wat te doen..?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sammykuh

Re: wat te doen..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:33

eertjuh22 schreef:
ik ga dat zeker uitvragen Ja
ik heb weer bericht van meneer gehad..
hij had even niet de beschikking over internet en zijn zoontje was ziek dus vandaar dat hij even niet had gereageerd..
hij wil nog steeds graag gaby zien en ontmoeten..
hij zou zo snel mogenlijk iets laten weten waneer hij iets af kon spreken, want hij kan nu geen auto rijden, hij zit op het moment met een gebroken poot. Clown

sorry eer maar vind je het erg als het bij mij overkomt op een L*L smoes Bloos

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 19:35

dat idee heb ik ook een beetje hoor Knipoog
maar hij geeft aan dat hij haar heel graag wil ontmoeten enzo, dus we nemen maar aan dat hij eerlijk is Clown

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:41

Het is een moeilijke situatie.
Ik zelf zou kiezen voor de optie: rot nu maar op, al die jaren heb je niets van je laten horen en nu wil je in 1 keer contact?

Mocht je kiezen voor de optie: Ik sta toe contact te hebben en ik vertel dat dat haar biologische vader is dan kun je het misschien in de zin doen van: Papa is jouw papa want die heeft jou opgevoed, maar het zaadje is van iemand anders.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:45

eertjuh22 schreef:
dat idee heb ik ook een beetje hoor Knipoog
maar hij geeft aan dat hij haar heel graag wil ontmoeten enzo, dus we nemen maar aan dat hij eerlijk is Clown

ik hoop alleen dat hij niet gaab der leven op de kop gaat gooien om vervolgens niets meer van zich te laten horen zou ik heel erg voor gaab vinden. weet niet hoe het voelt uit ervaring maar mij lijkt het heel moeilijk vooral als ze zo jong is. maar inderdaad dat project sluit misschien wel mooi aan op dit verhaal bedoel weet niet wat ze op school daar over krijgen over de verschillende culturen ofzo ?

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:19

pff, eer.. zo schiet het niet echt op he Ach gut
ik hoop maar voor hem dat hij eerlijk is, snap prima dat je er dubbele gevoelens over hebt (en wel fijn dat er bij gabbus op school nu een project is, maakt het wel iets makkelijker om het te brengen denk ik - vroeg of laat komt ze er toch wel achter.. en dan kan ze het je niet kwalijk nemen dat je het nooit hebt verteld lijkt me Ach gut )

moeilijk moeilijk moeilijk, het is haar vader en toch ook weer niet

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 22:54

En nog iets gehoort van hem?

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 12:05

na het laatste bericht dat hij zo snel mogenlijk contact op zou nemen om iets af te spreken bleef het stil van zijn kant uit..

ik heb gisteren een gesprek gehad met zijn vriendin, daar ben ik ook al iets wijzer van geworden..

zij geeft aan dat als zij vraagt aan hem wa hij nu van plan is hij het antwoord 'ik weet het niet' te krijgen.
ook geeft ze aan dat hij wel vaker liegt dus ze gelooft hem zelf niet dat hij van niks wist en neemt het hem wel kwalijk dat hij niks tegen haar heeft verteld.
ook zei ze dat ik beetje 'uit moest kijken' omdat hij vaker op beslissingen terug komt.. Scheve mond

vanmorgen kreeg ik een sms met daarin de vraag hoe het ging en hoe het met gaby gaat enzo en dat hij even geen contact had omdat hij nu weer zelf ziek was.. Verward

ik ga hem dus maar met een korreltje zout nemen en volgende week ergens een sms terug sturen denk ik.. Knipoog

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 12:08

eer

als zijn vriendin al zegt dat hij afspraken niet na komt zou ik het eerst (als jij daar zelf de tijd voor vind) het met gaby over hebben uitleggen enzo (weet niet of dat schoolproject nog aan de gang is?) en gaby zelf laten beslissen of ze hem wil zien of niet.

bedoel drek zecht hij hoi en hoor je er vervolgens niets meer van zou zielig voor gaab zijn toch.

ennuh ik zou ook volgende week pas wat laten horen hoor Ja

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 22:03

Al met al heb je dus nog steeds niks aan hem?

Jammer dat hij jullie leven binnenvalt en uiteindelijk alsnog het hazenpad kiest...

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 07:57

Tsjongejonge, hij maakt het je niet echt makkelijker. Ik bedoel: hij komt jullie leven binnen vallen, jij had er niet om gevraagd..

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 09:50

Joyckuh schreef:
Al met al heb je dus nog steeds niks aan hem?

Jammer dat hij jullie leven binnenvalt en uiteindelijk alsnog het hazenpad kiest...

tsja.. ik weet ook niet wat ik er nu van moet denken hoor.. Scheve mond
laat hem maar gewoon links liggen en dan zien we wel..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 10:31

Gewoon dood laten bloeden en alle gegevens goed bewaren, zoals je al doet. Maak ook een verslagje van gesprek met vriendin.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 10:42

ja idd. zet hem gewoon op de 'negeer stand' en we zien het allemaal wel.

heb besloten om het sowieso gaby te vertellen maar pas als ze er zelf over begint. dus vragen gaat stellen zoals ze al een keer heeft gedaan.

mannen..! je heb er geen zak aan zie je wel Clown