Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dirkje25 schreef:Nagini schreef:Ik bedoel het ook niet gemeen hoorFeit is wel dat iedereen anders is en zich anders in toetsingen/stress gedraagt.
Ik ben bij geen enkele toetsing zenuwachtig geweest. Alleen de theorie 1x nadat ik gezakt was gewoon omdat ik dat nogal een domper zou vinden als ik er 2x voor zou gaan zakken.
Ik ben gewoon vrij nuchter ingesteld. Ik doe ook niet aan dingen zoals bachdruppels of weet ik veel wat. De een helpt dat, de ander helpt dat niet.
Ik heb nog geen 1 let wel geen 1 examen meegemaakt waarbij de leerling niet zenuwachtig is, nuchter of niet. Met of zonder weet ik veel voor wat voor bijgeloof of goed of beter werkend middel.
Mijn stelling naar jou toe is dus " You just wait and see my friend" en ook ik bedoel dat positief hopend dat ik in jouw geval ongelijk krijg. En dat je dus zonder zenuwen lekker je rijbewijs verdient.
siskeh schreef:@Emma: volgens mij kan je wel op 1 fout zakken, en dan hoeven er ook nog geen doden te vallen.
(natuurlijk moet het wel erg onveilig zijn)
Als je door rood rijd zak je ook zelf al zou je de rest van het examen perfect rijden..
Rana schreef:ja en ik mijn 1e haha, volgende week woensdag mijn tweede, en zaterdag de derde! vind het echt leuk! Heb er vannacht over gedroomd haha. Heb ook de auto al een naam gegeven, we hebben een gele citroen xara dus ze heet nu geile saar haha de enige andere vrouw waar me kerel nog in mag hahahahhaha
pluche_pluus schreef:ook net weer een lesje gereden,
gaat al een tijdje niet zo heel erg lekker, ben een beetje mijn zelfvertrouwen kwijt geloof ik....
vooral het kijken erbij vind ik érg moeilijk.. zoveel dingen tegelijk![]()
hellingproef gaat bij mij al erg goed, achteruit inparkeren ook wel
siskeh schreef:@Emma: volgens mij kan je wel op 1 fout zakken, en dan hoeven er ook nog geen doden te vallen.
(natuurlijk moet het wel erg onveilig zijn)
Als je door rood rijd zak je ook zelf al zou je de rest van het examen perfect rijden..