Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:Ik blijf erbij dat veel verhalen zijn aangedikt, mensen hebben nu eenmaal een grote fantasie
En die foto, op een van de vorige pagina's . Sorry maar dat is echt geen geest oid hoor
ben het hier helaas met je eens 
haha in Enschede.
missfcdb schreef:wees blij dat je noit met een poldergeest in aanraking bent geweest dat is pas eng dan lacht niemand meer.
Bij ons is een kardinaal geweest een hele toestand
als je doet alsof je weet waar over je het heb schrijf dan op zn minst de naam goed.
JorisDy schreef:die foto van Romy heeft ze (wat ik begrijp) zelf gemaakt.
door middel van sluitertijd
([UK] [FOTO] Spookfoto's / geestfoto's)
!
Een poldergeest 
)
crossmonster schreef:Een poldergeest
Dat is wat ik bedoel, veel mensen laten hun fantasie hier de vrije loop.
Och best leuk om te lezen, maar alles wat je leest moet je delen door 2, en daarvan nog maar de helft geloven.
Als je een poltergeist hebt, dan heb je weinig aan een kardinaal, die kan hooguit het huis zuiveren of een kwasi uitdrijving doen. (mensen kijk niet te vaak naar possessed etc)
Maar een goed paragnost kan samen met lichtwezens deze dolende ziel weer naar de juiste plek brengen.
Van die klasgenoot vind ik een grappig verhaal.
Geel staat voor nieuw begin, verlichting . Ik heb ook ervaren dat overleden mensen en dieren in de vorm van kleine diertjes je nog eens komen bezoeken
crossmonster schreef:Ik heb ook ervaren dat overleden mensen en dieren in de vorm van kleine diertjes je nog eens komen bezoeken