Zo, heb weer een uur gehad! Mijn tweede les en het eerste deel kon ik aardig bijhouden, maar daarna met de salsa.. Poeh! Dat was moeilijk te volgen! Maar wel ontzettend leuk en heb ook een 10-rittenkaart aangevraagd!
Ja, maar ook een half jaar of jaar lid worden en dan mag je ook fitnessen, mee doen aan bodyjam etc. Maar omdat ik dat niet helemaal zie zitten en het best duur is, probeer ik eerst een 10 rittenkaart ! En als ik het ect niet meer leuk vindt, zijn 10x nog te overzien..
Ja, dat is waar Ik heb een half jaar abbo genomen. Stel dat ik het niet leuk zou vinden, zou dat ook nog te doen zijn! Gelukkig vind ik bodyjam & zumba allebei geweldig, dus dat zit wel goed
Even stukje teruglezen, staat best veel over bodyjam van mij en Destino
Zqw39
Geplaatst: 12-02-10 14:59
Ik kom ook eventjes binnenvallen.
Vorige week heb ik mijn eerste zumba les gehad, ik vind het erg leuk. Ik vroeg me af of jullie al verschil hebben gemerkt door zumba, zoals een betere conditie? strakkere buik?
Nell_
Geplaatst: 12-02-10 15:11
@ Corelli: Je kan idd een beetje terug lezen over bodyjam.
@ Mirjam: Qua conditie merk ik het goed En qua strakkere buik ook. Als ik bezig ben, zie je al licht mijn blokjes weer! En die waren al heeeel veel jaren weg. Zelfs vriendje zei dat
Mirjam: Ik zumba gemiddeld 1x per week, maar doe er heel veel andere dingen naast en zie mijn lichaam ook wel verbeteren, maar denk dat dat meer aan de andere dingen te danken is dan aan Zumba..ik doe zumba puur voor de fun eigenlijk
Ik zumba 2 keer in de week. Ik doe maandag 1 uur bodyjam, daar achteraan gelijk 1 uur zumba. Woensdag precies hetzelfde, dus ook 2 keer. Daarnaast ga ik soms donderdag naar zumba, of anders vrijdag fitnessen.
Mirjam, ik zumba nu pas 3 weken en ik weet eigenlijk zeker dat je dat in zo'n korte tijd nog niet echt terug kunt zien aan je figuur! Heb ook niet het idee dat je een 'sixpack' kunt kweken met zumba . Ik merk wel dat mijn conditie vooruit gaat! Mijn buik is voornamelijk ietsje strakker geworden, omdat ik meer op mijn eten let en iedere dag sport, niet zozeer door de zumba.
Zqw39
Geplaatst: 12-02-10 17:03
Nee ik geloof ook niet zo in die sixpacks die je bij telsell ziet , maar het is wel leuk om te horen dat oa je conditie er toch beter van wordt.
Die hebben wij niet! Ik betaal voor onbeperkt sporten 42,50 per maand. Je kunt dan zumba, bodyjam, bodypump, bodybalance, bodycombat, bodyattack, streetdance, spinnen, rpm en fitness doen. Dus best veel keus .
Sixpacks zoals bij tellsell geloof ik ook niet Alleen je buik wordt zeker strakker, en als je dan al weinig vet heb, dan komen de blokjes zeker te voorschijn Bij mij zie je ze ook niet als ik stilsta En ik geloof wel dat dat van zumba komt! Ligt er wel aan op welke manier je zumba doet, want onze woensdag zumba is heel veel gericht op buik!
Dat vind ik best wel duur! Ik doe nu met fitness heel veel buikspieren. Ik heb een klein beetje vet en daardoor zie je ze niet, maar ze zijn wel goed voelbaar, mijn schuine zijn keihard als ik ze aanspan!
Klopt! Halfjaar abbo is goedkoper, maar aangezien ik maar weinig tijd heb en dus toch maar 1x kom is dat voor nu even goedkoper. En ook omdat ik eerst wil weten of ik het écht leuk vindt en het kan uithouden (astma etc)..
Dan is dat wel beter ja! Ik denk dat het bij mij wel een tijdje duurt voor de vetjes weg gaan. Maar mijn lichaam is goed in verhouding, heb overal een beetje Dat kleine beetje is alleen lastig weg te krijgen! Had wel met de sportinstructeur erover, dat zelfs nu ik 2x zumba, 1x jam, 3x fitness, de resultaten wel pas na 3 maanden zichtbaar kunnen worden en dat je dan vooral ook op je eten moet letten. Dus zou gek zijn als je na zo'n korte tijd al resultaat zou zien.
Zo ben ook weer terug van een lekker lesje! Ik betaal 50 euro voor 10 lessen (1x in de week) en 75 euro voor 2 lessen in de week, dus niet zo duur vind ik!
Waarom goedkoper als je 1 keer in de week gaat? Dat is wel een leuke prijs
Per mens is het verschillend hoe snel je resultaat ziet. Qua kleding merk ik nog niks, dat kan ook niet zo snel, maar qua buikspieren merk ik al wel verschil. Billen nog niet echt, en benen ook niet echt. Van mijn buik is het altijd als eerste af, omdat daar gewoon eigenlijk niks zit.
Dat is in de zin van snel resultaat zien niet waar heeft hij mij uitgelegd. En hij heeft er diploma's voor dus t zal wel kloppen. Als je na 4 weken resultaat zou zien komt dat omdat je je levenstijl iets aangepast hebt ten opzichte van eerst. Dat soort dingen verdwijnen, als je t even niet zou doen, zo snel als ze gekomen zijn. Langdurig resultaat, laat langdurig op zich wachten.