Het '600' was bij wijze van spreke, sorry voor de onduidelijkheid
Alsnog komen ze later dicht op elkaar te staan... zo niet bij het opgroeien, dan wel bij het transport, onder het motto 'als ze met minder op de wagen gaan vliegen ze elkaar aan' (oid?)...
Dat een big praktisch niets van onverdoofde castratie voelt, sorry, dat gaat er bij mij niet in. Gewoon echt niet 
Nakisha schreef:Hee, vegetariers... slaan jullie wel eens een spin, wesp of mug dood?
Als het antwoord hierop ''ja'' is, moeten de mensen die praten over ''schone handen, schoon geweten'' ed. een toontje lager zingen...
Niets is zwart-wit, mensen!
(Sorry, maar ik háát dat soort uitspraken echt...)
Ik ben trouwens vleeseter, en daar kom ik ook wel voor uit. Ik zal daar ook niet mee stoppen... want zodra men in Nederland meer vegetariers dan vleeseters heeft, word het vlees gewoon over de grens verkocht.
Ik ben bang dat het een utopie is te denken dat ze zullen stoppen met dieren opfokken voor de slacht. De omstandigheden dienen echter WEL flink te verbeteren!
Een mug valt mij lastig, en die gaat er dus echt wel aan he
Snel en zonder stress en hij heeft daarvoor vrij kunnen rondvliegen en meestal zelfs de kans gehad om mij te steken
Ik denk niet eens dat 't beestje tijd heeft om pijn te voelen zo snel als ze plat zijn. Dat vind ik wat anders dan een dier dat een rotleven heeft gehad laten transporteren op zeer nare wijze en laten doden (zonder na te denken erover, want hoeveel mensen leggen nu nog de link tussen hun hamburger en de daarvoor gedode en in mijn ogen slecht behandelde koe?) voor je eigen stukje lekker vlees, persoonlijk 
(Spinnen dood ik overigens ook nooit... wespen ren ik gillend voor weg
)
Gelukkig zal je vanuit mijn mond dan ook geen uitspraak als 'schone handen, schoon geweten' horen komen... Ik ben vegetarier omdat ik zelf niets wil bijdragen aan de vleesindustrie zoals die nu is... een dier hoeft niet slecht behandeld en gedood te worden voor mij
Ik kan ook prima zonder gelukkig.