Hier ( In Arnhem) ging het vanochtend ff keihard hagelen, verder geloof ik nog grotendeels droog gebleven gelukkig. Het ziet er wel erg grauw en donker uit, dus denk dat er nog meer aankomt.
djuulsie
Geplaatst: 05-12-11 16:05
Ik zie nog steeds zon... niet zo fel als net, maar nog steeds...
Het is hier heel erg mee gevallen met het weer! af en toe een buitje regen en/of hagel maar veel zon ook. Koud was het ook niet echt,alleen die wind was wat koud.
Mijn God, nu ik juist naar mijn paarden moet gaat het nog meer en harder regenen, hagelen en natte sneeuw. Hele dag al kleine buitjes, maar nu grote en lange.
Miepie77
Geplaatst: 05-12-11 18:02
Rienn schreef:
Mijn God, nu ik juist naar mijn paarden moet gaat het nog meer en harder regenen, hagelen en natte sneeuw. Hele dag al kleine buitjes, maar nu grote en lange.
was al dagen voorspeld he, het valt nog mee, ze hadden het over storm en sneeuw
Ik vind het wel jammer hoor dit weer, geef me dan maar ijs en sneeuw! Het brengt altijd wel problemen met zich mee, maar toch vind ik het wel wat hebben. Ik ben benieuwd of we nog een echte winter gaan krijgen. Zou het wel jammer vinden als de hele winter een beetje zo blijft.
Maar wat een hagelstenen zeg gisteren! Heb er met rijden regelmatig een behoorlijke bui over me heen gekregen. Had mijn bp voor de zekerheid aangetrokken omdat paardlief al een paar dagen behoorlijk druk Is en wel weer erg hard waaide gisteren. Maar ik had hem alleen nodig om mezelf te beschermen tegen de hagelstenen!
iefke
Geplaatst: 06-12-11 08:20
Het is koud buiten. Brr.
Van mij mag het gewoon zo blijven hoor, iets minder neerslag zou ik niet erg vinden maar op sneeuw zit ik niet te wachten