Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Stendo schreef:Bij elke pin automaat hangt een camera en die registreerd toch alles en iedereen. kun je de persoon niet achter halen via die camera soms. Ik bedoel je hebt de tijd wanneer het gebeurt is dat moet je via die camera de persoon kunnen achterhalen.
Ik weet niet of dit al eerder gepost is hoor, maar misschien kun je er iets mee
Caira schreef:Karin schreef:
Dat heeft de TS al eerder uitgelegd: bij de Postbank kun je om te internetbankieren inloggen zonder pas.
Maar dan kun je nog geen geld overschrijven. Daar heb je een TAN code voor nodig, deze heb je of op een briefje of krijg je via een sms. De eerste hebben ze vast niet gejat. De tweede zou na te zoeken moeten zijn.
Ik vind het een behoorlijk ongeloofwaardig verhaal. Ze hebben dus de pinpas van TS gepakt uit haar portemonnee. Vervolgens hebben ze de pincode gevonden/afgekeken en gepind. Maar jij hebt niets gemerkt dat ze je portemonnee in handen hadden en weer terug gestopt? Als ze je pas willen jatten ze wel je hele portemonnee en gaan ze niet al die moeite doen om hem terug te stoppen.
Heb jij niet gewoon je pinpas in de automaat laten zitten? Met het scherm open. Je zou niet de eerste zijn, ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik ging pinnen en de persoon voor mij de pas erin had laten zitten. Gelukkig kon ik haar nog bereiken maar anders had ik op haar pas kunnen pinnen.

Yommie schreef:ik vind dit zo een vaag verhaal,want zonder je pincode valt er gewoon niks te pinnen...en toen ik dit van je las wist ik het zekerx_manon_x schreef:Ik krijg sinds ik werk geen kleedgeld meer, eerst kreeg ik het in de maand maar omdat ik het allemaal in een keer uitgaf kreeg ik het per week.. dat was wel wat makkelijker. Trouwens mijn kleedgeld + zakgeld zat bij elkaar. Kreeg geloof ik €60 kleedgeld.
purny schreef:Ik vraag me dus ook serieus af, hoe het kan dat ze zomaar geld van je bank kunnen halen. Er is nog altijd in de tegenwoordige vorm van internetbankieren bij de postbank een mobiel nummer nodig wil je de transactie kunnen voltooien. En anders heb je een oude lijst met nummers nodig zoals hierboven aangegeven. En bovendien zou ik als ik erachter kwam GELIJK aangifte gedaan hebben bij de politie. Is het bureau op dat moment gesloten, dan ga ik naar het dichts bijzijnde bureau of doe het via internet. En iedere automaat is tegenwoordig voorzien van camerabewaking. Ik laat zowiezo never nooit geld op mijn rekening staan, mijn vakantiegeld heb ik er ook afgehaald. Ik zeg niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het ook een bizar verhaal.

. Ze hebben dus met uitgaan me pinpas gejat en de volgende dag in 1 x geld gepind. De postbank zei dat het me eigen schuld was want ik had een briefje met de pincode in me portemenee zitten volgens hun, waar ze het vandaan haalden geen idee want ik wist hem uit me hoofd. bij mij natuurlijk geen videobewijs en geld nooit terug gekregen.
En ik ga eigenlijk altijd bij de ABN omdat die beveiligde pasinvoer hebben. En ook altijd binnen in de bank zelf 

Yommie schreef:ik vind dit zo een vaag verhaal,want zonder je pincode valt er gewoon niks te pinnen...en toen ik dit van je las wist ik het zekerx_manon_x schreef:Ik krijg sinds ik werk geen kleedgeld meer, eerst kreeg ik het in de maand maar omdat ik het allemaal in een keer uitgaf kreeg ik het per week.. dat was wel wat makkelijker. Trouwens mijn kleedgeld + zakgeld zat bij elkaar. Kreeg geloof ik €60 kleedgeld.
[/quote]rina schreef: