"Geestenverhalen".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: "Geestenverhalen".

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 10:07

Nou iig van mij niet hoor! Da's de pure waarheid!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 10:08

crossmonster schreef:
Ik blijf erbij dat veel verhalen zijn aangedikt, mensen hebben nu eenmaal een grote fantasie Knipoog

En die foto, op een van de vorige pagina's . Sorry maar dat is echt geen geest oid hoor Huilen van het lachen

Ja ben het hier helaas met je eens Lachen
Die foto is idd erg nep, maar wel gaaf gedaan!

Jenthe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:55

Nou , ben ik lekker deze topic aan het lezen , valt er opeens een vaas op de grond , & ik ben helemaal alleen thuis , je zou voor minder bang worden Nagelbijten / Gniffelen

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 18:15

Het is niet fantasie, het is menselijke aard.
Wanneer er iets onverklaarbaars plaatsvind, zoeken mensen voor een verklaring. Als het onverklaarbaar blijft, wordt als snel gezegt dat het een entiteit was.

Ik ben dol op dit soort verhalen, en ik zou dolgraag eens contact met mijn opa's en oma willen hebben.
Binnenkort is er als het goed is een paranormale beurs.. waar ik heen wil Haha! haha in Enschede.

Volgens mij heb ik nog nooit écht iets meegemaakt.

Ik voel energieën wel, heel sterk zelfs.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 19:18

ik vind dat je ook ter aller tijden eerst alle mogelijke oplossingen moet zoeken en pas daarna gaan denken aan iets paranormaals.

feit is toch dat ik een aantal gekke dingen heb meegemaakt en ik zover ben dat ik weet dat ik gevoelig ben en dingen kan zien en horen.
na genoeg keren bewijs te zoeken en helder krijgen dat ik het écht niet zelf verzonnen kan hebben ga ik toch een tikkie geloven in mezelf, ik ben in ieder geval niet gek Lachen

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:54

Haha, ik wou dat ik het had.. serieus

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:59

Ik vind het ook wel grappig om te lezen, maar weet niet hoe ik het zou vinden als ik ze echt zou (kunnen) zien.. Nagelbijten / Gniffelen

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:11

Vorige week donderdag was het geloof ik, was er ook een geest in mijn kamer.
Ik heb nu twee kamers en de muur daartussen, daar hebben we een stuk uitgehaald zodat ik een soort 'poort' heb waar ik door kan lopen.
De 'nieuwe' kamer (sliep mijn broer eerst) hebben we geverfd en behangt.
Vorige week donderdagochtend klonk het net of ging iemand de hele tijd met een kwast over de muur van de nieuwe kamer, zo'n geluid was het. Dus ik dacht dat mijn moeder al aan het verven was, maar dat kan niet want het verven was al klaar, het is een uurtje ofzo doorgegaan, ik durfde ook niets te zeggen want het voelde gewoon niet goed, ik hoorde de hele tijd wat door de kamer schuifelen.
Dus ik vroeg, toen ik van bed was, aan m'n moeder of zij op m'n kamer was geweest, nee zei ze en ze lachte me een beetje uit omdat ik toch echt dacht dat er iemand was.
Maar gisteravond, moest ik even op m'n nieuwe kamer kijken omdat de gordijntjes er hingen en m'n ouders gingen mee. Toen vertelden ze dat ze met een paranormale kennis hadden gebeld en die had verteld dat er een goede geest op mijn kamer was geweest, die niet wilde dat ik daar was, maar als het goed is, is ie nu weg. Ook was het een overleden familielid.
Ik was gisteravond natuurlijk helemaal gefreakt en hoorde de hele tijd geluiden, maar dat zal voornamelijk verbeelding zijn geweest..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:11

wees blij dat je noit met een poldergeest in aanraking bent geweest dat is pas eng dan lacht niemand meer.
Bij ons is een kardinaal geweest een hele toestand

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:11

missfcdb schreef:
wees blij dat je noit met een poldergeest in aanraking bent geweest dat is pas eng dan lacht niemand meer.
Bij ons is een kardinaal geweest een hele toestand

omg.. Huilen van het lachen als je doet alsof je weet waar over je het heb schrijf dan op zn minst de naam goed.
POLTERGEIST
vertaling
PLAAGGEEST
Huilen van het lachen
en ja, die is ook algemeen bekent bij mij Knipoog

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:55

Ik heb alles netjes bij gelezen. En nu zal ik dan ook maar even mijn verhaal doen.

In 2006 ben ik een hele goede vriend van mij verloren.
Terwijl ik op vakantie was, kreeg hij dat ongeluk in India. Een vrachtwagen was van de zijkant tegen de auto gebost waar hij in zat Huilen

Maargoed,
Ik heb een paar verhalen.

1)
Wij waren op school, we hadden heel erg veel verdriet. We mochten even naar buiten om even adem te halen. We zaten met een groepje van een man of 15 op een bankje, toen er op dat moment een heel erg mooi geel vogeltje naar ons toe kwam. Echt waar, het was niet zomaar een geel vogeltje, maar dat vogeltje viel echt op, want er zat zeg maar zoon witte gloed om hem heen.
Dat vogeltje kwam tot onze grote verbazing naar ons toe. Keek ons aan, een hele lange tijd, en vloog weg, tot we hem niet meer zagen. We zaten een kwartier stil, met een mond vol tanden. Heel bijzonder was dat.

2)
Wij hadden een heel groot klassen feest.
Toen mijn vriendin ineens naar binnen kwam rennen en naar mij toe kwam dat ze onze klasgenoot had gezien. Wij ging naar de plek waar ze hem had gezien, er was niks te zien.
Mijn vriendin had al vaker zoeits meegemaakt, dat ze een overledene zag.
Ze vertelde dat ie haar aankeek en de trap op liep. Ik heb altijd gedacht, dat ie een stapje verder is van het afscheid nemen van ons.

3)
In de klas vertelde we altijd verhalen over hem, dromen etc.
En weet je wat heel toevallig was? 5 mensen ongeveer hadden altijd als ze droomde over hem, dat er ook een vuurtoren in hun droom voorkwam. Vreemd....

4)
Een jaar na dat ie overleden is, ben ik aura's gaan zien. het was heel vreemd om dit mee te maken, toen ik dit zag.
Hoewel veel mensen dit nog steeds niet geloven.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:45

de handen van de foto (op blz 4), zijn dat wel de handen van die persoon?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:29

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:36

haha ben nog niet helemaal wakker...

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:36

geeft niet Lachen!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 07:14

Huilen van het lachen Een poldergeest Huilen van het lachen

Dat is wat ik bedoel, veel mensen laten hun fantasie hier de vrije loop.
Och best leuk om te lezen, maar alles wat je leest moet je delen door 2, en daarvan nog maar de helft geloven.

Als je een poltergeist hebt, dan heb je weinig aan een kardinaal, die kan hooguit het huis zuiveren of een kwasi uitdrijving doen. (mensen kijk niet te vaak naar possessed etc Huilen van het lachen )
Maar een goed paragnost kan samen met lichtwezens deze dolende ziel weer naar de juiste plek brengen.

Van die klasgenoot vind ik een grappig verhaal.

Geel staat voor nieuw begin, verlichting . Ik heb ook ervaren dat overleden mensen en dieren in de vorm van kleine diertjes je nog eens komen bezoeken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:18

crossmonster schreef:
Huilen van het lachen Een poldergeest Huilen van het lachen

Dat is wat ik bedoel, veel mensen laten hun fantasie hier de vrije loop.
Och best leuk om te lezen, maar alles wat je leest moet je delen door 2, en daarvan nog maar de helft geloven.

Als je een poltergeist hebt, dan heb je weinig aan een kardinaal, die kan hooguit het huis zuiveren of een kwasi uitdrijving doen. (mensen kijk niet te vaak naar possessed etc Huilen van het lachen )
Maar een goed paragnost kan samen met lichtwezens deze dolende ziel weer naar de juiste plek brengen.

Van die klasgenoot vind ik een grappig verhaal.

Geel staat voor nieuw begin, verlichting . Ik heb ook ervaren dat overleden mensen en dieren in de vorm van kleine diertjes je nog eens komen bezoeken Lachen

Ik vindt het heel zielig dat jullie mij hier belachelijk zitten te maken als jullie niet eens weten wat voor nacht merrie wij bij ons thuis hebben mee gemaakt.
De kardinaal is meer als 5 keer geweest.
en ik heb dislectie probleem dus probeer het zo goed mogelijk te typen.
ons huis was zogenaamd gezuiver echt niet want het ging vrolijk veder.
De mensen die belangstelling hebben voor de verhalen van mij kunnen mij bp daar zal ik netjes alles vertellen van de week als ik herftvakantie heb.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:23

crossmonster schreef:
Ik heb ook ervaren dat overleden mensen en dieren in de vorm van kleine diertjes je nog eens komen bezoeken Lachen

Daar heb ik nog een mooi verhaal over...
Mijn moeder en ik waren op de begraafplaats, bij mijn vaders graf, toen er een rode kater met een blauw bandje aan kwam wandelen, recht op ons af. De hele tijd heeft hij bij ons gezeten, zelfs bij mijn moeder op schoot, en vlak voor we weggingen verdween hij weer. We hebben nog bij de opzichter gevraagt of hij die kat wel vaker had gezien, wat niet het geval was, en ik kende de kat ook niet van de manege die daar om de hoek was (en waar ik toen nog weleens kwam). Ook hebben we de berichtjes uitgespit en Amivedi gebeld of er rooien vermist werden. Noppes. De kat hebben we nadien ook nooit meer gezien.
Kan helemaal toevallig zijn, kan uiteraard, maar het is wel een erg grappig toeval als je bedenkt dat mijn vader altijd een zwak heeft gehad voor rode katten en graag blauw droeg...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:14

Mis fcdb , dit was niet zo bedoeld, sorry. Ik denk dat jij uit een bepaalde regio komt , waar de kerk een heel andere betekenis heeft dan in grootste deel van nederland?

In bepaalde geloven en gemeenschappen is het idd normaal dat een geestelijke een zuivering of uitdrijving doet. Helaas is dit vaak tevergeefs, omdat deze mensen geen contact kunnen leggen met de dwaalgeest, en met name bezig zijn hem op brute wijze weg te jagen.

Weet dat je de volgende keer beter een goede paragnost in de hand kunt nemen, die contact kan leggen met de geest ,en hem naar het licht kan brengen, nu is ie bij jullie wel weg, maar zal ie elders nog ronddolen.

PBP, kom ik je weer tegen Haha!
Byzonder verhaal zeg! Ik kom regelmatig in contact met goede paragnosten, en laatst zei een hele lieve vrouw tegen me, dat wat jij denkt, ook klopt, als jij aan een overleden persoon moet denken bij een teken van een dier, dan is het ook een teken van die overleden persoon. Idd zijn kleuren en de soort dieren hierbij erg belangrijk om te weten wie het is.
Zo zag ik op de dag dat onze bouvier overleed, smorgens een lieveheersbeestje op mijn hand. Datzelfde lieveheersbeestje heb ik daarna nog veel vaker gezien (licht van kleur, en heel veel stippen) . Ik noemde haar ook vaak een dik lieveheersbeestje, omdat ze ook zo rond was, en ontzettend lief.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:28

Misschien contact opnemen via www.theghosthunter.nl ??? Sterkste uitdrijver van NL... (zegt hij zelf, succesrate 95%)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:29

Mwah nee die zou ik juist niet willen Knipoog

Hij kan leuke evp's etc maken,of ehm opnemen . Maar als paragnost zou ik m niet vertrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:49

We hebben er nu geen last meer van.
Maar er waren tijden dat het kei ernstig was.
Nu af en toe komen er ronddwalende geesten uit een vliegtuig ongeluk of trein of water ongeluk langst.
Het is echt eng maar ze komen alleen lang voor hulp.
Het lijkt wel dat mijn moeder het aanvoelt aangezien ze eerst droomt en dan ziet ze het ongeluk en dan als het is gebeurd komen die mensen hulp vragen.
Hebben jullie zoiets mee gemaakt.
met die polderghost was het een heel ander verhaal die vondt het geweldig om alles kapot en bang te maken en was zeker niet van plan om te vertrekken maar is gelukkig verdwenen toen mijn pa ook weg ging bij ons.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:26

Ik heb ooit eens in een duitse krant gelezen dat een paar mensen een huis moesten slopen... waarin het blijkbaar zou spoken in Leipzig. Ok, so far so good... ze waren toen bijna klaar met de sloopwerken totdat de mensen van de sloperij ineens EEN DUIVELS EN HOOG GELACH hoorde in de sloopstapel! Niemand kan het verklaren waar het gelach vandaan kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:29

Daar heb ik ook iets van op gevangen.
En in belgie in die bunkers dat je die soldaten gewoon hoort van de 2e wereld oorlog best wel eng

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:06

Dat heb je op de veluwe ook nogsteeds op de plekken waar heel zwaar gevochten is.