Mijn vriendinnen zijn allemaal niet groter dan 1.75 hooguit...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

1.78, vind dat lang genoeg
Leliev schreef:Hier nog eentje van 1.81 lang..
Pas wel bijna overal op..
casperrr schreef:Ik kom in de buurt...1.78, vind dat lang genoeg

Paula schreef:Laura15 schreef:Toen ik dit topic zag wilde ik toch even reageren.
Ik ben 16 jaar oud heb maar 41 en ben 1.74 lang ongeveer.
Ik vind dit erg klein en ik zou egt graag 1.85 willen zijn.
Hadden de dokters mij vroeger beloofd.
Ik ga ook altijd met hakken aan in de kroeg, anders voel ik me gewoon te klein en dan zeggen vriendinnen tegen mij kind stel je niet aan je bent helemaal niet klein.
Nou ik vind van wel dus
Waarom ben je niet tevreden met je lengte? Waarom wil je zo graag zo lang zijn?
Kedevr schreef:SSDesign schreef:Ik ben ook 1.79/1.80 zoiets. Ben 14, groei gelukkig niet meerBroeken zijn altijd te kort ja, of ze zakken teveel af. Ik heb schoenmaat 38, mijn voeten zijn dus niet echt groot ofzo. Ik heb bij spijkerbroeken ook lengte34
Vind het best handig zo groot zijn, maar in de klas moest ik wel altijd bij de jongens met het ringenzwaaien
Ik wil je niet bang makenmaar toen ik 14 was was ik ongeveer 1.85. Ik ben dus nog behoorlijk gegroeid.
(only & tommy hilfiger)
Iig bij Eurostar wel
) dus past prima 
Had trouwens wel liever wat kleiner willen zijn... 
Paula schreef:Over een aantal jaar zijn wij gewoon klein, groeit de jeugd van dan ons voorbij.
Paula schreef:Over een aantal jaar zijn wij gewoon klein, groeit de jeugd van dan ons voorbij.

_rosita_ schreef:Wat grappig eigenlijk dat er nog best veel lange meiden zijn..... Ik voel me altijd erg eenzaam op deze hoogte
Mijn vriendinnen zijn allemaal niet groter dan 1.75 hooguit...
met uitgaan enzo ben ik altijd verzamelpunt