echt super van je! prachtige foto's vooral die van dat je je broer omhelst en die ene dat ze het bij je broer aan het inbrengen zijn en jij ernaast zit, jullie alletwee in de lappenmand Lijkt me verschrikkelijk zwaar.. ook voor je ouders om dit zo te zien beide kinderen! echt super van je!! veel sterkte voor je broer!
ik als stille meelezer, vind het erg knap dat je dit hebt gedaan. echt respect!!!!
Polly_
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-09 16:34
Ik had me verheugd op een gezellig kerstdiner met de hele familie, maar steven is onverwachts misselijk geworden.. komt van de gordelroos waarschijnlijk. Steven en papa blijven thuis, erg jammer dit.
Ook ik ben een stille meelezer en wil je toch even heel veel sterkte wensen met deze best wel moeilijke periode. We duimen allemaal mee dat hij in het nieuwe jaar weer van de partij is bij zijn hele familie.
nog een stille meelezer. Ik vind het echt fantastisch wat je allemaal gedaan heb voor je broer dat is pas familieliefde. Balen dat hij nu misselijk is maar ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen.
Wat hebben jullie allemaal naren dingen meegemaakt zeg maar wat super dat het nu zo goed gaat ondanks hij op het moment ziek is.
Heel veel sterkte!
stalnijmegen
Geplaatst: 25-12-09 20:44
Polly_ schreef:
Ik had me verheugd op een gezellig kerstdiner met de hele familie, maar steven is onverwachts misselijk geworden.. komt van de gordelroos waarschijnlijk. Steven en papa blijven thuis, erg jammer dit.
heyy wat is dit jammer... waar ben je met mama heen gegaan??
Dankjewel voor alle leuke berichtjes! Dees, ik ben met mama naar een tante gegaan daar was de rest van de familie. Het was wel gezellig, maar aan de sfeer was wel duidelijk te merken dat iedereen steven miste..
Jinte
Geplaatst: 26-12-09 01:46
Wat zonde dat het net nu even minder gaat met Steven! Heel veel sterkte
Lieve meid, Wat ontzettend dapper van je dat je dit allemaal voor je broer doet! ik heb niet heel 't topic doorgelezen, maar we gaan allemaal voor je duimen!
Hopelijk gaat het nu toch weer wat beter met steven Pol! Slaan de nieuwe medicijnen aan? Echt jammer dat het kerstdiner met zijn allen niet door kon gaan
Wat een leuke foto's..ik heb de hele tijd meegelezen..maar nu toch wel tijd voor een berichtje..je bent echt een topper!! dat je dit hebt gedaan! echt goed!
Het gaat beter met Steven, hij is zaterdag en zondag naar een vriend gegaan en is daar best lang gebleven om een spel te doen, en dat kon hij prima aan. Oud en nieuw hebben we ook lekker kunnen vieren, hij was helemaal niet moe. Heeft het tot 2 uur 's nachts volgehouden. En de gordelroos lijkt ook beter te gaan, hij heeft er niet meer zo'n last van en het stopt met verder uitbreiden.