Ik heb -voor de scheet dus- deze woensdag m'n ruitjes moeten openzetten want hij bleef maar naar frietjes meuren
En ik was daar vrijdag omgereden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik ken iemand die het grappig vindt als een vrouw op commando kan boeren, maar hij vindt het ook wel kunnen om een boer in d'r gezicht te laten als je bij elkaar ligt. Helemaal als je er nog om kan lachen ook. Nu, zo lang er geen geurtje aan hangt en het niet om de 5 voet voorvalt willen m'n lachspieren dan nog wel eens meewerken ja![]()
Moet je volgens hem maar tegen kunnen :p
Varekaj schreef:Mijn merrie is expert schetenlater.
Als ze gaat rollen hoor je altijd wel eentje knallen, soms bij het springen en ook soms zo'n hele lange pfffffft die ontsnapt. Duurt soms tot halve minuut; en dan zie je ze kijken in de aard van "ha, wat een opluchting"
Nemurin schreef:Wij doen altijd mencursussen in Rijnsweerd, de goudkust van Utrecht zeg maar.
Tegenwoordig moet er dan toch echt een poepschep mee, want er schijnt eens een kerel achter de wagen aan gefietst te zijn die constant liep te schelden omdat er in zijn mooie wijk door een paard gepoept werd.
Als er nu eentje poept stappen we even af, scheppen het op en gooien het gewoon in de berm.
En sorry hoor maar van die dunne groene wei-poep laten we gewoon liggen.
corine1981 schreef:Meest gênant scheetmoment ever: na mijn bevalling werd ik gehecht vanonder, maar door de ruggenprik had ik geen gevoel meer onderaan, laat staan controle over mijn sluitspieren. Ineens kwam er een scheet uit van twee minuten, kon er niets aan doen, recht in het gezicht van de verloskundige. Heb me nog nooit zo geschaamd
corine1981 schreef:Meest gênant scheetmoment ever: na mijn bevalling werd ik gehecht vanonder, maar door de ruggenprik had ik geen gevoel meer onderaan, laat staan controle over mijn sluitspieren. Ineens kwam er een scheet uit van twee minuten, kon er niets aan doen, recht in het gezicht van de verloskundige. Heb me nog nooit zo geschaamd