Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:cijsalover schreef:ThePast03, waarom weigeren ze dat dan? Sorry heb niet het hele topic doorgelezen.
Ik zou met liefde willen helpen, maar woon misschien wat te ver. In ieder geval super van de mensen die wel hulp kunnen bieden!
En verder, sterkte voor iedereen!
De verslaggeefster zou proberen om er zo een paar te spreken te krijgen. Denk dat er al wat redenen in dit topic gegeven zijn.
Nog even over de stoplijnen:
Stoplijn
Door de brandweer is er inmiddels een stoplijn aangelegd. Dit houd in dat er een grote gleuf wordt gemaakt, de bedoeling is dat het vuur niet kan overslaan naar een nieuw gebied. Men heeft twee stoplijnen gemaakt. Mocht de eerste stoplijn niet aanslaan ligt er nog een tweede stoplijn.
Arabesk schreef:Ik heb geen opname gemaakt van toen de helikopter boven mijn paddock paradise hing, maar wel toen ie ging landen bij de buren:
Paardjes flippen er van. Ik was echt zo woest dat ze ook recht boven mijn weiland hebben gehangen, hartstikke laag. Mijn arme paardjes renden van angst zowat door het hek. En de shetlanders naast me renden allemaal de hoek in en stonden al klaar om door de sloot te gaan.