Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:@ LizMD: Ik zou niet te veel op de informatie van de buschauffeur vertrouwen. Die weten er vaak ook niks van namelijk.
Jolliegirl schreef:er is mij vandaag weer verteld dat studenten met een OV jaarkaart doordeweek - niet hoeven in en uit te checken, aangezien zij gratis reizen.
dit staat ook op de site van studenten OV vermeld
ik hoefde dus alleen mn kaart te laten zien en dat wa sin orde.
nu alleen nog even eht vaste product erop zetten,en klaar is kees
__Robijn__ schreef:moet je nou in de treinen ook in en uit checken ? en wat is dat met dat activeren ofzo ? waar is dat voor? want ik heb nog niks geactiveerd ofzo en kan gewoon reizen ermee??
er staat op de site iets over een saldo ofzo ?
ik begrijp er echt niks van!
__Robijn__ schreef:nou vandaag voor t eerst met chipkaart gereist! wat een k*t ding zeg, in de bussen moet je inchecken maar omdat je er dan even later were uit moet, ga ik niet iedere x m terug doen in mn portomonee waardoor ik m dus iedere kwijt ben .......word er echt gek van! in de stadsbussen is het 1 kriem, hele opstoppingen omdat iedereen uit moet checken en iedereen dus moet wachten, vervolgens staat iedereen buiten te wachten die erin willen en staan te dringen! wat een ellende! wie dit heeft bedacht moet echt opgesloten worden!
__Robijn__ schreef:moet je nou in de treinen ook in en uit checken ?
Citaat:en wat is dat met dat activeren ofzo ? waar is dat voor? want ik heb nog niks geactiveerd ofzo en kan gewoon reizen ermee??
Citaat:er staat op de site iets over een saldo ofzo ?
ik begrijp er echt niks van!
Lein_ schreef:Grrr..
Bel ik die studentenlijn, om eens te vragen hoe t dan zit omdat ik mijn ov chipkaart nog steeds niet heb.
'Op dit moment is het erg druk. We raden u aan op een later moment terug te bellen. De verbinding wordt nu verbroken'.
STELLETJE.................
LizMD schreef:Je ov is dan niet meer geldig hoor, vanaf 1/1 (of eigenlijk 1/2, want tot die tijd heb je de tijd om je ov chip te activeren) is je chipkaart je nieuwe ovbewijs.