Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:IK BEN VRIJ!
Kreeg net een mailtje van een senior dat in verband met de winterse weeromstandigheden we niet verwacht worden vanavond.
Whoehoe!
Ben net even boodschappen gaan doen, en dat was al een heel avontuur. De sneeuw ligt echt hóóg![]()
De AH was ook redelijk uitgestorven, het winkelcentrumpje onder gesneeuwd en de wegen.. echt niet normaal meer
Berdien schreef:IK BEN VRIJ!
Kreeg net een mailtje van een senior dat in verband met de winterse weeromstandigheden we niet verwacht worden vanavond.
Whoehoe!
Ben net even boodschappen gaan doen, en dat was al een heel avontuur. De sneeuw ligt echt hóóg![]()
De AH was ook redelijk uitgestorven, het winkelcentrumpje onder gesneeuwd en de wegen.. echt niet normaal meer
Plien91 schreef:Berdien schreef:IK BEN VRIJ!
Whoehoe!
Kreeg ook een mail van de Hanze, dat alle lessen+tentamens zijn afgelast. Ben wel benieuwd hoe het er in de binnenstad uitziet eigenlijk.