Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
millennium schreef:Waarschijnlijk morgen ochtend al, als dat niet door kan gaan belt de rijschool mij even en als ze niet bellen dan heb ik gewoon rijles.
japielover schreef:Rebel_Jits schreef:Ik wilde hem ook dezelfde dag aanvragen, maar moest ook wachten. Ze moeten het van het CBR doorgeven aan je gemeente en blijkbaar doen ze daar erg lang overEn vanaf dan moet je 5 werkdagen wachten.
Ik vroeg 'm afgelopen vrijdag aan, aankomende vrijdag mag ik 'm ophalen. Eerder ophalen heeft nieteens zin btw, aangezien ik toch pas vrijdag voor het eerst kan rijden, haha![]()
Succes voor degenen die vandaag moeten!
Als je hem aan vraagd en je betaald 35euro exstra kan je hem de volgende dag nog halen!
ook op zaterdag alleen zijn ze dan maar tot 12 uur open dus moet je wel vroeg je bed uit!
Elmira schreef:Jolienn schreef:En pas bij les 7/8 beginnen met kijken/spiegelen? Dat vind ik wel heel raar, dat moet toch gewoon vanaf les 1? Wat doe je anders in les 1? Constant spiegelen (5-8 seconden) daar heb je de 1e lessen idd geen tijd voor omdat je t dan overal heel druk mee hebt, maar je kijkgedrag moet je toch altijd doen, anders kun je volgens mij niet autorijden? En bij dat kijken zul je toch ook echt een blik in je spiegels moeten werpen, anders kun je niet afslaan? Of doet de instructeur dat allemaal bij jullie?
Ja de eerste lessen moest ik me focussen op schakelen enzo, auto onder controle krijgen dat soort dingen.
Natuurlijk kijk je wel, maar niet bewust ''binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek'' en dan nog een keer dit alles voor de nacontrole, dat heb ik idd pas ergens na een paar lessen geleerd.
Hiervoor deed inderdaad mijn instructeur dit voor me.