Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:09

Ja :')
Ik heb -voor de scheet dus- deze woensdag m'n ruitjes moeten openzetten want hij bleef maar naar frietjes meuren
En ik was daar vrijdag omgereden :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:12

... Dat meen je niet. Is ie echt zo lang blijven hangen?!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:13

Jaah.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:14

de frietjesgeur hé
Niet de prot :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:25

Ik ken iemand die het grappig vindt als een vrouw op commando kan boeren, maar hij vindt het ook wel kunnen om een boer in d'r gezicht te laten als je bij elkaar ligt. Helemaal als je er nog om kan lachen ook. Nu, zo lang er geen geurtje aan hangt en het niet om de 5 voet voorvalt willen m'n lachspieren dan nog wel eens meewerken ja :')

Moet je volgens hem maar tegen kunnen :p

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:57

Als iemand een boer in mijn gezicht laat, krijgt hij of zij gegarandeert een klap in zijn of haar gezicht. Problemen met boeren heb ik niet hoor, mag je ook gerust in mijn bijzijn doen maar in iemands gezicht boeren vind ik respectloos en kan ik de humor niet van inzien.
Dus ik hoop niet dat ik die vent ooit tegen kom Varekaj :') Wat een smeerlap, kan dan meer lachen om scheetjes in bed hoor ook al meuren ze verschrikkelijk :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:04

Varekaj schreef:
Ik ken iemand die het grappig vindt als een vrouw op commando kan boeren, maar hij vindt het ook wel kunnen om een boer in d'r gezicht te laten als je bij elkaar ligt. Helemaal als je er nog om kan lachen ook. Nu, zo lang er geen geurtje aan hangt en het niet om de 5 voet voorvalt willen m'n lachspieren dan nog wel eens meewerken ja :')

Moet je volgens hem maar tegen kunnen :p

Man, moeten ze echt niet proberen :n

Maar van bier moet ik boeren, en dat doe ik dan ook ja.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:14

Moeten ze bij mij ook niet proberen nee.

Ik zat net in de auto met beste vriendin naast me, en bij het sturen piept dat stuur soms (het is niet een heel nieuwe auto). Dus zij keek raar opzij dus ik zeg even "Sorry!" en maakte even mijn actie af. "Dat stuur piept soms."

Zij kijkt me nog vreemder aan en toen heel opgelucht: "OOOOH IK DACHT DAT JE EEN WINDJE HAD GELATEN!"

Nou als mijn windjes ooit zo klinken... _O- Het klonk echt als een deur die in de olie moet.

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 17:03

Ieuw! Boeren in je gezicht vind ik echt not done :n In het algemeen heb ik er geen problemen mee, maar niet in iemands gezicht. Zoals hiervoor al gezegd; respectloos.

_O- Nemurin! :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:42

Mijn oma vertelde vandaag ook een verhaal: mijn nichtje van 5 (tja ik heb ergens een duidelijk jongere tante die ook nog laat aan kinderen is begonnen) zit dan op haar schoot en dan laat ze dus een scheet. En goed hard ook.

En dan keihard lachen. En dan tegen mijn oma: "Jij moet ook lachen om mijn scheetjes!"
Tja het is een wat bazige tante...
Mijn oma: "Het zijn WINDJES."
Verschil in accent... _O- Oma is nog Drents opgevoed maar de kindjes worden op de basisschool gewoon in het ABN aangesproken.

De broer van dat nichtje (inmiddels 9) heeft toen hij 6 of 7 was ook wel eens besloten gewoon een keiharde baft te laten terwijl ie op mijn schoot was, echt niet grappig. Dat heb ik hem dus ook gewoon verteld en hij doet het niet meer.
Nichtje had dat ook te horen gekregen als ze bij mij had gezeten hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:52

Ik moet geen scheten laten van bier. Wel boeren, maar dat heb ik soms ook van frisdrank.

waaqr ik wel last van heb de dag erna is van kebab of friet. Man man man dan wens ik diegene die na mij de pot op gaat alvast innige deelneming en veel sterkte :+ (Gelukkig eet ik dat niet zo vaak).

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:54

Jeetje heb even niet meer in het topic gekeken en kijk eens wat een pagina's hier vol gescheten worden!
Haha, wat een verhalen hier. :D :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:56

dat had ik vroeger niet bij mijn oom hoeven doen op schoot een wind laten..

hij heette namelijk van achternaam zo..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:57

Ik heb de laatste dagen echt elke avond'/ochtend lekker veel gas in mijn darmen :') echt irritant. Heb het idee dat mijn kat graag bij mijn kont ligt omdat het zo warm daar is ofzo :')

fortimestwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:59

Mmm in ande rgezelschap laat ik nooit scheetjes, bij mijn man meoder en vader wel.

En nu ja ben zwanger dus de scheetjes komen vanzelf :D vind het wel grappig ben ik alleen thuis achter de computer. verder heeeel muis stil. hoor ik ineens een scheetje en lig ik dubbel van het lachen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:04

Mijn merrie is expert schetenlater.

Als ze gaat rollen hoor je altijd wel eentje knallen, soms bij het springen en ook soms zo'n hele lange pfffffft die ontsnapt. Duurt soms tot halve minuut; en dan zie je ze kijken in de aard van "ha, wat een opluchting" :')

fortimestwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:12

Varekaj schreef:
Mijn merrie is expert schetenlater.

Als ze gaat rollen hoor je altijd wel eentje knallen, soms bij het springen en ook soms zo'n hele lange pfffffft die ontsnapt. Duurt soms tot halve minuut; en dan zie je ze kijken in de aard van "ha, wat een opluchting" :')

Nou die van jou doet het als je erop zit !!! die van mij altijd wanneer ik achter haar sta loop of zit.
Doet ze gewoon express doe het dan ook terug:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:18

Niet alleen als ik er op zit hoor, maar ook gewoon als je aan het poetsen bent, of als ze aan het eten is... gewoon wanneer het haar uitkomt :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:29

Nemurin schreef:
Wij doen altijd mencursussen in Rijnsweerd, de goudkust van Utrecht zeg maar.
Tegenwoordig moet er dan toch echt een poepschep mee, want er schijnt eens een kerel achter de wagen aan gefietst te zijn die constant liep te schelden omdat er in zijn mooie wijk door een paard gepoept werd.

Als er nu eentje poept stappen we even af, scheppen het op en gooien het gewoon in de berm. :')

En sorry hoor maar van die dunne groene wei-poep laten we gewoon liggen. :=

Wij hebben poepzakken achter de kar. :')
Scheelt ook opruimen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:15

Wij niet want we doen ze niet de hele dag voor de wagen in de stad, we zijn dit alleen gaan doen omdat er een keer een kerel achter de wagen aan is gefietst en die heeft 10 minuten lang scheldwoorden zitten roepen. :')

Trouwens wat ik wel fijn vind is dat de meeste paarden als je hun hoeven gaat krabben en ze moeten mesten wel even met dat been trekken van "Hallo je moet daar nu weg anders krijg je het op je kop". :j

Ik was dus net een half uurtje op werk vandaag en toen bleek mijn eten me niet zo lekker te zitten... ik kreeg me toch ineens een kramp! Zweet brak me uit...
En ik dacht ja oliebol, straks komen al die mensen binnen en dan moet ik drankjes gaan serveren... aaaaah! Dus gauw verontschuldigd bij collega, trap op sprinten, toiletten gezocht.
Ik heb het achterste toilet maar genomen en gehoopt dat er niemand na mij moest. _O-

Normaal doe ik dat soort dingen echt niet als ik niet thuis ben maar ja het is of dat of werken met enorme buikpijn tot je een keer tijd hebt om te gaan. _O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:18

Wij moeten het in Alkmaar.
Anders word de gemeente boos :=
En dan mogen we niet meer de stad in.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:24

Meest gênant scheetmoment ever: na mijn bevalling werd ik gehecht vanonder, maar door de ruggenprik had ik geen gevoel meer onderaan, laat staan controle over mijn sluitspieren. Ineens kwam er een scheet uit van twee minuten, kon er niets aan doen, recht in het gezicht van de verloskundige. Heb me nog nooit zo geschaamd :o

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 00:30

Wij mogen maar een bepaald deel van de stad in dus tja. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:01

corine1981 schreef:
Meest gênant scheetmoment ever: na mijn bevalling werd ik gehecht vanonder, maar door de ruggenprik had ik geen gevoel meer onderaan, laat staan controle over mijn sluitspieren. Ineens kwam er een scheet uit van twee minuten, kon er niets aan doen, recht in het gezicht van de verloskundige. Heb me nog nooit zo geschaamd :o

:') _/-\o_

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:06

corine1981 schreef:

Oops :P