Oeh super mooie achterkant! vind alleen de voorkant wat saai in zijn geheel.... en ik moet dan wel echt even de helft van mijn gewicht kwijt zien te raken wil ik er een beetje mooi uitzien in deze jurk
Collie2008
Geplaatst: 21-10-11 20:36
Mooie achterkant inderdaad...maar dan moet je wel een hele mooie, slanke rug hebben vindt ik...de mijne vindt ik dan al te breed en te spekkig
zwart..... vind ik niet zo mooi als trouwjurk, althans het past niet bij mij! ik ga toch voor romantisch wit/zacht roze!
PaysBas
Geplaatst: 21-10-11 20:43
In de winter trouwen, mmm dan heb je wel een mooie witte loper ipv een rode loper...
En dan wel lekkere warme voetwarmersstickers in de muiltjes. Tis dan echt geen porem om met van die moonboots op je bruiloft rond te banjeren. Voetjes moeten dan ook sierlijk zijn
Die is zekers mooi die bruidsfoto hierboven. Mijn eigen toegevoegde foto van de jurk vind ik ook erg mooi!!! Qua strapless moet je echt althans dat vind ik dat die wel netjes moet zijn en waarin je je gemakkelijk vind.
Tamara
Geplaatst: 21-10-11 22:49
Suze, supergaaf dat je je mannetje gevraagd hebt, gefeliciteerd joh
Echt mooie jurken komen er weer voorbij Dat sfeertje op de foto van Arie hierboven trekt mij ook wel, zou ook wel naar Thailand willen voor de bruiloft. Over sfeer gesproken...
Ik vind eenvoudige jurken mooi, liefst met iets van een hals/halter, want ondanks alle berichten eerder ben ik nog steeds bang voor inkijk/afzakmomenten
Dit wordt dan onze trouwauto, onze eigen oldtimer. Alleen wordt dat nog een probleem met kapsel (alles waait in de klit zodra je harder dan 20km per uur rijdt ) en de jurk (een hoepel gaat nooit passen!)
Nu alleen nog gevraagd worden! Geen idee of dat op de planning staat voor binnenkort, zie het wel! Hoewel mijn lief net zei 'Zet de tv eens op stil?' en hij zakte op 1 knie Wilde ie even laten horen dat zijn knie knakte Pfft
Ja kan misschien wel, geen idee Moet dat tegen die tijd nog maar even uitzoeken. Doe normaal, als we gaan rijden, een hoofddoek om maar ja, om dat nou op je bruiloft te doen En wil mijn haar niet strak opsteken, heb dat vorig jaar een keer laten doen en dat deed zó'n pijn Vind het persoonlijk ook mooier, los, zo heb ik het eigenlijk altijd en heb een vrij lang gezicht, waardoor heel veel kapsels niet zo mooi zijn bij mij, vind ik zelf dan. Mijn lief vindt het ook mooier als het los is, dus dan zou het iets worden met flink mijn krullen aangezet en wel iets opgestoken, maar dan bv. een lok met een bloem ofzo. Niet te veel. Maar ja, dat wappert dan weer zo in die auto
Alleen van de jurk die ik het állermooist vond, doet de pagina het niet meer En daar kon ik geen plaatje van opslaan, bwaah!
secricible
Geplaatst: 22-10-11 10:26
Als tip voor iedereen: op iedere strapless jurk is een halter of mouwtjes aan te passen. Ik wilde ook geen strapless, maar ze passen het gewoon voor je aan!
Ik vind het zo jammer dat die modellen "altijd" in zo'n rare houding staan Laatst zag ik een site ( denk Serenity? ) waar ook normale modellen met een normale houding op stonden, erg mooi!!
zag toevallig een jurk ergens voorbij komen waar op de rug een veter zat, en daar liep dat 'open' stuk in een punt bij elkaar, dus met een beetje een blote rug. Echt heel mooi!!