Roddels, lachwekkend!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

Re: Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:53

Ik was op mijn 13de ontmaagd door een vreemdeling op de Lokerse feesten Huilen van het lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:57

Ik schijn al jaaaaaaaaaaaaaaaren iets met mijn beste vriend te hebben.
Elke keer als we samen in de plaatselijke kroeg komen dan gaat daarna weer de roddel dat we 'nu echt' iets hebben. Gelukkig kunnen wij hier hartelijk om lachen. Af en toe geven we elkaar extra een kus of een knuffel zodat iedereen weer wat te roddelen heeft. Het werdt pas echt leuk toen ik een vriend kreeg (nee, niet hem) en die ook met ons meeging naar de kroeg. Je zag echt de vraagtekens boven alle hoofden hangen!!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:59

Frannie schreef:
Ik was op mijn 13de ontmaagd door een vreemdeling op de Lokerse feesten Huilen van het lachen

Hahaha waar halen mensen het toch allemaal... alsof ze erbij waren en alles gezien hebben zeker? Tsssss Clown

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:33

Frannie schreef:

stonden ze er met hun neus dan bovenop.

dat zij het zo goed weten Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen Go jij! Go jij!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:47

De lachwekkenste roddel die ik ooit heb gehoord was: Dat ik scheen te spuiten, (voor de niet zo slimem mensen onder ons, heroíne) Omdat ik zoveel ineens ben afgevallen, En als dat het niet was, dan had ik vast anorexia Clown
Mensen wisten echter niet dat ik stopte met eten, en een pony had gekregen, dus daar de hele dag zat. Daar val je van af ja Vork

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:57

Juul schreef:
Ohja ik had ook nog volgens verschillende mensen anorexia. Terwijl ik altijd het meeste at/ eet van iedereen. Maargoed. Haha!

Ja, die krijg ik ook te horen Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:58

Juultjes schreef:
Juul schreef:
Ohja ik had ook nog volgens verschillende mensen anorexia. Terwijl ik altijd het meeste at/ eet van iedereen. Maargoed. Haha!

Ja, die krijg ik ook te horen Knipoog

Ik geloof da tje al erg snel word afgeschreven dat je dat hebt, als je een grote eetlust heb en wel slank blijft.
Of als je ineens veel afvalt

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:12

Inderdaad, snel afvallen = anorexia, en veel eten, en toch dun zijn = bolumia. Hebben die mensen ooit van snelle verbranding gehoord? of gewoon sporten ofzo Nors opkijken

Wij hadden zo'n meisje op basisschool, en die roddelde echt over de vreemdste dingen: Dat haar vader een hersentumor had (Wat ik overigens geen onderwerp vindt om dingen over te verzinnen) en dat haar ouders gingen scheiden, en dat soort dingen. Nu is ze helemaal ontspoort, en snijdt ze zichzelf (zegt ze... maarja als ze een groot deel van haar leven heeft verzonnen)

EDIT: Denk er nu net aan, roddelen is net als met dat fluisterspelletje. Iemand fluistert iets in, en dat gaat dan zo'n hele groep rond, en op het einde komt er iets supervreemds uit. Iemand ziet jij en je beste vriend, gelijk heb je iets, en op het einde zeggen ze misschien dat je er 3x zwanger van bent...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:24

Ik heb al twee keer een vrij heftige relatie gehad... met mensen die ik nauwelijks ken? Toen ik een jaar of 16/ 17 was kwam ik wel eens oud klas genootjes tegen van de basisschool die het ' erg jammer' vonden dat het na zo'n lang tijd uit was... Met jongens dus die ik al in geen 5/6 jaar had gezien!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:46

Het is toch opvallend dat "magere" mensen zo snel worden afgebroken. Alsof je medelijden zou moeten hebben met de dikkere mensen...
Ik woon in een héél klein stadje en de eerste die je aan een hamburgerkraam terug vindt zijn... Jawel, de plaatselijke vetzakken.
Mijn stiefbroer z'n vriendin zei ooit eens "Oh, ik zou ook zo mager kunnen zijn als die filmsterren hoor, maarja ik heb nu eenmaal geen kok en persoonlijke trainer"
Ik had echt zoiets van eurgh mens... Is nl. zo'n type dat zich graag volpropt met vettigheid als pasta, friet, grote porties vlees, zoetigheid en cola (nee, geen light Tong uitsteken ).
Ik zeg niet dat ze het zich allemaal zelf aandoen, maar in veel gevallen die ik ken is het wel degelijk zo.

Anniiekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:25

De raarste roddels over mij zijn; dat ik anorexia heb, dat ik vorig jaar ontmaagd was (hallo!? Ik ben 14...), dat mijn ouders mij zouden mishandelen (dat slaat echt helemaal nergens op, ik had gewoon een blauwe plek op mijn arm en wat schaafwonden omdat ik was gevallen Clown ).

Sorry dit is niet helemaal waar jullie het over hebben, maar ik wilde het toch even kwijt;
Vanaf vorig jaar probeer ik minder te roddelen (wat overigens zeer lastig is), maar ik roddel sowieso niet over vriendinnen (wat andere 'vriendinnen' dan weer wel doen). Dan hoor je van vriendin A; 'Vriendin B zei dit en dat over je, ik mocht het niet tegen je zeggen maar ik vind dat je het moet weten blablabla' Dan vindt ik vriendin A net zo dom handelen als vriendin B, nu kan je vriendin A dus ook niet meer vertrouwen omdat zij geen geheim kan bewaren. Want reken er maar op dat als ik haar iets vertel over vriendin B dat ze dat verteld aan vriendin B.
Snappen jullie het nog?

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:02

Anniiekk schreef:
De raarste roddels over mij zijn; dat ik anorexia heb, dat ik vorig jaar ontmaagd was (hallo!? Ik ben 14...), dat mijn ouders mij zouden mishandelen (dat slaat echt helemaal nergens op, ik had gewoon een blauwe plek op mijn arm en wat schaafwonden omdat ik was gevallen Clown ).

Sorry dit is niet helemaal waar jullie het over hebben, maar ik wilde het toch even kwijt;
Vanaf vorig jaar probeer ik minder te roddelen (wat overigens zeer lastig is), maar ik roddel sowieso niet over vriendinnen (wat andere 'vriendinnen' dan weer wel doen). Dan hoor je van vriendin A; 'Vriendin B zei dit en dat over je, ik mocht het niet tegen je zeggen maar ik vind dat je het moet weten blablabla' Dan vindt ik vriendin A net zo dom handelen als vriendin B, nu kan je vriendin A dus ook niet meer vertrouwen omdat zij geen geheim kan bewaren. Want reken er maar op dat als ik haar iets vertel over vriendin B dat ze dat verteld aan vriendin B.
Snappen jullie het nog?

Haha leeftijd wil niets zeggen hoor Knipoog Ze worden alsmaar jonger, tegenwoordig is 13 jaar al geen uitzondering meer...

Ik heb even in een schoenenwinkel gewerkt, ik was de jongste werknemer daar, de gerante was ergens in de 40.
Blijkbaar komt verstand niet altijd met de jaren want dat mens was de grootste roddelaar die ik ooit al ben tegengekomen!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 06:59

Angie_ke schreef:
Anniiekk schreef:

Snappen jullie het nog?

Haha leeftijd wil niets zeggen hoor Knipoog Ze worden alsmaar jonger, tegenwoordig is 13 jaar al geen uitzondering meer...

Ik heb even in een schoenenwinkel gewerkt, ik was de jongste werknemer daar, de gerante was ergens in de 40.
Blijkbaar komt verstand niet altijd met de jaren want dat mens was de grootste roddelaar die ik ooit al ben tegengekomen!

idd, ken een meid van 13 die nu met een kind rondhuppeld Clown
Waar zit je verstand dan als ouder zijnde?

MAargoed, ik vind het jammer dat de wereld onderschijd maakt tusse dikke en dunne mensen, dikke mensen kunnen net zo goed mooi zijn als dunn emensen, en dunne mensen kunnen netzogoed gezellig zijn als dikke mensen. Ik ben zelf ook niet een van de dunste, MAAR ik heb teminste al een relatie van bijna 5 jaar! dat zie je de parishilton-wonnab's nog niet hebben, want die gaan van boompje naar boompje... Denk gewoon omdat ze zo onzeker zijn overzigzelf dat ze niet ergens aan vast durven houden.
Hoor ons nou Tong uitsteken nu roddelen we ook, over rodderlaars hahaha Haha!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 07:26

roddels,mmm ja meeeer dan genoeg.

in de brugklas: ik reed paard omdat ik daarvan klaarkwam Dromen
ik was een prutsmuts(als 13 jarige uhuh)

op stal jaren later: ik mishandelde paarden(ik zette ze op hun plek,in de ogen van bepaalde mensen was dat zielig)
ik kon niet paardrijden.(vandaar dat ik paarden van een grand prix ruiter uit mocht brengen)

de grappigere waren: ik werd thuis mishandeld,ik zat aan de drank en drugs,ik had anorexia en was van mijn fiets gevallen en door de ambulance opgehaald.

dit waren wel de roddels die zijn blijven hangen,verder heb ik al zoveel gehoord dat ik me er niet eens meer druk om maak.
alleen heel jammer dat mensen altijd roepen dat eerlijkheid zo hoog in het vaandel staat,en dat je naar hen toe moet komen als je problemen met hen hebt.
vervelend dat ze dan jouw woorden gaan verdraaien,dingen verzinnen,stoken etc etc.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 08:16

Ach lekker laten joh. Leer ermee leven dat er in de paardenwereld enorm geroddeld wordt. Er is zoveel haat en nijd en mensen gunnen elkaar niks. Verbroken relaties en vooral het waarom is ook super interessant... ach dat blijft zo. Ik besteed er geen aandacht meer aan.

Juultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:31

Citaat:
idd, ken een meid van 13 die nu met een kind rondhuppeld Clown
Waar zit je verstand dan als ouder zijnde?

Ik heb een vriendin in Noorwegen zitten, en een meisje uit ahar klas,13, heeft een kind gekregen... Ze kwamen er te laat achter voor abortus... nuja, die moeder is ook zwanger, dus ze word opnieuw moeder, en oma tegelijk, die moeder heeft zelf ook een kind gekregen op haar 17e, dat meisje dus... en haar oma op haar 19e volgensmij... dus dat is echt een jonge familie...

maar even weer on topic,

een vriendin van mij, is een paar jaar ouder, 15 volgensmij, die zei zo tegen iemand anders: Ik zou nooit met T zoenen! een paar dagen later komt T op haar aflopen, en begint haar spontaan te zoenen Clown blijkbaar is het verhaal veranderd, of heeft iemand het niet goed verstaan. Want hij had gehoord zij hem juist graag wilde zoenen Tong uitsteken Tong uitsteken

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:50

timilon schreef:
op stal jaren later: ik mishandelde paarden(ik zette ze op hun plek,in de ogen van bepaalde mensen was dat zielig)

Ik ken er helaas wel zo... Striemen op het paard z'n buik van de zweep, mensen toch, waar ben je dan mee bezig?
Dat zijn trouwens de eerste die denken dat ze het allemaal véél beter weten... Jaja, dat trek ik eens serieus een oog op Nors opkijken

Juultjes schreef:
Ik heb een vriendin in Noorwegen zitten, en een meisje uit ahar klas,13, heeft een kind gekregen... Ze kwamen er te laat achter voor abortus... nuja, die moeder is ook zwanger, dus ze word opnieuw moeder, en oma tegelijk, die moeder heeft zelf ook een kind gekregen op haar 17e, dat meisje dus... en haar oma op haar 19e volgensmij... dus dat is echt een jonge familie...

maar even weer on topic,

een vriendin van mij, is een paar jaar ouder, 15 volgensmij, die zei zo tegen iemand anders: Ik zou nooit met T zoenen! een paar dagen later komt T op haar aflopen, en begint haar spontaan te zoenen Clown blijkbaar is het verhaal veranderd, of heeft iemand het niet goed verstaan. Want hij had gehoord zij hem juist graag wilde zoenen Tong uitsteken Tong uitsteken

Sh it zeg, 13 jaar en een kind?! Dat ben je zelf nog een kind, nog geeneens een tiener (in de meeste gevallen dan)!
Grappig van je vriendin trouwens... Tong uitsteken Nu ja, ik zou het zelf niet willen meemaken, denk dat ik 'm direct een mep verkoop en m'n mond ga uitspoelen met ontsmettingsmiddel haha Huilen van het lachen

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:09

Oh, heb je even?
Mijn ouders hebben een eigen bedrijf. In een dorpje..
Inmiddels zou ons bedrijf al 5 keer failliet geweest te zijn, mijn vader al 3 keer dood, en ons bedirijf ook al 7 keer verkocht.
Failliet zijn we nooit gegaan, ons bedrijf loopt juist super! Mijn vader is nog steeds springlevend, tenminste, 5 minuten geleden heb ik hem nog gesproken en ons bedrijf staat te koop, nu bijna een jaar, maar verkocht issie helaas nogsteeds niet Tong uitsteken

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:18

Dat ik rugklachten had omdat ik te zware borsten had?
'Jij hebt vast met rugklachten met die cup G van je'.
Ik heb diegene echt keihard uit staan lachen.
Als je geen verstand van borsten hebt (was ook een jongen) moet je je mond houden.
Cup D komt toch niet zo dicht in debuurt van cup G Clown

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:21

VivaLaVida schreef:
lique schreef:
mijn dochter zat als baby zijnde in het gips met allebei de benen,dit omdat ze gehandicapt geboren is en daardoor een scheef stand had.....maargoed het verhaal ging rond....: ik had mn dochter met maxicosi en al van de kontainer (?) af laten vallen en nu had ze haar benen gebroken?????!!!!!
toen ze 3 was kreeg ze een rolstoel(omdat ze dus verlamt is), en toen ging er rond dat ik haar zo hard had laten vallen dat het noooit meer goed kwam...ontaarde moeder!!
Op een dag kwam het me allemaal de strot uit en ben ik helemaal geflipt toen er dus weer iemand aan kwam met dan verhaal.....weetje wat ze toen zeiden: oh wij hebben toch zoveel respect voor jou!
ik zei zo zo en dat voor een ontaarde moeder!,

mijn dochter is dus geboren met spina bifida oftewel een open ruggetje wat een aangeboren afwijking in het zenuwstelsel is

dat zijn geen leuke roddels.. Boos!

nee idd,maargoed roddels hoor je overal en ik ben het wel gewent ,ik was immers pas 17 toen ik mn dochter kreeg dus was nogal intressant...
achja tegenwoordig denk ik maar zegt meer over die mensen dan over mij...en woon nogal in een kleine stad, kinderen in rolstoelen zijn dan al gauw intressant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:27

Ik ben ook jong moeder lique, heb toch wel het idee dat mensen dan altijd gauw rare dingen denken als er iets is met je kinderen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 15:33

In een dorp wordt sowieso snel geroddeld, en nu ik in de stad woon heb ik daar gelukkig geen last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:09

over mij is al zo vaak geroddeld maar 1 roddel vond ik evht heel erg...

ik was 15 kilo afgevallen ( ging niet meer dagelijks naar de mc) en dus zat ik aan de coke en moest naar een afkickkliniek maar het ergste vond ik dat mijn moeder toen in de supermarkt was en een buurvrouw tegen kwam die zei dat het jammer vond dat ik een junk was!

mijn broer had een keer een auto ongeluk gehad maar had verder niets en we zaten aan het avond eten toen mijn telefoon ging: ja sas heel erg gecondoleerd van je broer vind het echt erg dat hij er niet meer is... erg vreemd dus.

of die keer dat ik om 3 uur snachts werd gebeld dat mijn vriend was opgepakt want die had bij een vriendin ingebroken..hmm mijn vriend hing op dat moment kotsend boven de wc omdat hij ziek was en was al 3dagen niet meer buiten geweest.

ook een erge .. mijn broer had een nieuwe vriendin en ik was met hem boodschappen aan het doen, kreeg hij een smsje: het is over! was ze nieuwe vriendin opgebeld dat hij met een of andere sl** in de c1000 was.

deze is wel grappig, mijn vriend heeft wegens omstandigheden een tijdje bij mijn moeder ingewoont, de buren dachten dat het mijn broer was en vonden het vreemd dat we hand in hand liepen hahaha

en mijn hond heeft een ziekte in zijn maag/darm kanaal ( dierenartsen weten maar niet wat het is) en op een nacht was het zo erg dat hij bloed moest overgeven en daarna kreeg hij alleen maar rijst te eten want dat was het enige wat hij binnen kon houden, na 2 maanden stond de dierenbescherming voor de deur want mensen uit de flat hadden gebeld dat we hem geen eten gaven.

mijn vriend werd een keer opgebeld dat ik op dat moment het met een ander deed, terwijl ik naast me vriend op de bank zat!

er is over mij en mijn familie al zoveel geroddeld en het boeit me eigenlijk ook niet alleen jammer dat we wel de dupe zijn geworden door bepaalde dingen zoals dat de dierenbescherming kwam, er zijn toen hele gesprekken met de da geweest want ze geloofden ons niet

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:11

Hmm. Dat ik een turk was, en dat ik vroeger een jongen was en me heb laten ombouwen tot meisje ROFL

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:18

- ik zou in een gekkenhuis zitten.

- ik zou opvulling gebruiken
ik dus : hoe zou jij t moeten weten ?
hij : ja die en die hebben je geneukt..
ik :M & D Elkaar ja....

-Kzou een paardenfluisteraar zijn sinds ze weten dat ik paardrij

Clown