Nee precies maar met die lage temperaturen krijg je toch weer die verschillen qua temperatuur in de tunnel en buiten dus vandaar dat ik hoop dat het nu goed gaat!
ik heb zowiezo dekentje + boek mee in de trein. Ik vermaak me wel
Inoterry
Geplaatst: 03-01-10 15:18
Met welke trein wil je van Rotterdam naar Brussel? De internationale trein rijd namelijk bijna standaart te laat of niet, dus kan je inderdaad beter een hele royale reistijd inplannen.
Anoniem
Geplaatst: 03-01-10 15:20
Ino, vriendin had het over die van half 9, als we daar om half12 moeten zijn? Ik stelde zelf voor die van half 8, maar dat moeten we nog even uitvechten.
Wat raad jij aan?
Inoterry
Geplaatst: 03-01-10 15:25
Half 8 . Zolang al het rijdend personeel nog verbaasd staat te kijken als die trein ergens op tijd binnen komt, en helemaal niet gek opkijkt als het ding helemaal niet rijd, is een ruime marge geen overbodige luxe. Ik zou zelf ook eerder voor de thalys kiezen als ik toch in Rotterdam op zou stappen, net iets betrouwbaarder. En als het daarmee fout gaat kan je alsnog de internationale kiezen, en anders naar Roosendaal en van daar uit met de stoptrein naar Antwerpen en dan weer verder.
Ruime marge neem ik zowiezo altijd wel, alleen ben hier ook afhankelijk nog van een ander. En ik vind het niet erg om vroeger op Brussel te zijn, je kan daar vast lekker lunchen
Inoterry
Geplaatst: 03-01-10 15:45
Ik ben nog nooit in Brussel geweest, dus ik durf het niet te zeggen . Maar het zou echt zuur zijn als je de eurostar mist omdat er een trein tussenuit valt en de volgende vertraagd zou zijn.
En Ino, of Corine, misschien kunnen jullie toch voor de zekerheid nog even verduidelijken, moet je als je vrij reist nou wel of niet in/uitchecken met de chipkaart?