Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oehlalala schreef:Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen hier, maar ik heb een probleem met mijn laarzen en ik wilde jullie even om advies vragen
2 of 3 weken geleden heb ik bruine leren laarsjes van Björn borg gekocht.
Ik heb ze nog niet zo heel vaak aan gehad omdat het weer best mooi was. Maar nu valt me sinds een week ineens op dat de voorkant van de laarsjes verkleurd is, en veel donkerder bruin is![]()
Volgens mij was dat toen ik ze kocht toch echt niet zo.. En ik baal er om eerlijk te zijn best wel van, want het waren nou ook niet bepaald goedkope laarzen![]()
Vinden jullie dit een goede reden om mee terug naar de winkel te gaan?
En weet iemand misschien hoe het kan dat het leer zomaar verkleurd?
SanneVD schreef:haha destino, hoeveel heb jij wel niet dan?
ik ben nog steeds niet geslaagd, morgen even kijken, kids weer naar opvang en kleine smurf bij oma.
Wil gewoon platplatte (dus geen hak op zool) donker bruine laarzen, warme, waterdicht enz (zeilen, wandelen enzo)
Oehlalala schreef:Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen hier, maar ik heb een probleem met mijn laarzen en ik wilde jullie even om advies vragen
2 of 3 weken geleden heb ik bruine leren laarsjes van Björn borg gekocht.
Ik heb ze nog niet zo heel vaak aan gehad omdat het weer best mooi was. Maar nu valt me sinds een week ineens op dat de voorkant van de laarsjes verkleurd is, en veel donkerder bruin is![]()
Volgens mij was dat toen ik ze kocht toch echt niet zo.. En ik baal er om eerlijk te zijn best wel van, want het waren nou ook niet bepaald goedkope laarzen![]()
Vinden jullie dit een goede reden om mee terug naar de winkel te gaan?
En weet iemand misschien hoe het kan dat het leer zomaar verkleurd?