Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__PrinCes

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:18

En ohja, dingetjes gebruiken en denken dat ik achterlijk ben en het niet doorheb.. :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:20

Dat is nog naiever :')

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:25

Was die ook hahahahaha :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 23:08

astridastrid schreef:
Of de popi-ex: doet alsof je al de 100e bent. Viel wel beetje door de mand toen hij opeens zei "stop hem erin". Ha ha! Ik moest wel 2x vragen "wat zeg je?"! Very embarassing voor meneer. Dit ging als een lopend vuurtje dus binnen no-time widt iedereen het. En hij ook, toen iedereen hem aansprak met "stop hem erin". Flauw, maar we wsren nog jong.

_/-\o_ :')

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 00:02

Mijn ex heeft mij belazerd met een ander. Hij vertelde het zelf eerlijk op eerste kerstdag. Wat een timing. Het luchtte hem zo op dat hij het me eerlijk vertelde. Ik vond het niet eens erg en dat alarmeerde mij onmiddellijk. Volgens mij viel mijn coole reactie hem ook tegen. Ik vond het pas vervelend worden, toen ie bleef zagen, dat ie niet kon zeggen, dat het nooit meer zou gebeuren. Toen ik een keer alleen was wezen stappen en vertelde dat ik een aardige knul had gesproken ging ie door zijn dak van jaloersigheid. Hij kon er alleen niets meer tegen doen... _O-
Mijn antwoord was: Wat jij mag, mag ik toch ook? Dat viel helemaal verkeerd. Ik snap dat nu nog steeds niet. Enne... na hem, heb ik nooit meer moeite gehad met trouw. :+
Onze relatie heeft geen 3 maanden meer geduurd.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:03

Paul11 schreef:
Citaat:
Een paar jaar geleden werd ik 's morgens wakker en zag dat mijn ex iets in zijn armen had...
Ik keek nog eens goed en daar lag de hond ondersteboven in bed met haar kont op het kussen. Mijn ex is haar kont aan het aaien en geeft er een kus op.
Ik begin te lachen en hij schiet wakker en schrikt ervan dat de hond daar lag want hij dacht dat mij mij kuste op mijn hoofd

Het is maar te hopen voor de schrijfster, dat die hond geen mexicaanse naakthond is geweest, anders zou ik me als ik haar was, erg op gelaten voelen voor deze verwisseling :+ :D :D

Leuk dat ik mijn quote tegen kom hier :D
Nee hoor gelukkig heeft mijn hond overal haar op haar kont, ik kan vanavond wel ff een foto maken als bewijs :+

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:59

Blunder van mn ex:

Hij had tijdens onze vakantie in Amerika een laptop gekocht.
Eenmaal thuis wilde hij het snoertje afknippen en er een Europese stekker opzetten..
*KNIP* verkeerde kan van het snoertje en flappie kon niet meer geladen worden :')

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 16:23

Hehe Kimmetje... behoorlijke blunder ja. Lekker je geld weggooien. :=

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 17:49

Gelukkig heb ik nog een hele technische papa :j

Een blunder van een andere ex van me: proberen mij met zelfverminking terug te krijgen :n
heeft me alleen maar verder weggedreven!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 18:28

jeetje wat een sukkel zeg Kimmetje!

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 18:30

Oh jezus wat een creep!

Mijn ex belde me huilend op toen ik het had uitgemaakt,en riep door de telefoon , ''geef me nog een kans,ik ben speciaal begonnen met roken voor jou!''.
Wat me nog meer bij mijn punt achter de relatie deed blijven :+

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 18:32

Fien__ schreef:
Oh jezus wat een creep!

Mijn ex belde me huilend op toen ik het had uitgemaakt,en riep door de telefoon , ''geef me nog een kans,ik ben speciaal begonnen met roken voor jou!''.

_O- De meeste stoppen juist met roken voor je :P

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 18:36

Idd _O-
maar ik snapte het punt wel op de een of andere manier,ik ben zelf een roker,en ik had ooit gezegd tegen hem dat ik het best aantrekkelijk vond staan,hem met een sigaret.
En tja,toen kregen we dat :')

Maar een van de redenen van het einde was ook dat ik hem veeel te beinvloedbaar vond,en hij kon eigenlijk echt over niets een eigen mening vormen.
En als de gevoelens dan al ver weg zijn,en ze zeggen zoiets,
dan ja .. :')

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 18:37

Fien__ schreef:
Oh jezus wat een creep!

Haha ja die ken ik, alleen dan andersom ;)

En huilen dat ik nog niet met andere jongens mocht gaan en hij was meteen bang dat ik met een andere jongen was als ik even niet terug smste (het was uit, ik was blij dat ik van 'm af was en had ook echt totaaaal nog geen zin in andere jongens). Hoorde ik achteraf dat hij zelf 3 dagen nadat het uit was met een ander meisje had gezoend. I don't care, maar hoe triest ben je dan.. :+

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 18:49

Mijne ook,
op msn maar pochen na de 3de dag dat het uit was dat hij gezoend had met een ander meisje van op de bus,en hij was al bij haar thuis geweest,
want ja,het was toch uit :+
En zulke dingen zijn ondanks je gevoelens wegzijn toch raar om te horen na 2 jaar,en dat wist hij ook wel,
maar ja,ik had zoiets van 'hoe sneller hij een ander heeft,hoe liever,dan laat hij me met rust.'

En toen hij zag dat zijn ''jaloersmaak-plannetje'' niet lukte,heeft hij een supergemene actie uitgehaald,die voor mij uitgedraaid is op een fijne relatie en achteraf een goede vriendschap.
Waar hij nog kwader van werd.

Tsja,wie laatst lacht.. :')

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 18:58

..die lacht het best! :D

Jouw verhaal doet me trouwens denken aan een redelijk domme actie van m'n ex, toen ie nog niet m'n vriend was. Toen had ik eigenlijk al genoeg moeten weten.. 8)7

We waren al tijdje op msn aan het praten en dat klikte (erg) goed. Dus na een week druk msn'en en sms'en kwam het idee om een keer af te spreken (kende hem via een vriendin, was vroeger haar beste vriend). Was ik aan het werk, krijg ik een smsje van 'm: "ik heb al de hele tijd oogcontact met een meisje hier op de club." Hij stond achter de bar bij de voetbalclub. Krijg ik later: "Ik ga zo even wat met haar drinken.." Dus ik was inmiddels al flink pissig, we hadden niks, zelfs nog niet afgesproken, maar waarom moet je dat zo sms'en? Ga lekker je gang en wrijf 't d'r niet zo in :P Dus ik had weinig laten horen, was die avond wezen stappen. De volgende morgen krijg ik allemaal boze smsjes waarom ik niet even had gesmst dat ik veilig was thuis gekomen, en dat het van dat meisje maar een grapje was om te kijken hoe ik reageerde...... :r :r Heb 'm toen ook vriendelijk verteld dat afspreken er voorlopig niet in zat, dat we allebei andere verwachtingen hadden.

Helaas later wel afgesproken en uiteindelijk een relatie van bijna een jaar gehad :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 19:03

Haha,zou ook nog iets voor de mijne geweest zijn :+

Echt,hoe ze er bij komen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:29

Haha, zo'n smsje kreeg ik laatst van mn vriend toen hij in de trein zat. Dat er een mooi meisje heel de tijd naar hem keek. Ik heb gezegt ''geef haar eens een knipoog en een glimlach en vertel me dan haar reactie'', was ook wel geniaal. Zo'n sms is zo erg als je het zelf opvat he, oogcontact en een drankje, gezellig toch juist? Ik flirt ook wel eens met anderen, en er wordt nog meer met mij geflirt.
Gelukkig zijn vriendlief en ik beiden niet jaloers aangelegd, en zien daar juist de leuke kant van ;)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 19:32

Jamaar dan is het wel grappig.
Maar niet als ze het gebruiken als excuusje om meer schot in de zaak te krijgen.
Ze moeten gewoon geduld hebben :')

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:36

Ja precies, als het echt waar was geweest nouja prima, ga je gang en drink wat. Maar we hadden nog niks, wisten wel van elkaar dat we elkaar beter wilden leren kennen en dat het erg goed klikte. Maar dit vond ik toch wel erg triest, aangezien d'r niks van waar was :')

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:38

In zo'n situatie kan ik er nog wel de lol van inzien ja. :) Mijn vriend zegt ook wel eens dat ie sjans heeft gehad, maar daar bedoelt ie verder niks mee. Maar als 't echt puur is om de ander jaloers te maken.. dan denk ik echt: wat wil je ermee bereiken? Je krijgt er 9 van de 10 keer alleen maar gezeik mee. Mannen zijn soms echt onbegrijpelijk. :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:08

Fien__ schreef:
Mijne ook,
op msn maar pochen na de 3de dag dat het uit was dat hij gezoend had met een ander meisje van op de bus,en hij was al bij haar thuis geweest,
want ja,het was toch uit :+
En zulke dingen zijn ondanks je gevoelens wegzijn toch raar om te horen na 2 jaar,en dat wist hij ook wel,
maar ja,ik had zoiets van 'hoe sneller hij een ander heeft,hoe liever,dan laat hij me met rust.'

En toen hij zag dat zijn ''jaloersmaak-plannetje'' niet lukte,heeft hij een supergemene actie uitgehaald,die voor mij uitgedraaid is op een fijne relatie en achteraf een goede vriendschap.
Waar hij nog kwader van werd.

Tsja,wie laatst lacht.. :')

Walgelijk zulke kerels, mijn ex ging nog stapje verder.

Die was met vrienden stappen in Amsterdam en liep langs de ho*ren, ik kreeg dat te horen in een smsje en dat hij toch eigenlijk best wel zin had... oftie naar binnen moest gaan...
Heb hem terug gestuurd: METEEN DOEN!!!!!!!

Nooit meer wat terug gehad van die stakker..

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:10

_O- _O- _O- _O- Dat ie het alleen al overweegt, zegt al genoeg toch

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:11

Hinata schreef:
Hahaha, dat ik op zijn kamer kwam, hij was nog drinken pakken ofzo. En ik zette de tv aan, stond ie op private spice. Dus ik: zoo, lekker bezig geweest gisteravond?
Hij: 'uhhh, ja, uhhh'
_O-

Dat gebeurd ons ook wel regelmatig...(zijn al 10 jaar samen en 2 kids)...en een goed sexleven (naar mijn weten).
Wel oppassen 's ochtends als de kleine Dora wil zien op onze kamer...we zetten hem nu 's avonds maar standaard op 303 (Nick jr)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:21

Kirstenn schreef:
_O- _O- _O- _O- Dat ie het alleen al overweegt, zegt al genoeg toch

Het was al uit he, was een mislukte poging om mij jaloers te krijgen....
Steek hem vooral in een gat waar er voor jou al 400 in zijn geweest *\o/*