kun je verliefd worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberleij

Re: kun je verliefd worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:46

ikenindi schreef:
op iemand die niet knap is? of iig die je niet knap vind?

ik heb (had, maar is nog niet afgelopen) daar een discussie over met een vriendin. zij zegt:

Citaat:
ik wil iemand die knap is en geld heeft

ik vind dat raar. dat is toch t minst belangrijk? ik vind t belangrijker dat iemand aardig, lief is, en je neemt zoals je bent en niet eerst de helft aan je wil veranderen...

daar was ze het uiteindelijk mee eens, maar...

Citaat:
hij moet wel ook knap zijn...

dat vind ik onzin...

maar nu is het de vraag: kun je verliefd worden op iemand die niet knap is?

ik vind van wel!

ik vind innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:51

ik vind dat uiterlijk toch wel beetje telt hoor..mijn vriend is voor mij Haha!gewoon de allerlekkste knapste en ze innerlijk is voor mij t belangrijkst ik hoef niet de knapste gozer ter wereld t hebben want vaan hebben die echt een poedersuiker karakter en een enorme ego

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 14:54

DarkDreamer schreef:
Ze zeggen toch dat liefde via de neus gaat? Clown Dat wij mensen door lichaamsgeurtjes aan worden getrokken? Clown
Dus als je iemand knap vind, ben je nog niet verliefd, je word verliefd door het luchtje. Dat heb ik ooit op tv gezien, weet niet of dat echt zo is. Maar is wel iets wat je aan het denken zet toch? Clown

oei, nu snap ik er niets meer van!

door de neus, door de maag, EN uiterlijk, EN innerlijk! demn... wordt steeds lastiger Knipoog

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:03

ikenindi schreef:
DarkDreamer schreef:
Ze zeggen toch dat liefde via de neus gaat? Clown Dat wij mensen door lichaamsgeurtjes aan worden getrokken? Clown
Dus als je iemand knap vind, ben je nog niet verliefd, je word verliefd door het luchtje. Dat heb ik ooit op tv gezien, weet niet of dat echt zo is. Maar is wel iets wat je aan het denken zet toch? Clown

oei, nu snap ik er niets meer van!

door de neus, door de maag, EN uiterlijk, EN innerlijk! demn... wordt steeds lastiger Knipoog

http://lichaamstaal.web-log.nl/lichaams ... n_de_.html
Hier staat er wat over.

Citaat:
"Behalve neurotransmitters en hormonen, lijkt ook geur de liefde aan te kunnen wakkeren. En dan heb ik het over heel subtiele geuren. Er is tot nu toe alleen onderzoek gedaan bij vrouwen, en daaruit blijkt dat die zich vooral voelen aangetrokken tot mannen met een heel anders immuunsysteem dan dat van henzelf, en dat je het verschil tussen immuunsystemen met je neus kunt oppikken.

Bron: http://www.frederike.nl/cgi-bin/scripts ... ds=1&ww=on

Wel vreemd toch Clown. Stel hij is afschuwelijk lelijk, maar je neus zegt iets anders, dan kun je er niets aan doen, dan ga je je toch aangetrokken voelen.

Is dat even lastig Huilen van het lachen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 15:11

hahaha maar dan bevestigd dat mijn standpunt dat je WEL verliefd kunt worden op iemand die je niet knap vind Lachen komt gewoon omdat ie lkkr ruikt! hahahahaha

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:13

Haha.
Je vind iemand mooi omdat ie gewoon een goed persoon is, dat heb ik tenminste.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:14

ze zeggen ook dat vrouwen op mannen vallen die dezelfde geur heeft als hun vader....
de geur kan ik me weinig bij voorstellen,maar wel het type van je vader,dat kan ik me dan weer wel indenken.

en ach,ikenindi,er kan zoveel gezegd en gedaan worden,uiteindelijk is het gewoon een moeilijk omschrijfbaar gevoel waardoor je op iemand valt of niet.of het nou de geur,het uiterlijk of het innerlijk is,het is gewoon iets heel moois en iets heel raars eigenlijk,als je er goed bij nadenkt.maar ja dat is met alles.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:15

Ik vind dat je verliefd kan worden op iemand die niet knap is Lachen ik vind het innerlijk veel belangrijker dan het uiterlijk. Je kunt wel een hele knappe jongen hebben maar die dan niet aardig is... ik heb toch veel liever een lieve jongen die niet knap is Lachen

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:17

Ik kan me eerlijk gezegt niet inbeelden dat ik op het type van mijn vader zou vallen. Nagelbijten / Gniffelen
Heb ik ook nog nooit gedaan.

Ik weet niet, vind het wel fijn als een jongen lekker ruikt. Maar toen ik de jongen 'van het moment' (We hebben nog niets Clown) vond ik hem vooral knap. En toen ik hem beter leerde kennen begon ik m ook aardiger te vinden enzo. Clown Zegmaar Sigaar. Kan het ook niet echt uitleggen verder Haha!.

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:19

Dat zei ik ook altijd Aline. maar toch speelt uiterlijk wel een beetje mee. Als ik voor het eerst iemand tegen kom, moet hij er wel een beetje leuk uitzien. Dus ik denk 60 innerlijk en 40 procent uiterlijk?:P voor de eerste indruk heb ik in ieder geval het uiterlijk nodig Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:22

meestal word je sowieso pas echt verliefd als je iemand ook knap vind, maar wat jij knap vind is niet direct wat een ander knap vind. Een knap iemand hoeft dus helemaal niet aan het ideaal beeld te voldoen, en iemand die jij knap vind, vind een ander iemand misschien wel heel 'lelijk'.
Je wordt namelijk verliefd op iemand die dezelfde goede kanten heeft als jij, en de slechte kanten kan verbeteren (je wordt namelijk onbewust altijd verliefd op iemand die het nageslacht kan verbeteren Knipoog )

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:46

Het is toch de combinatie. Eerst uiterlijk, ja tuurlijk, toch wel het eerste waar je naar kijkt. En idd: "Wat is knap?". En pas daarna nadat ik hem ook daadwerkelijk heb gesproken (en meerdere keren) of t echt een leuke jongen is. En echt verliefd worden, duurt lang Clown

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:08

Ik kan me wel voorstellen dat je iemand aantrekkelijk vindt door hoe hij ruikt. Ik ken wel iemand die ik ook heel aantrekkelijk vind ruiken.
Huilen van het lachen omg, en ik meen het nog ook.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:11

Ik denk dat als je verliefd bent op iemand, je van zelf het uiterlijk ook knap gaat vinden

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:12

Iedereen zegt wel het gaat om het innelijk, maar toch weet ik zeker dat diep van binnen iedereen eerst op het uiterlijk af gaat.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:28

Juul schreef:
Precies. Ik val op jongens die er voor mij uit spingen om het zo maar te zeggen, die opvallen. Dat is niet altijd uiterlijk, meer uitstraling denk ik. Iemand zonder uitstraling zal ik nooit op afstappen. En ik denk dat uitstraling iemand ook knap maakt. Iemand kan nog zo'n mooi gezicht hebben, maar totaal geen uitstraling hebben. Dan vind ik zo iemand niet knap, die valt me dan ook totaal niet op gewoon. En daarentegen kan iemand die anderen misschien niet zo geweldig knap vinden een zodanige uitstraling hebben dat hij wel weer knap is. Lachen

Mee eens. Ja

Knap is erg subjectief natuurlijk. Zelfs als het gaat om persoonlijke smaak. Ik heb bij mezelf ook meer het idee dat ik voor uitstraling ga, niet voor puur uiterlijk. Soms kunnen twee mensen die erg op elkaar lijken qua uiterlijk voor mij een heel andere uitstraling hebben bijvoorbeeld. Lachen Maar ook dat is dan weer niet puur innerlijk. Ik denk dat uitstraling toch het belangrijkst is, en dat heeft 'n beetje met allebei te maken denk ik. Lachen

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:29

Armani88 schreef:
Iedereen zegt wel het gaat om het innelijk, maar toch weet ik zeker dat diep van binnen iedereen eerst op het uiterlijk af gaat.

Ben ik het mee eens. Ook al zeg je van niet, je kijkt toch ook écht naar het uiterlijk. Knipoog

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:52

Uiterlijk is het eerste waar je op af gaat, face it, dat is het eerste 'beeld' wat je wat iemand krijgt. Iemands karakter/innerlijk kan diegene leuker maken (of minder leuk).
Je kunt dus zeker verliefd worden op iemand wiens uiterlijk je eerst niet 'op die manier' aansprak. Uiteindelijk wordt je altijd verliefd op het innerlijk, het innerlijk geeft de doorslag. Je droomman met een vreselijk karakter, daar pas ik voor. Lachen

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:23

Op het uiterlijk val je toch wel voor het grootste gedeelte. Tenminste, ik wel. Maar náást een mooi/knap gezicht en lichaam, wil ik óók wel een persoon die lief, aardig enz. is. Ja

Maar ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik niet verliefd zou kunnen worden op iemand die ik niet knap vind. Nee, het idee alleen al dat ik dan iemand zoen en wanneer ik mijn ogen open en een persoon zie staan die ik niet aantrekkelijk vind...

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:27

najah ze zeggen dat het altijd om het innerlijk gaat en dat is waar ze naar kijken
en zei dit ook altijd maar ben me eigen is nagegaan,

als ik iemand lelijk vind zou ik geen aanstalten maken om die persoon beter te leren kennen,
dus ook niet verder te kijken dan zijn uiterlijk,
ken een jongen die niet knap is maar voldoet wel aan me eisen ( jah die heb ik nogal wat:p) die ik in een jongen wil zien, maar kan er dus echt niet verliefd op worden, zie me eigen daar nog niet mee lopen (A)

dus voor mijn zegt het uiterlijk wel degelijk iets, en als ik het over lelijk heb bedoeli k ook goed lelijk zijn of nurdjes,

dus nee ik zou er niet verliefd op kunnen worden

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:27

Perzik schreef:
Het innerlijk is meestal wel belangrijker dan het uiterlijk. Maar als je iemands innerlijk kent word hij toch een mooi persoon Lachen

inderdaad..
Of je went aan het uiterlijk ofzo? Nagelbijten / Gniffelen
In onze klas zitten ook wel paar echt lelijke jongens Nagelbijten / Gniffelen
Maar wij zijn al zo 1 hechte groep, dat zelfs die jongens hele lieve of hele leuke kanten hebben, dat je er zelfs wel verliefde gevoelens voor kan krijgen..
Mijn ex is trouwens ook zo lelijk als de nacht..
Maar had gewoon lief karakter, en sja..
Je went er aan ofzo? Clown
ik weet het niet..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:33

tuurlijk telt uiterlijk ook wel een beetje, maar stel nou dát hij nou nét dat ene speciale ding heeft (en nee daarmee bedoel ik niet een grote leuter dames!)
mn ex was niet 1 van de knapste maar zijn ogen, oh ik kon dan echt helemaal smelten, ik ben dan ook erg verliefd op hem geweest en mis hem nog.. is alweer dik een jaar geleden..
maar ik vind goede seks veel belangrijker, je kan wel een macho hunk hebben maar als hij er niets van bakt gaat hij maar ergens anders macho zijn Clown

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:55

peelemeisje schreef:
Het is toch de combinatie. Eerst uiterlijk, ja tuurlijk, toch wel het eerste waar je naar kijkt. En idd: "Wat is knap?". En pas daarna nadat ik hem ook daadwerkelijk heb gesproken (en meerdere keren) of t echt een leuke jongen is. En echt verliefd worden, duurt lang Clown

Ja, of je leert iemand steeds beter kennen die niet zo knap is, maar waar je uiteindelijk wel verliefd op wordt.
Het innerlijk is het belangrijkst, maar een beetje sex appeal telt voor mij ook wel mee. Lachen

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:06

Ik denk dat dat wel kan maar pas als je iemand gewoon beter leert kennen... hij hoeft van te voren niet bijzonder te zijn maar door betere kennismaking kan dat wel Knipoog

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:51

Wat is knap?:P

ik denk niet dat je verliefd kan worden op een jongen die jij zelf niet knap vind. je [teminste ik] wordt verliefd door een combinatie van innerlijk en uiterlijk wat er naar maakt dat jij je aangetrokken voeld tot die persoon. als ik iemand lelijk vind kan k daar niet verliefd op worden denk ik. maarja Wat is lelijk? Knipoog wat voor iemand knap is kan voor de ander weer lelijk zijn. ik denk dat er niet echt een antwoord is op die vraag :p