61 kilo broekmaat lengte: minimaal 36 en breedte: 28/29 iemand enig iedee?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:51

Je bent in ieder geval lang genoeg en je maten klinken goed :j Om het preciezer te kunnen zeggen, zou je met een centimeter je heup-, taille- en borstomvang kunnen opmeten
Bureau's houden graag max 90-60-90 cm aan

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:53

Corelli schreef:
Je bent in ieder geval lang genoeg en je maten klinken goed :j Om het preciezer te kunnen zeggen, zou je met een centimeter je heup-, taille- en borstomvang kunnen opmeten
Bureau's houden graag max 90-60-90 cm aan

heb toevallig net (niet heel precies) opgemeten

heup: ong 70
taille : ong 57
borst: ong 79

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:58

Dan ben je qua maten in ieder geval niet te groot :) heb je een foto van jezelf?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 21:02

Amburtjoz schreef:
Ik ehm, vind de foto's niet heel mooi Courses, sorry. Niks ten nadele van jou, want je bent een prachtige vrouw, maar de belichting is echt totaal niet mijn smaak. Op de eerste foto is je borst net een grote witte vlek, net als rondom je linkeroog. Doordat je linkeroog ook naar de camera toe is gedraaid, en je rechteroog meekijkt wordt deze heel klein. Ok door de witte vlekken maakt dit dat ik tsja, nee, ik krijg er een beetje het "help me gevoel van". De tweede vind ik dan weer een stuk beter, maar dit is mede door jou blik/haardracht, heel mooi klassiek! Alleen die witte vlekken weer, ja net alsof er iemand met een gummetje overheen is gegaan. Nee, doe mij jou foto's van Mark van Velsen(?) maar, dááááár sta je mooi op! :+:

Kan prima dat 't niet je smaak is hoor, 't is ook een hele specifieke belichting :) Heb mezelf nog niet heel erg gebogen over de edit ook, is eigenlijk even snel gedaan voor meer 't effect van m'n haardracht te laten zien dus wat dat betreft is dat ook mijn fout :j

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 21:06

Corelli schreef:
Dan ben je qua maten in ieder geval niet te groot :) heb je een foto van jezelf?

ja ik heb wel wat, niet heel duidelijk of prachtige kwalliteit want ik houd me nooit zo bezig met foto's maken van mezelf :=

Afbeelding
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 21:08

Ik vind je persoonlijk niet heel interessant. Krijg ook een beetje het idee (niet aanvallend of vervelend bedoeld) dat je misschien niet helemaal het zelfvertrouwen ervoor hebt. (Dit had ik zelf eerst ook niet, no worries.) De foto's op je profiel zien er een beetje .. bangig en geforceerd uit? Je straalt weinig persoonlijkheid uit zeg maar :) Het klinkt misschien heel vervelend maar sommige mensen hebben dit nou eenmaal meer dan andere :)

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 21:12

Courses schreef:
Ik vind je persoonlijk niet heel interessant. Krijg ook een beetje het idee (niet aanvallend of vervelend bedoeld) dat je misschien niet helemaal het zelfvertrouwen ervoor hebt. (Dit had ik zelf eerst ook niet, no worries.) De foto's op je profiel zien er een beetje .. bangig en geforceerd uit? Je straalt weinig persoonlijkheid uit zeg maar :) Het klinkt misschien heel vervelend maar sommige mensen hebben dit nou eenmaal meer dan andere :)

oo nee maakt mij niet uit, ze zijn inderdaad ook niet spontaan als ik een foto maakt gaat het ook zovan nou nu maar even een nieuwe foto maken voor facebook ore whatever... Dus ik begrijp je wel. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:39

Ik ben het inderdaad heel erg eens met Courses. Het scheve lachje op je foto's op je profiel is ook niet helemaal mijn smaak :p Als ik jou was zou ik sowieso door een vriendin met een goede camera of een fotograaf hele simpele foto's laten maken, die kan je opsturen naar een modellenbureau. Ik ben bang dat ondanks je gunstige maten en lengte je heel snel geweigerd gaat worden als je dit soort foto's opstuurt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:41

Ik vind dat je een leuk meisje bent met een lief gezichtje. Maar voor echt modellenwerk vind ik het eigenlijk te gewoontjes. Je ziet er leuk uit, maar modellen hebben vaak net wat extra's (en die hoeven ook niet eens per se heel knap te zijn - het gaat meer om "iets") en dat mis ik bij jou een beetje.
Je zou, als je dat leuk vindt, natuurlijk wel gewoon eens foto's kunnen laten maken door een fotograaf op TFP basis en als dat bevalt zo doorgaan zonder een bureau, als je het zelf gewoon leuk vindt om voor de camera te staan.

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:49

ik vind mezelf ook niet echt een model als ik eerlijk ben, ben vrij onzeker over mezelf wat je dus niet kan gebruiken hierbij, maar k dacht er meer aan omdat zoveel mensen zeggen van ja jij moet echt model worden blabla daar vedien je nog eens leuk geld mee ( toen ik dat hoorde ging ik ook redelijk op het geld af als ik heel erg eerlijk ben := ) mischien straal ik in het echt iets ander uit dan op fotos. In ieder geval al bedankt voor de reacties :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:52

Als je onzeker bent over jezelf raad ik 't niet aan model te gaan staan. Dit is niet omdat ik 't je niet gun, maar 't gaat er niet altijd even aardig en leuk aan toe allemaal en als je al begint met onzekerheid kan je er echt een enorme deuk in oplopen :) Kijk over een jaartje of 2 nog eens of je 't ziet zitten, en schrijf je dan misschien in? :)
En qua geld valt 't wel mee hoor ... :) Tenzij je voor de grotere big buisness merken loopt en daar kom je ook niet zomaar.