Huurmoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tivoli_ schreef:Misschien een idee om dan ook in de openingspost te zetten dat stickers en tekeningen niet mogen?
Zou zonde zijn als je hele brief niet aankomt door een banketstaaf stickertje
Rock schreef:Daar heb ik ook naar gezocht en daardoor heb ik nu die best wel zware gevonden.Dank jeIk ben overigens aan het zoeken naar een inmate die nog geen mail krijgt, maar ik vind het moeilijk, want de meesten laten duidelijk merken dat ze interesse hebben in een relatie.
Die inmate on death row die ik schrijf lijkt dat in ieder geval niet te hebben, dus daar ben ik blij mee
ManonR_ schreef:Rock schreef:Daar heb ik ook naar gezocht en daardoor heb ik nu die best wel zware gevonden.Dank jeIk ben overigens aan het zoeken naar een inmate die nog geen mail krijgt, maar ik vind het moeilijk, want de meesten laten duidelijk merken dat ze interesse hebben in een relatie.
Die inmate on death row die ik schrijf lijkt dat in ieder geval niet te hebben, dus daar ben ik blij mee
Amethyst_ schreef:Ik heb een link van iemand overgenomen, een pagina; tips to write a letter(ofzo, niet letterlijk)
ManonR_ schreef:Amethyst_ schreef:Heb je erin gezet dat het voor de inmates leuk is als je iemand stuurt die nog geen brieven krijgt? En is de lijst met schrijvers en inmates up to date?Geduld! Klein dingetje aanpassen en dan gooi ik nieuwe topic open
Amethyst_ schreef:Oké handig!maar zal er bij zetten dat er ook mensen zijn die niks krijgen en hoe te herkennen