Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frannie schreef:Ik was op mijn 13de ontmaagd door een vreemdeling op de Lokerse feesten
Frannie schreef:Ik was op mijn 13de ontmaagd door een vreemdeling op de Lokerse feesten
Juul schreef:Ohja ik had ook nog volgens verschillende mensen anorexia. Terwijl ik altijd het meeste at/ eet van iedereen. Maargoed.
Juultjes schreef:Juul schreef:Ohja ik had ook nog volgens verschillende mensen anorexia. Terwijl ik altijd het meeste at/ eet van iedereen. Maargoed.
Ja, die krijg ik ook te horen

).
).Anniiekk schreef:De raarste roddels over mij zijn; dat ik anorexia heb, dat ik vorig jaar ontmaagd was (hallo!? Ik ben 14...), dat mijn ouders mij zouden mishandelen (dat slaat echt helemaal nergens op, ik had gewoon een blauwe plek op mijn arm en wat schaafwonden omdat ik was gevallen).
Sorry dit is niet helemaal waar jullie het over hebben, maar ik wilde het toch even kwijt;
Vanaf vorig jaar probeer ik minder te roddelen (wat overigens zeer lastig is), maar ik roddel sowieso niet over vriendinnen (wat andere 'vriendinnen' dan weer wel doen). Dan hoor je van vriendin A; 'Vriendin B zei dit en dat over je, ik mocht het niet tegen je zeggen maar ik vind dat je het moet weten blablabla' Dan vindt ik vriendin A net zo dom handelen als vriendin B, nu kan je vriendin A dus ook niet meer vertrouwen omdat zij geen geheim kan bewaren. Want reken er maar op dat als ik haar iets vertel over vriendin B dat ze dat verteld aan vriendin B.
Snappen jullie het nog?
Ze worden alsmaar jonger, tegenwoordig is 13 jaar al geen uitzondering meer...Angie_ke schreef:Anniiekk schreef:De raarste roddels over mij zijn; dat ik anorexia heb, dat ik vorig jaar ontmaagd was (hallo!? Ik ben 14...), dat mijn ouders mij zouden mishandelen (dat slaat echt helemaal nergens op, ik had gewoon een blauwe plek op mijn arm en wat schaafwonden omdat ik was gevallen).
Sorry dit is niet helemaal waar jullie het over hebben, maar ik wilde het toch even kwijt;
Vanaf vorig jaar probeer ik minder te roddelen (wat overigens zeer lastig is), maar ik roddel sowieso niet over vriendinnen (wat andere 'vriendinnen' dan weer wel doen). Dan hoor je van vriendin A; 'Vriendin B zei dit en dat over je, ik mocht het niet tegen je zeggen maar ik vind dat je het moet weten blablabla' Dan vindt ik vriendin A net zo dom handelen als vriendin B, nu kan je vriendin A dus ook niet meer vertrouwen omdat zij geen geheim kan bewaren. Want reken er maar op dat als ik haar iets vertel over vriendin B dat ze dat verteld aan vriendin B.
Snappen jullie het nog?
Haha leeftijd wil niets zeggen hoorZe worden alsmaar jonger, tegenwoordig is 13 jaar al geen uitzondering meer...
Ik heb even in een schoenenwinkel gewerkt, ik was de jongste werknemer daar, de gerante was ergens in de 40.
Blijkbaar komt verstand niet altijd met de jaren want dat mens was de grootste roddelaar die ik ooit al ben tegengekomen!
nu roddelen we ook, over rodderlaars hahaha
Citaat:idd, ken een meid van 13 die nu met een kind rondhuppeld![]()
Waar zit je verstand dan als ouder zijnde?
blijkbaar is het verhaal veranderd, of heeft iemand het niet goed verstaan. Want hij had gehoord zij hem juist graag wilde zoenen
timilon schreef:op stal jaren later: ik mishandelde paarden(ik zette ze op hun plek,in de ogen van bepaalde mensen was dat zielig)
Juultjes schreef:Ik heb een vriendin in Noorwegen zitten, en een meisje uit ahar klas,13, heeft een kind gekregen... Ze kwamen er te laat achter voor abortus... nuja, die moeder is ook zwanger, dus ze word opnieuw moeder, en oma tegelijk, die moeder heeft zelf ook een kind gekregen op haar 17e, dat meisje dus... en haar oma op haar 19e volgensmij... dus dat is echt een jonge familie...
maar even weer on topic,
een vriendin van mij, is een paar jaar ouder, 15 volgensmij, die zei zo tegen iemand anders: Ik zou nooit met T zoenen! een paar dagen later komt T op haar aflopen, en begint haar spontaan te zoenenblijkbaar is het verhaal veranderd, of heeft iemand het niet goed verstaan. Want hij had gehoord zij hem juist graag wilde zoenen
![]()
Nu ja, ik zou het zelf niet willen meemaken, denk dat ik 'm direct een mep verkoop en m'n mond ga uitspoelen met ontsmettingsmiddel haha
VivaLaVida schreef:lique schreef:mijn dochter zat als baby zijnde in het gips met allebei de benen,dit omdat ze gehandicapt geboren is en daardoor een scheef stand had.....maargoed het verhaal ging rond....: ik had mn dochter met maxicosi en al van de kontainer (?) af laten vallen en nu had ze haar benen gebroken?????!!!!!
toen ze 3 was kreeg ze een rolstoel(omdat ze dus verlamt is), en toen ging er rond dat ik haar zo hard had laten vallen dat het noooit meer goed kwam...ontaarde moeder!!
Op een dag kwam het me allemaal de strot uit en ben ik helemaal geflipt toen er dus weer iemand aan kwam met dan verhaal.....weetje wat ze toen zeiden: oh wij hebben toch zoveel respect voor jou!
ik zei zo zo en dat voor een ontaarde moeder!,
mijn dochter is dus geboren met spina bifida oftewel een open ruggetje wat een aangeboren afwijking in het zenuwstelsel is
dat zijn geen leuke roddels..