Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quera schreef:Ik heb vandaag alles in die tas gedaan daarna verdeeld met m'n zusje en in het hokje weer teruggepakt had anders teveelmoest anderskleurige 3 kwartier in de rij staan
Menino schreef:quera schreef:Ik heb vandaag alles in die tas gedaan daarna verdeeld met m'n zusje en in het hokje weer teruggepakt had anders teveelmoest anderskleurige 3 kwartier in de rij staan
was jouw zusje dat roze bloesje aan het passen in de rij?
Ze hadden wel vette schoenen, maar de laarsjes ed. waren wel allemaal rond de 20 euro! pumps heb ik niet echt naar gekeken, maar ze hadden wel veel pumps met wat lagere hakjes (6 cm ofzo)... Weet niet echt of daar iets leuks tussen zat, maar viel me wel opWeet ook niet hoe duur ze waren.
Menino schreef:quera schreef:Ben vandaag in Rotterdam geweest en het was niet normaal druk. Heb 8 shirts/truien en 1 broek
Ik ook! Ik speciaal op een vrije dag gegaan, en niet in het weekend, ivm drukte. Maar jemig, ik stond wel even te kijken van drukte zeg.... Dat was wek even een domper
Eerder kwam hier een opmerking voorbij van iemand die niet begreep ' hoelang mensen wel niet in de Primark konden blijven hangen ' .... Nou, ik begrijp het volledigWat een onoverzichtelijke bende zeg, en dan ook nog die drukte
Heb er denk ik wel 3 uur rondgestruind!
(en de bedoeling was max. een uurtje
)
Pashokjes waren hel, want er waren te weinig kaartjes ofzo. Dus maar de helft van de hokjes werd maar gebruikt en ik heb echt 3 kwartier in de rij gestaan.
Collectie was wel leuk vond ikScheelt mss dat ik de zon tegemoet ga (ga volgende week naar Australie, jippie!
) want het was wel erg zomerachtig allemaal. Maargoed. Ben met 2 volle tassen voor 95 euro ofzo, thuis gekomen
!
antje_vip schreef:Karlijn, die grijze laarzen!Mooi!!