ja ze hadden super veel basics en dan in allerlei kleuren, zit lekker warm en zoals ik al zei zijn echt super stevig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinuts schreef:ben vandaag dus voor het eerst geweest. Hoge verwachtingen. Bij binnenkomst wist ik niet waar ik kijken moest, viel me op dat er vooral veel van hetzelfde was.
Na een uurtje rondkijken, graaien.,. had ik het wel gezien. Hele zak gevuld en lekker lang in de rij mogen staan. Ik wist niet hoe het ging, dus mijn zak zat vol met schoenen en kleding. Ik was het aan het sorteren bij de pashokjes en de medewerkster irriteerde zich blijkbaar dood aan mij. Ze sprak zeer onduidelijk nederlands en liet mensen zelfs voor mij gaan, omdat ik niet snel genoeg voor haar ging.. en ik haar niet begreep omdat ze geen goed nederlands kon. ( veel buitenlandse mensen werken er.. niet erg maar lastig te verstaan ) Toen mijn vriendin kon gaan passen wachtte ze eventjes op mij. Maar ze moest meteen gaan passen werd haar gecommandeerd. Toen kon ik passen, en kreeg een kaart mee. Daar stond op dat ik 8 artikelen had, verder niet naar gekeken. Na het passen bleek dat ik maar 6 artikelen had. Medewerkster nog bozer en snapte niet dat klanten het niet zelf nog een x natellen nadat zij het had gedaan. ( terwijl ze al de wat langzamere klanten boos aankijkt:S ) Medewerksters waren dus pissig en dachten dat ik wat had laten liggen. Ze waren echt boos. Ik zo: sorry.. ik kom hier voor het eerst, weet niet precies hoe het werkt. Nog bozer waren ze:( Service kennen ze blijkbaar niet, goedemiddag kan niet.. uitleg over hoe het werkt kan niet.. en bij de kassa waren ze weer boos omdat ik netjes wat overige kleding afgaf omdat ik dat niet hoefde... uiteindelijk 1 broek gekocht voot 15 euro.. vond het ook niet heel goedkoop en slechte kwaliteit.. Jammer, toch maar weer naar h&m gegaan..
Negerzoen schreef:Ik had maandag ook een minpuntje, ik was nog nooit bij Primark geweest, tijdens passen bleek dat je 8 artikelen mee mocht. Oké, prima, kon ik me in vinden, ik 8 artikelen uitgezocht en gepast. Wilde uiteindelijk niks van het gepastte hebben, dus ik liep de paskamer uit, die 2 vrouwen stonden me onwijs schaapachtig aan te kijken, dus ik vroeg van joh, ik wil dit allemaal niet, hoe werkt dat? Willen jullie het hier hebben? Er stond wel zo'n rek, maar ik vond het een beetje asociaal om daar alles meteen op te kwakken, dus ik dacht ik vraag het even.. Werd ik me toch een partij raar aan gekeken!! Een van die vrouwen zuchtte diep en die andere zei na dat awkward moment: Geef maar hier hoor! Gewoon op een normale toon. Maar ik stond daar wel evne van huh, zo raar was het toch niet?