Waarom ik toch altijd ? !!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ninx

Re: Waarom ik toch altijd ? !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:37

Niinatjuh schreef:
Ninx, Miischien is men moeder een vrkeerd voorbeeld maar ze zegt altijd : Als iemand je slaat, sla je terug en hárd ook.. En dat doe ik dan ook..
En ik heb wel es woeden aanvallen ja..

Dat lijkt me dan een ongezond advies wanneer je al moeite hebt je rust te bewaren wanneer je boos wordt.
Voor jezelf moet dat ook onprettig zijn. Je wordt immers woedend en voelt je dan vast niet erg blij op zo'n moment.
Het kost ook onwijs veel energie.
Je bent niet de enige die er last van heeft. Er is heel veel aan te doen, dat kun je leren. Maar dat moet je wel zien zitten natuurlijk.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:41

Whaha, men dokter adviseert Ritalin.. Maarja, daar heb ik dus mooi geen zin in.. misschien banketstaaf.. en nee, daarna krijg k meesta;l echt zo een machteloos gevoel.. En ik reageer altijd te fel..
Nja, PM anders maar ff Knipoog Wordt zo offtopic..

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:48

Niinatjuh schreef:
Whaha, men dokter adviseert Ritalin.. Maarja, daar heb ik dus mooi geen zin in.. misschien banketstaaf.. en nee, daarna krijg k meesta;l echt zo een machteloos gevoel.. En ik reageer altijd te fel..
Nja, PM anders maar ff Knipoog Wordt zo offtopic..

Is goed, doe ik! Eerst even eten! Niet boos worden he? Whehehe! Grapje toch.... Knipoog

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 17:50

Ze hebben me al zo ver gekregen dat ik bang van hun krijg maar wat wil je na 3 jaar van hun en de rest van men leven al op de andere schoolen
ik denk dat ik altijd gepest ga blijven, ik durf nix meer zeggen omdat ik weet dat het toch niets uithaald

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:52

Meiss.. Wat gaat dit niet nina klinken..
Negéér het, het slaan het afbekken.. Négeer het..
Kijk anders of je je opleiding THUIS kan afmaken..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 17:56

Vanaf morgen zal ik men best doen om ze te negeren en een grote bek op te zetten
mar ik weet geen steken als ze iets zeggen
en als ik iets zeg lachen ze nog harder omdat het belahelijk is zeg maar

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:57

Morrow_Less schreef:
Vanaf morgen zal ik men best doen om ze te negeren en een grote bek op te zetten
mar ik weet geen steken als ze iets zeggen
en als ik iets zeg lachen ze nog harder omdat het belahelijk is zeg maar

Is jouw opleiding nergens anders te volgen? Om wat voor soort opleiding gaat het?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:58

wat voor dingen zeggen ze dan ?
Ik weet overal wel een weerwoord op (6)

je mag ook pm-en anders hoor Knipoog

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:00

Heb je wel al vrienden gemaakt? Anders moet je gewoon weglopen van die sukkels die dat tegen jou zeggen.

Ga naar je Unitleider of hoe heet dat bij jullie? Gewoon zeggen. Dat is dan wel verklikken maar dan houdt het gepest wel op.

Ze zijn trouwens gewoon jaloers op je omdat jij gewoon een paard hebt of gewoon een leuke hobby hebt. De grootste pesters hebben het grootste minderwaardigheids complex !!!!!

Suc6 ermee ik hoop dat dit je helpt !

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:00

Ik doe chemie en anders kan je heyt alleen maar in leuevn doen en in de stad waar ik woon kan het ook dus

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:02

Morrow_Less schreef:
Ik doe chemie en anders kan je heyt alleen maar in leuevn doen en in de stad waar ik woon kan het ook dus

In welke leeftijdscategorie is dit dan? Hoe oud zijn jij en je klasgenoten ongeveer?
Hoe ver is Leuven bij jou vandaan?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:04

15-16 jaar
ik moet dan toch een half uur 3kwartier met de bus daar zien te raken

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:07

Morrow_Less schreef:
15-16 jaar
ik moet dan toch een half uur 3kwartier met de bus daar zien te raken

Dat vind ik niet heel ver.... ik was vroeger voor de middelbare school ook zeker 40 minuten onderweg.
Ik zou dat echt het overwegen waard vinden.
Dan ben je van die vreselijke types af, heb je rust en kun je je richten op belangrijker dingen.
Denk er eens serieus over na.
Kun je er met je ouders over praten?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:08

Ik zal eens men best doen

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:28

praat er alsjeblieft met je ouders over die kunnen met de mentor gaan praten en wie weet lost het wat op .

ik zou niet met geweld beginnen
je word dan wel geslagen enzo maar probeer er bij weg te lopen
ik heb ook eens iemand een mep terug verkocht omdat ze mijn neus kapot sloeg maar kon mijn krachten niet en het is bij haar dus ook zeer hard aangekomen
daarom zit ik nu met 2 jaar voorwaardelijk en zij kan me uit lachen omdat ze het zover heeft gekregen daarom zeg ik je loop er alsjeblieft bij weg en praat er met iemand over die je kan helpen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 17:06

Vandaag ging eht super goed, ik ben zo blij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:14

Hey ik heb je even gePB't! Lachen

Ninx, naar een andere school gaan is het stomste wat je kan doen, echtwaar. Nooit weglopen, dat is heel slecht voor je eigen ontwikkeling etc. Lachen

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:24

Negeren is echt de enige oplossing jammer dat ik niet bij je in de klas zit (A) .. Ik heb mijn mond namelijk wel de op de goede plaats zitten Knipoog ,, Ik ben ook nooit gepest ofzo, terwijl ik wel gewoon een openlijke paardenliefhebber ben,.. Daar heeft het ook niet egt veel mee te maken als je dat voor je had gehouden dat je hobby paardrijden was, hadden ze je waarschijnlijk wel ergens anders op gepakt. Pestkoppen pikken direct de wat (niet banketstaaf bedoeld Knipoog ) zwakkere personen eruit, zet testen direct hoever ze bij je kunnen gaan enz. Bij jou hadden ze direct waarschijnlijk al door dat je niet snel een weerwoord hebt en kunnen ze dus vrij ver bij jou gaan, want zij alleen maar leuk vinden. En omdat je al vaker gepest bent neem je ook snal de slachtoffer rol aan. Wees brutaal en stap uit die rol, kin omhoog borst voor uit, jij mag er ook best zijn meid, jij hoort ook op deze wereld. Geeft ze maar een keer grote bek terug, of een hele arrogante blik negeer ze! Ik snap dat dat waarschijnlijk heel moeilijk voor jou is maar het is denk ik de enigste oplossing.. Zelf ben ik dus nooit gepest dus ik vind ook best moeilijk om me in jou te verplaatsen omdat ik zelf allang een grote bek had terug gegeven.. In ieder geval sterkte meid en je weet jij staat boven hun dus verlaag je niet tot hun niveau..!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:27

Negeren en naar je mentor/ afdelingsleider etc gaan. Bij mijn in de klas zaten ook een paar kinderen die het geweldig vonden om te gaan briesen als ik langs liep. Geweldig... Was het toen zo zat dat ik naar de afdelingsleider ben geweest en die heeft met diegene gepraat. Dat hielp opzich wel, een enkele keer dat ze het weer deden. Maar al stukken minder.

Succes iig Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:30

@ _mel, je moet dan eigk gewoon stilgaan staan, ze even zo aan kijken Scheve mond ...." je bent echt lelijk als je dat doet..." en dan weer verder lopen Tong uitsteken

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 22:25

gelukkig ging het vandaag goed! ik zou als ik jou was ook naar een andere school gaan, misschien een zelfvertrouwens cursus doen oid?

das een goeie viva la vida! Je moet ze inderdaad proberen belachelijk te maken, als ze zoiets doen als briesen, 'een beetje vreemd wat je aan het doen bent!?" en dan heel serieus kijken..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 20:13

Morrow_Less schreef:
Ik zit met alleen jongens in de klas, dat is het probleem

Whaa alleen jongens, dat moet idd verschrikkelijk zijn! Waarom doen ze dat, enigste meisje! Ik zou EISEN dat ik naar een andere klas mocht, niet eens vanwege dat pesten, want dat houd wel een keer op, gewoon negeren dan is het voor hun niet meer leuk. Of je moet ze ook raken met opmerkingen, waarop ze niks te zeggen hebben. Is moeilijk om te verzinnen zoiets of moeilijk om ook echt zo te reageren maar dat komt vanzelf wel joh.

Ik vind het echt wazig dat ze jou als enigste meisje in een klas hebben gedaan.. Ik zou echt een andere klas eisen met meer meisjes..

En dat pesten, maak je je er niet zo druk om.. dat is makkelijk gezegt, vooral omdat ik zoiets zelf niet heb meegemaakt maar ik denk dat je ze het meeste raakt door ze te negeren of door goede opmerkingen terug te geven. Bijv uh als ze weer een opmerking over paarden maken zeggen dat hun niet zo stoer moeten praten want zelf zouden ze niet eens in de buurt van een paard durfen komen ofzo, ik noem maar ff snel iets. Dan zullen ze wel zeggen; ja maar dat zouden we niet eens willen. Zeg je gewoon; ja wat zit je dan steeds te praten over paarden? Maak je er dan niet zo druk om.
Ja ik noem maar ff iets hoor, want ik snap dat negeren moeilijk is..

Iig succes ermee, en als ik jou was zou ik echt een andere klas eisen want dit is niet normaal!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 17:14

Mensen het gaat super, ik moet met hem samenwerken en het gaat gewoonweg super Haha!
geen enkel commentaartje meer

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:32

gelukkig dat 't nou beter gaat Knipoog
de aanhouder wint Ja

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 18:14

ik ben gewoon gaan meepraaten en lachen en alles komt goed Haha!