Help! Aanbidder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinuss

Re: Help! Aanbidder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 14:56

Jeetje wat een lastige situatie

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 12:23

Wat een situatie, hopelijk vat ie em en gaat ie door met zijn eigen leven, zou hem vanaf nu
zo onverschillig mogelijk behandelen en begroeten.
In ieder geval heel veel succes om hem wijzer te krijgen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:01

Niets meer van m gehoord? Snapt ie t? Haha!

Mocht je idd een ander nummer willen, heb toevallig vandaag een nieuw toestel gekocht met prepaid, ik heb echter een abonnement en gebruik dus t prepaidnummer niet. Knipoog Zit ook beltegoed bij!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:06

haha skippy1 sorry, zie dat je in Apeldoorn woont schoot me even een klein grapje te binnen: Even Apeldoorn bellen Nagelbijten / Gniffelen
niet kwaad bedoelt helemaal niet Knipoog maar ben beetje melig Clown

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:03

Stil hier!

Wil dat zeggen dat de buurman ook stil is geworden?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 07:49

Hello!
Ja, het is lekker stil gebleven. Ik denk dat de boodschap echt duidelijk is overgekomen. Laat hem maar tijd en moeite steken in zijn vriendin Knipoog
Ik vind het wel prima zo.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:42

Gelukkig houdt hij eindelijk stil! Is het hem wel duidelijk geworden dat je vriend dit ook weet?

Zulke types kunnen echt héél lang bezig blijven. Op de middelbare school (6 jaar geleden) leerde ik zo'n jongen kennen, puur vriendschappelijk dacht ik allemaal maar toen ik hem had afgewezen ging hij ineens achter een vriendin van mij aan (om maar 'gezamelijk' af te kunnen spreken). Toen dat uit was bleef hij mij weer berichtjes sturen en kreeg van een collega van hem allerlei wazige smsjes. Hij koos ineens dezelfde studie als mij en bleef maar contact zoeken. Gelukkig moest hij na een jaar stoppen omdat hij zijn punten niet gehaald had Duivel
Kreeg ik smsjes van "was het gezellig gister in ...?" dat ik echt dacht hoe weet hij dat?
Reageerde ik niet, kreeg ik een uur later "Ja, zag je vaders auto daar staan".
Toen 4, 5 keer proberen toe te voegen op Hyves. Gelukkig bestaat er een blokkeerknop.
Laatste keer dat ik hem sprak had ik net een maand met mijn vriend, heb ik er flink ingewreven, dacht dat dat zou helpen. Nu 2,5 jaar later krijg ik nog steeds 'gelukkig nieuwjaar', verjaardags smsjes of welke reden hij maar kan verzinnen om te smsen. Terwijl ik daar dus al 2,5 jaar geen reactie op geef.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 11:34

Ik had niet te snel moeten juichen Knipoog
Zonet een sms: ‘hallo buurvrouw, hier is uw irritante buur weer. Ben je nog boos of ben je weer blij?’
Ben nu best wel een beetje bang dat ie toch stiekem hiermee doorgaat.
Ik denk zelf dat het het beste is dat ik gewoon niet reageer, wat denken jullie.
Het is natuurlijk onschuldig maar je weet niet hoe snel het weer kan omslaan natuurlijk… .

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:41

aaarrrggghhh!!! Hamer

ik zou terug smssen: "hou nou toch eens op!!!!
leef je eigen leven, ik leef mijn leven wel".

pffff

Frusty

sterkte met je rare buurman. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:58

ik zou gewoon terug smsen: mischien ben ik niet helemaal duidelijk geweest, maar ik wil even geen contact met je, dus hou gewoon op met smsen, je kan je tijd beter voor je vriendin gebruiken oid.
pff wat een volhouder zeg, sterkte ermee Nagelbijten / Gniffelen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:01

Jeetje wat een drammer. Op een gegeven moment zou ik toch eens met de wijkagent of op het politubureau gaan praten over meer informatie als het uit de hand loopt.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:20

Ethelate schreef:
Is het hem wel duidelijk geworden dat je vriend dit ook weet?

Anders je vriend even bij hem langs laten gaan, dat hij graag heeft dat hij jouw met rust laat en of zijn vriendin wel weet waar hij mee bezig is.
Dat maakt vast indruk (door die dikke plaat heen) Lips are sealed

Zoals ik al aangeef, 2,5 jaar later krijg ik nog steeds berichtjes terwijl ik nergens antwoord op geef en elke mogelijke ontmoeting ontwijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:24

NIET reageren. Ik denk dat de lol er echt wel een keer vanaf is. Lachen

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:32

Wat een vreselijk irritante gozer zeg. Je kunt hem altijd sms'en dat als hij niet ophoudt je zijn vriendin op de hoogte gaat brengen !

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:58

Pfff ik heb je hele topic gelezen, maar wat een volhouder is je buurman
zeg! Kan me voorstellen dat jullie hier van balen.

Ik vrees dat als je nu reageert op zijn laatste sms het hele gedoe weer van
voren af aan begint... Niet reageren dus.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 14:24

Bleeeeh irritante knul.
Ik zou het negeren. Anders blijft ie zich verontschuldigen en contact zoeken...

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 14:31

Ik zou je buurman bellen en vertellen dat jij GEEN gevoelens voor hem hebt en je gelukkig voelt in je relatie. Verder geen woorden aan besteden.
succes bij dit toch vervelende gesprek.
In dit geval zou ik niets tegen je vriend zeggen, er is niets gebeurd en wat jou betreft gebeurd er ook niets met de buurman.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:33

NIET ik herhaal NIET reageren en je vriend erop af sturen dat ie jou nu met rust moet laten omdat je er het heen en weer van krijgt. En dat als ie nog 1 sms stuurt vriendinlief alles te horen krijgt! Kan ie evt bij vermelden dat jullie best aardig gedag willen blijven zeggen maar dat dit zo niet verder kan.

Enneh... Ander plan: Blokkeer zijn nummer of neem een ander telefoonnummer. Hier wordt je toch tuureluurs van! Kan je vriend dat ook meteen melden: sms-en heeft geen zin. Ze heeft een ander nummer en nee, dat krijg jij dus niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:54

Jeetje zeg wat een eikel! Die vriendin van m...arme meid! Bloos!

Idd je vriend langs laten gaan! En als je een nieuw nummer wil, geef maar een gil, heb hier een ongebruikt T-mobile prepaid kaart liggen! Knipoog

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 00:13

Zilfstar schreef:
NIET ik herhaal NIET reageren en je vriend erop af sturen dat ie jou nu met rust moet laten omdat je er het heen en weer van krijgt. En dat als ie nog 1 sms stuurt vriendinlief alles te horen krijgt! Kan ie evt bij vermelden dat jullie best aardig gedag willen blijven zeggen maar dat dit zo niet verder kan.

Dit lijkt me ook het beste, echt niet reageren!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 07:59

Goeiemorgen!

Mijn gevoel zegt ook om gewoon te negeren.
Gisteren was wel even een raar moment. Ik ging mijn paard nog even stappen en laten grazen aan de hand en op het moment dat ik zijn huis passeerde, kwam hij net naar buiten met de hond. Je zag hem echt zo verstijven maar op dat moment zou het banketstaaf zijn om terug om te draaien. Maar hij wist zich geen houding te geven. Ik heb enkel even de hand op gestoken en ‘goeiemiddag’ gezegd. Het was net of hij dichtklapte.
Kwam op mij weer erg l.u.l.l.i.g over! Wel via de sms maar als je de persoon dan echt tegenkomt niks meer durven zeggen, jeezus wat sneu!
Normaal gezien loopt hij dus altijd helemaal door tot aan onze wei en verder maar nu ging hij snel bij het voetbalveldje eraf… .
Wat kan iemand zich laten kennen zeg.
Mijn vriend is er ook echt wel klaar mee. Mocht hij nog steeds doorblijven gaan met die sms-en, ondanks het gesprek en het negeren op berichten, dan gaat mijn vriend er zelf even naartoe. Jammer voor hem is dan wel, dat ook zijn vriendin hiervan te horen krijgt.
Ik krijg echt steeds meer medelijden met haar. Ik ga er nog steeds even vanuit dat zij van niets weet.
Ik zou het vreselijk vinden als mijn vriend zou lopen geilen op een andere meid en daar ook mee zou proberen om contact mee op te bouwen.
Ik vind het hoe langer, hoe sneu-er voor haar.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:11

In hoeverre stuurde hij vroeger zo een smsjes?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 08:14

Helemaal niet. De sms-jes die ik voor die tijd heb ontvangen zijn op 1 hand te tellen en waren meestal naar aanleiding van bijvoorbeeld een bosloop waar we beiden aan mee hadden gedaan bijvoorbeeld. Maar zeker geen wekelijkse of dagelijkse sms-jes! Daarom vond ik het ook allemaal zo raar, dat iemand in een keer zo 'uit de kast' kan komen zeg maar en dan ook helemaal omslaat.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:39

Pff, wat een eikel zeg. Ik denk dat je hem inderdaad gewoon moet negeren, dan gaat de lol er vanzelf een keer af voor hem. En als hij blijft smsen je vriend eropaf sturen.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:41

Jeetje, hij weet van geen ophouden hé Nagelbijten / Gniffelen
Hij moet echt een vréselijk groot bord voor zn kop hebben!

Wel een beetje raar dat ie wel durft te sms-en, maar IRL je geeneens aan durft te kijken.