Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destino schreef:Mijn taille is bijv. een aantal cm kleiner dan mijn onderwijdte (zandloperfiguur). Dat zou wel heel raar zijn als ze dan die bhmaat berekenen via je taille
.
Destino schreef:Mijn taille is bijv. een aantal cm kleiner dan mijn onderwijdte (zandloperfiguur). Dat zou wel heel raar zijn als ze dan die bhmaat berekenen via je taille
.
Angelita schreef:Ik ga originele bikini's aanbieden van Victoria's Secret voor hele nette prijzen (heb echt ontzettend gave modellen uitgezocht, maar kan daar nu nog niets over zeggen), maar ik ben nog aan het denken over welke maten ik ga bestellen.
Dus aan jullie de vraag (als echte bikini fanaten): welke maat zouden jullie kiezen? Dit kan ik aanbieden:
XS/S/M/L
En combinaties hiervan (bvb: broekje maat S topje maat M)
Alvast bedankt.
vinurr schreef:Angelita schreef:Ik ga originele bikini's aanbieden van Victoria's Secret voor hele nette prijzen (heb echt ontzettend gave modellen uitgezocht, maar kan daar nu nog niets over zeggen), maar ik ben nog aan het denken over welke maten ik ga bestellen.
Dus aan jullie de vraag (als echte bikini fanaten): welke maat zouden jullie kiezen? Dit kan ik aanbieden:
XS/S/M/L
En combinaties hiervan (bvb: broekje maat S topje maat M)
Alvast bedankt.
Mag ik iets heel associaals vragen? Ik weet niet waar je woont, maar zou er een mogelijkheid zijn om te passen? (vind het namelijk zonde om veel geld aan een bikini uit te geven die ik niet pas)