O, maar hier ben ik wel blij mee hoor. Zo in 1 keer van mijn klachten af, gaat het HB-gehalte weer wat omhoog en ga ik me weer veel fitter voelen. Kan ik thuis ook weer veel makkelijker de kar trekken.
Jeetje het zit jullie ook niet mee he.. Ik heb zo enorm veel respect voor jullie dat je je ondanks alles toch nog staande weten te houden! Wat is de dag-score momenteel?
Vergeleken met de 1en die hij steeds had, is hij gelukkig niet helemaal teruggevallen. Geef niet op, ook voor jullie gaat echt het zonnetje nog schijnen!
heel veel sterkte, fijn voor jou dat jij nu ook snel aan de beurt bent. kop op en asl je het even niet meer ziet zitten kom je maar weer op bokt, wij steunen je wel!!
Liefde is er voor iedereen, of het nu een speciale dag is of niet. Daarom zend ik je vandaag een beetje liefde en morgen en de dag daarna en de dag daarna... Gewoon elke dag een beetje liefde. Als je het nodig hebt, dan geef ik je een beetje meer. Ook als je het niet nodig hebt, geef ik het gewoon aan je. Ik heb er toch genoeg van! En het mooie is... het raakt nooit op. Liefde is een onuitputtelijke bron. Het is er voor jou, want ik bepaal aan wie ik het geef. Dus alsjeblieft een beetje warmte, geluk en liefde. Dikke knuff van mij!