Romantisch?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:19

Mijn vriendje is ook niet bepaald romantisch, maar daardoor vind ik elke keer dat hij het wel eens is extra speciaal.

Met Valentijnsdag kreeg ik een enorm hart met chocolade en een lief gedichtje, terwijl wij nooit valentijnsdag vieren. Vork
Ook krijg ik midden in de nacht ineens lieve smsjes met dingen die hij dan écht even kwijt wil, erg leuk om zo wakker te worden!

Ook neemt hij me wel eens mee uit eten, een dagje weg of komt hij me spontaan ophalen, maar van nature is hij niet echt romantisch, een bos rode rozen of een lief briefje op mijn bedje is er niet bij. (waarschijnlijk omdat hij niet zonder sleutel in mijn ouders' huis kan komen, aangezien ze vaak weg zijn Clown )

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:58

Mijn vriend is ook zo romantisch als een baksteen.. Uit eten gaan vind hij onzin, kost alleen maar geld en thuis word er toch gekookt. Onbijtjes op bed, geven alleen maar rotzooi.. Gezellig een flesje wijn open maken is ook geen goed idee, dat is vies. Lingerie is niet bijzonder, weekendjes weg worden gepland, maar nooit gedaan.. En ik ben/was eigenlijk wel romantisch maar nu als ik iets romantisch voorstel dan vraagt hij of waarom of hij zegt ja maar dan weet ik toch wel dat hij het niet leuk vindt..
*gefrustreerd* Huilen van het lachen
Kan een romantisch vriendje met die van mij gaan praten?

edit: spelfoutej Vork

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:06

Ik had een vriendje, en die was ook niet echt romantisch.. Maar hij deed z'n best, want toen we samen uit eten gingen heb ik heerlijk patat gegeten bij de snackbar met meneer Clown haha, en toen heeft ie heerlijk op de bank mogen slapen Haha!

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:36

Romantisch..??!! Oordeel Zelf; met kerst een potje schoenpoets.. Voor de kistjes die ik had gekregen (een half jaartje eerder ook van hem) voor het behalen van mijn motorrijbewijs. Tja, wie wil er met kerst nou zo'n kado??!!MAAR eerlijk is eerlijk, de bedoeling is superlief(maar het komt zo rot over). Ik heb in de jaren geleerd zijn praktische dingetjes, maar als romantisch te zien. Maar geen Valentijn, geen spontane vakanties of uitjes....verder is ie wel lief hoor. Hij heeft me een keer wel heel erg verrast(hij moest me nog veroveren). Hij belde of ik tegen schemertijd naar bos wilde komen(stiekume afspraakjes). Toen ik aankwam op afgesproken plek, stonden er overal kaarsjes, hebben we wijn gedronken en heel de avond onder dikke deken gelegen.....die goede oude tijd

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:12

Njen schreef:
En je zette hierboven dat je vriend lingerie liever uitziet dan aan, maar dat hebben de meeste

Mijn (ex)vriend ziet t liever aan. Haha!
Vind ie spannender. Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:58

mijn vriendje is, zoals ik al eerder beschreef hier, ook zo'n persoon waarbij romantiek niet in t woordenboek voorkomt.

ik heb ooit eens van die vruchtenhartjes (die snoepjes) laten maken met onze namen en datum waarop we wat kregen erop gedrukt. reactie van vriendlief: ooh lekker! snoepjes (en t waren er veel!:P ) waren binnen 3 dagen op..

Heb ook nog een keer een appel laten maken, met daarin gelaserd: A (L) W.
en bij hem laten bezorgen. zijn reactie: een appel? wat moet ik nou weer met een appel?

Op dit moment loopt onze relatie verre van soepel..
t hangt een beetje aan een zijden draadje, en we botsen continu.
Daarom ben ik van plan om maar weer eens wat liefs te doen.
na wat gespeur op internet heb ik iets leuks gevonden.
Je kan een zelfgemaakte brief (met bijv iets liefs erin), in een fles wijn laten zetten. een "message in a bottle" dus.
Dus nu nog even mn best doen op een hele lieve brief, en dan geef ik de fles als kerstcadeautje.

hoop dat t in de smaak valt, want volgens mij is vriendlief niet heel dol op witte wijn Tong uitsteken maar t kan niet met rode wijn en tja, t gaat om t idee toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:03

Tsja echt romantisch is mijn vriendje ook niet. Soms stuurt ie me een smsje waar mijn hart van overslaat maar dat is misschien 1 keer in de drie weken ofzo.
We gaan wel regelmatig uit eten (we houden allebei van lekker eten) en een aantal weken terug had ie stom gedaan en kreeg ik een bos bloemen van hem.
Aanstaande zaterdag hebben we 3 maanden verkering, ben benieuwd of hij het doorheeft..

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:32

Mijn vriendje is best romantisch. Ik heb nog niet zo lang met hem (een maand), maar hij heeft al verschillende lieve dingen gedaan. Zo heeft hij al twee liedjes voor me geschreven (zelf de muziek en de tekst geschreven en zelf gezongen en gespeeld op de piano). Ook is hij bezig met een gedichtenbundel met gedichtjes over/voor mij. Vork Toen ik laatst bij hem kwam had hij ook een groot spandoek gemaakt met: Welkom lieve Lisanne! Haha! Ook krijg ik elke dag hele lieve smsjes. Hij zegt me zoooo vaak dat hij zoooooveel van me houdt. Vork Maar het wachten is nog op een échte romantische verassing. Tong uitsteken

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:38

Romantisch niet.

Wel heel lief Lovers En dan opeens van die schattige berichtjes. Of me op 't werk achter een container trekken en me kussen (werken bij de ah allebei) Clown

Maar we hebben pas wat, ben dus benieuwd.

manonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:48

Als ik dit zo lees heb ik toch best een romantische vriend Haha!
haha hij is in ieder geval een stuk romantischer dan ik Bloos Hij heeft wel hele leuke actie's zoals: opeens met een roos aankomen, van die snoepjes waar iets op staat ( die hartjes) en daar een lieve zin mee maken, me uit eten nemen, lieve smsjes sturen en opeens met een klein cadeautje aankomen Haha! En hij onthoudt altijd hoelang we hebben en dan stuurt hij een superlief smsje of verrast me ergens mee.
Maar binnenkort heb ik ook wel wat leuks voor hem! Knipoog We gaan met kerst namelijk een weekendje naar Antwerpen Lovers

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:50

Mijn vriend is ook niet echt romantisch meestal ..

Al had hij zaterdagavond wel iets goed te maken na een knallende ruzie om uiteindelijk niks en ik kwam rond half 10 van mn werk en stonden overal waxinelichtjes en had hij een B hartje P gedaan .. vond dat wel heel romantisch Tong uitsteken overal echt overal kaarsjes.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:20

Moosje schreef:
Njen schreef:
En je zette hierboven dat je vriend lingerie liever uitziet dan aan, maar dat hebben de meeste

Mijn (ex)vriend ziet t liever aan. Haha!
Vind ie spannender. Haha!

Hangt van de man af Clown Mijn ex vond het ook altijd leuk, maar zorgde wel dat het snel uitging Vork

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:21

whahaha romantisch... verre van Knipoog van mannenromantiek worden wij vrouwen over het algemeen niet veel vrolijker Tong uitsteken hahaha

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:26

Het liefste wat mijn ex ooit heeft gedaan, was heel veel kaarsjes in zijn kamer zetten in een hartjesvorm..
Vond het echt superlief, aangezien hij helemaal niet romantisch is Vork

Ik ging eerst half om half met een jongen, en die verraste mij steeds door opeens langs mijn werk te komen, opeens bij me voor de deur staan enz enz.. dat moet ik dus echt niet hebben!
Erg lief bedoelt.. snap dat veel mensen dat echt leuk zouden vinden, maar ik vind zoiets niks Bloos

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:32

weten mannen wat dat is dan? Tong uitsteken

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:33

haha lieneke..
zo een heb ik er ook gekend..
is alweer een paar jaar terug, en ik ging nog met mn ouders op vakantie, en we vertrokken om 4 uur snachts..
jongen had van te voren al gezegd dat ie wel langs zou komen om me uit te zwaaien, maar heb toen heel duidelijk gezegd dat ik daar om 4 uur snachts niet op zat te wachten. de sfeer bij ons is nooit erg goed zo vlak voordat we op vakantie gaan (moeder loopt enorm te stressen dus rest van de fam is lekker chagrijnig).
stond ik net op om kwart over 3, om me even aan te kleden en de laatste dingetjes nog te doen, komt mn broertje naar me toe "eeeh an, er staat een jongen op de hoek van de straat te wachten op jou".
nou echt, pffff, toen was mn humeur helemaal onder t nul-punt gezakt. (mn ouders vonden het stiekem wel grappig)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:03

Sinds een maand een nieuwe vriend. Kende hem hiervoor al 3 maanden.
En nee, hij is totaal niet romantisch. Huilen van het lachen
Wel vaak op de meest rare momenten een lief smsje, en als we ruzie hebben komt hij binnen 5 minuten het alweer goed maken.
We doen veel leuke dingen samen, maar om hem nou echt romantisch te noemen.... nee. Lachen
Heb ik eigenlijk ook geen problemen mee, ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen op zulke dingen. *LOL*

Utopiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 17:25

Als ik er zo over nadenk kan mijn vriend wel erg romantisch zijn! Toen ik 3 maanden in Denemarken zat voor mijn studie stond hij op een middag zomaar voor mijn neus! Dat vond ik zo'n leuke verassing! Verder heeft ie ook best wel vaak van die kleine dingetjes, zoals me blinddoeken en meenemen naar een hoge flat en dan op het balkon naar het mooie uitzicht kijken, ontbijtje maken, en zo nog allemaal van dat soort dingen. Ook heeft hij me al eens meegenomen een weekendje weg.
Zelf ben ik eigenlijk helemaal niet zo romantisch aangelegd, maar vind het elke keer weer super om verrast te worden! Haha!

Ik wil hem ook zo graag eens verassen, maar ik vind het dan best moeilijk om iets geschikts te bedenken. Bloos

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:53

Ik ben zelf ook niet echt romantisch aangelegd, en vriendlief ook niet mega, hij doet soms wel pogingen tot en dat vind ik al super lief, zo had hij laatst op mijn kussen een chocolade letter gelegd, toen ik in bed wilde gaan liggen, lag er onder mijn dekbed nog een cadeautje, had hij het boek gekocht wat ik graag wilde hebben (maar niet had gekocht, omdat ik nu ff geen tijd had om het te lezen). En hij wilde, als het weer warmer was buiten, samen op een berg gaan liggen en kijken naar de sterren *sweet*

Verder krijg ik wel regelmatig van die hele lieve smsjes:)

Wat ik wel super lief vond is dat wat de vriend van mijn beste vriendin heeft gedaan; die studeert in Inssbruck voor 6 maanden. Nu kwam hij als verrassing terug, en samen met nog een vriend hadden we geregeld dat m'n vriendin het weekend dus 'gepland' had staan met ons. Op vrijdagmiddag stond hij voor de deur met een bos rozen, had hij haar op gebeld en gezegd "heb je mijn bloemen al gekregen?", hmm nee, wat raar, goh doe de deur eens open dan Clown zo lief, ook hoe hij het helemaal had uitgedacht enzo.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:11

Mijn vriend is totaal niet romantisch.
Heb vorig jaar laten door schemeren dat ik best wel een klein roosje wil..
Ik hoef geen dure dingen van hem. Met 1 roosje ben ik allang blij mij. Maar goed hij snapt de hint ofzo niet?

Oja, vorig jaar toen wij 6 maanden bij elkaar waren had ik wel een ring gekregen. Wel lief maar op de manier hoe hij 't gaf Nagelbijten / Gniffelen
Dat is nu zelfs al meer als een jaar geleden.. Ochja we zullen zien! Haha!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:06

Als hij me wilt verrassen reageer ik enorm droog. Omdat ik het meestal niet gewoon ben.
Laatst belde hij naar me.
Ik: hey
R: Hey!
Ik: hoe gt het?
R: Goed é, met jou?
Ik: ook goed Lachen. Waarom bel je?
R: oooh zomaar.

Haha, ik vroeg me dus echt af waarom hij belde. Meestal belt hij met een vraag zoals. "Wat is het BTW nr van je vader?" Ik gaf toen dat nummer. En toen was het dankje wel en daaag Tong uitsteken.

Maar nu krijgt hij wel een weekendje Parijs van mij voor kerst Lachen

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:19

Mijn vriend is helaas zo vaak naar beneden gehaald door zijn ex dat hij niet romantisch durft te zijn (te vaak afgewezen op het moment dat hij romantisch deed) Dus ik doe het met lieve smsjes, ben allang blij dat hij er voor me is en mij elke dag kan laten lachen, al hoop ik nog steeds op iets romantisch dat hij doet of iets wat ik kan doen... maar ja wat? Heb geen geld Tong uitsteken

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:50

Clinnn_ schreef:
Als hij me wilt verrassen reageer ik enorm droog. Omdat ik het meestal niet gewoon ben.
Laatst belde hij naar me.
Ik: hey
R: Hey!
Ik: hoe gt het?
R: Goed é, met jou?
Ik: ook goed Lachen. Waarom bel je?
R: oooh zomaar.

Haha, ik vroeg me dus echt af waarom hij belde. Meestal belt hij met een vraag zoals. "Wat is het BTW nr van je vader?" Ik gaf toen dat nummer. En toen was het dankje wel en daaag Tong uitsteken.

Maar nu krijgt hij wel een weekendje Parijs van mij voor kerst Lachen

Haha dat van dat bellen herken ik zo haha
had het vandaag nog, omdat mijn vriend alleen staat in de winkel waar hij werkt kan hij dus ook niet weg om eten te halen/regelen en hij moet tot 8 uur werken dus is dat nogal vervelend, en zijn werk is bij mij in de straat ga ik meestal eten halen.
Belt hij,
Ik: Heb je honger?
Hij: Nee ik bel zomaar maar als het niet goed is hang ik wel op Huilen van het lachen

Verder is mijn vriend ook echt a-romantisch. Nouja laatst heb ik wel een hele mooie foto op canvas kregen van 'm. Maar dat moet ik dan zelf uit zoeken, hij wil wel een kado geven maar ik moet helpen uitzoeken Huilen van het lachen

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:14

Als ik dit zo lees, heb ik best een romantisch vriendje!

Ik heb nu iets langer dan 2 jaar met hem, en hij heeft al meerdere lieve dingen gedaan!
We waren een keer een weekend alleen thuis, toen ik binnenkwam had die overal kaarsjes voor me neergezet wat naar boven ging, dus ik liep naar boven toe en dat kwam uit in de badkamer met daar een heel groot van kaarsjes ; C hartje M. En allemaal roseblaadjes in het bad met champagne. echt zo lief!

Ook heeft die me eens meegenomen naar Busloo, (dat is een grote plas) met zonsondergang met chocola en champagne.

Hij stuurt me ook elke avond voor dat die gaat slapen een lief smsje.

Vaak vind ik ook briefjes tussen m'n agenda of onder mijn kussen.
ook doet hij vaak kaarsjes aan!

Ja hij is best romantisch Lovers

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:32

wij meiden zonder romantisch vriendje zijn best wel jaloers nu op jou Karnaval denk ik! misschien moeten hier geen romantische dingen meer gepost worden, ik zwijmel weg, maar tegelijk sta ik met 2 benen weer op de grond, wetende dat ik dat misschien wel noooooit ga krijgen, tenzij ik mijn vriend inruil, en dat nou ook weer niet....