In de kerstspirit, Haar doneren! Wie durft?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: In de kerstspirit, Haar doneren! Wie durft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 11:36

Staat je goed, goed gedaan :D

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:33

Dankjulliewel! :D

Ja het werd echt ontzettend zwaar aan mijn hoofd, doordat het echt zo dik en zwaar was. De kapper moest ook echt stukje voor stukje knippen, omdat ze er anders niet doorheen kwam haha.

Amaryllis super knap, dat jij weer gaat sparen! Ik weet niet of het nu direct weer zal doen, omdat het toch wel erg lang duurde voor mijn doen. :o

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:46

Als ik nog een keer zou doneren, zou ik het niet meer zo kort knippen als in november. Ik kan nog steeds geen staartje in en ik lijk nu net een New Kid, met zo'n raar matje in mijn nek, haha. Maar ach, het groeit tenminste, dus het wordt vanzelf weer lang :D

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 15:41

Dat New-kid gevoel had ik ook, haha!
Vooral omdat de achterkant en een zijkant echt kort was in verhouding met mijn lok. Iets bij laten knippen maar je kon het nog niet samen trekken.
Twee maanden terug weer naar de kapper geweest. Nu is de achterkant nog steeds iets langer maar is weer wat meer in verhouding tot de rest.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 13:48

Hahaha ja heeeel herkenbaar! Ik ben toevallig vandaag even langs de kapper geweest. Ik heb er weer een heel klein beetje model in laten knippen (zo min eraf) en mijn lok is weer getransformeerd tot de pony die ik voorheen had. M'n gezicht ziet er door die pony gelijk voller uit, dus ben wel blij dat ik ben gegaan!