Heb nu mijn 5e les gehad, eerste keer weer zelf t verkeer in sinds ik een ongeluk heb gehad.. Ging helemaal niet zo goed, was onzeker enz, en maakte daardoor fouten.. Maar overmorgen mag ik weer, hopelijk gaat t beter dan
Ik altijd 1,5 uur. Kun je toch net even wat verder weg, wat bij mij wel handig is omdat ik erg achteraf woon. (Anders zou het naar de stad rijden en weer terug zijn).
Ik altijd 1,5 uur. Kun je toch net even wat verder weg, wat bij mij wel handig is omdat ik erg achteraf woon. (Anders zou het naar de stad rijden en weer terug zijn).
Ik heb vanmiddag even na gevraagd hoelang de wachttijd hier voor het examen is, het is hier maar 6 weken .. Voor de rest ging de les redelijk goed, ik moet alleen nog oefenen op kruispunten, en verder voor me uitkijken
Mijn les ging ook lekker! Hebben bochtje voor en achteruit geoefend, ging in een keer goed eigenlijk. Voor de rest heb ik ook lekker gereden. 1 keer afgeslagen voor een stoplicht.
Heb net mijn 10e les gehad, ging opzich wel goed. Had les van een ander en daar mocht ik ineens veel meer van, ik moest van hem al met spiegels kijken beginnen terwijl mijn instructeur daar nog even mee wilt wachten
Les normaal ook altijd 2 uur maar helaas komt het door mijn schoolrooster op het moment niet uit.
Kreeg net een brief dat er 6 Juni een theorieweekend is en zou ik die dinsdag er op het examen hebben. Helaas ben ik dat weekend met school op kamp Baal er wel van!