Vond ze wel erg goed de eerste 20 minuten. Dus ik hoop dat ze dat tegen Zweden ook doen alleen dan wat langer.. Want ik heb Zweden gezien tegen San Marino een stukkie en ik vond ze echt leuk spelen (6-0 geworden en ze speelden ook nog met een man minder!)
Persie en Kuyt doen toch nog niet weer mee die wedstrijd? Ik hoop dat Ruud of Klaas-jan anders in de spits staat.. Afellay doet het vind ik trouwens ook heel goed
Ja, anders was ajax ook nooit in de Championes gekomen. Zónder Maarten toch oei oei.. Nee maar ik denk dat Zweden wel moeilijker wordt dan Finland, dus ik hoop dat ze nu lekker spelen. Maar dat van vd vaart vind ik ook gewoon dom, laat 'm eens 90 minuten spelen waar hij zelf wil, niet op verkeerde plekken laten spelen. Oké, hij speelt toch graag op Wesley z'n plek? Dan nog, met zulke wedstrijden (tegen San marino ofzo) mag Rafael ook weleens 90 minuten spelen
Ja ik vond dat van vd Vaart ook onterecht hij speelde lekker ook toen die het veld afliep zei die nog wat tegen sneijder maar zo met zijn hand voor zijn mond Anders krijg je van die v Persie dingen dat de media meteen iemand die kan liplezen erop zetten haha.