Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ja had begrepen dat jij het ook erg vond dat een hond ingeslapen wordt op het feit dat ie 2 katten doodbijt,maar veel mensen vinden dit wel normaal...ze hebben dan nl bloed geproeft en zijn accuut levensgevaarlijk...
kimmie261 schreef:ja had begrepen dat jij het ook erg vond dat een hond ingeslapen wordt op het feit dat ie 2 katten doodbijt,maar veel mensen vinden dit wel normaal...ze hebben dan nl bloed geproeft en zijn accuut levensgevaarlijk...
kimmie261 schreef:precies love-rozes..
bij de pittbul verkrampen de kaken door de adrenaline..zegt men...of dat nu 100% waar is..??
wat ik wel weet,ik heb jaren geleden mijn hond getraind als politiehond(een rottweiler),daar worden speciaal honden voor gefokt,en dan wel op scherpte (bijten,hoe grager ze bijten hoe liever),en op moed (niet bang zijn),daar was een getrainde mechelaar een poosje uit de running geweest,en kwam toen terug,die zag de pakwerker en was onhoudbaar,pakwerker zei,laat maar bijten,en heeft toen 20 minuten met een mechelaar aan zijn arm zijn koffie staan drinken,gewoon omdat de hond niet meer los kon laten op dat moment..zat muur en muurvast...pas toen ze echt zo moe werd,en de boel ontspande kon ze loslaten..
dus of nu alleen pittjes echt verkrampen?? ik weet het niet...
kimmie261 schreef:ja had begrepen dat jij het ook erg vond dat een hond ingeslapen wordt op het feit dat ie 2 katten doodbijt,maar veel mensen vinden dit wel normaal...ze hebben dan nl bloed geproeft en zijn accuut levensgevaarlijk...
kimmie261 schreef:
kimmie261 schreef:dus of nu alleen pittjes echt verkrampen?? ik weet het niet...
)