Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astridastrid schreef:Of de popi-ex: doet alsof je al de 100e bent. Viel wel beetje door de mand toen hij opeens zei "stop hem erin". Ha ha! Ik moest wel 2x vragen "wat zeg je?"! Very embarassing voor meneer. Dit ging als een lopend vuurtje dus binnen no-time widt iedereen het. En hij ook, toen iedereen hem aansprak met "stop hem erin". Flauw, maar we wsren nog jong.
Paul11 schreef:Citaat:Een paar jaar geleden werd ik 's morgens wakker en zag dat mijn ex iets in zijn armen had...
Ik keek nog eens goed en daar lag de hond ondersteboven in bed met haar kont op het kussen. Mijn ex is haar kont aan het aaien en geeft er een kus op.
Ik begin te lachen en hij schiet wakker en schrikt ervan dat de hond daar lag want hij dacht dat mij mij kuste op mijn hoofd
Het is maar te hopen voor de schrijfster, dat die hond geen mexicaanse naakthond is geweest, anders zou ik me als ik haar was, erg op gelaten voelen voor deze verwisseling![]()
![]()
Fien__ schreef:Oh jezus wat een creep!
Mijn ex belde me huilend op toen ik het had uitgemaakt,en riep door de telefoon , ''geef me nog een kans,ik ben speciaal begonnen met roken voor jou!''.
Wat me nog meer bij mijn punt achter de relatie deed blijven
Fien__ schreef:Mijne ook,
op msn maar pochen na de 3de dag dat het uit was dat hij gezoend had met een ander meisje van op de bus,en hij was al bij haar thuis geweest,
want ja,het was toch uit
En zulke dingen zijn ondanks je gevoelens wegzijn toch raar om te horen na 2 jaar,en dat wist hij ook wel,
maar ja,ik had zoiets van 'hoe sneller hij een ander heeft,hoe liever,dan laat hij me met rust.'
En toen hij zag dat zijn ''jaloersmaak-plannetje'' niet lukte,heeft hij een supergemene actie uitgehaald,die voor mij uitgedraaid is op een fijne relatie en achteraf een goede vriendschap.
Waar hij nog kwader van werd.
Tsja,wie laatst lacht..
Hinata schreef:Hahaha, dat ik op zijn kamer kwam, hij was nog drinken pakken ofzo. En ik zette de tv aan, stond ie op private spice. Dus ik: zoo, lekker bezig geweest gisteravond?
Hij: 'uhhh, ja, uhhh'