Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Miracle_ schreef:(@suus: ja die bedoel ik!)

Kimberley_ schreef:Idd belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miracle_ schreef:Haha ja ik kijk ook altijd CSI ed. Moet altijd aan mijn mams uitleggen wat er nou gebeurd is
Maar de boeken vind ik moeilijker te snappen, want dan kan ik het niet letterlijk zien
Tv geeft indd ook beeld wat het meteen wat vermakelijker maakt

Kimberley_ schreef:boeken vind ik dan weer makkelijker.. tv moet je alles op dat moment zien lezen doe ik op mijn eigen tempo

daag allemaal! * offtopic
* 
Opatouche schreef:Ik snap er ook niks meer van..
Iedereen gaat discrimineren niemand heeft meer respect voor elkaar.. Er zijn bijna geen mensen meer die zeggen van ohh sorry ofzo als ze je aanstoten wat ik overgens meestal wel doe. sorry als ik het vergeet
En idd steeds meer verkrachtingen en pinfraude en moorden. Hoe kun je nou je eigenkind vermoorden.
Dat kan toch niet...
Teminste ik zou het echt niet kunne.
Ik vindt kinderen altijd van die schatjes. OKee ze zijn soms moeilijk maar dat is iederen moet dan iedereen vermoord worden!?
Waar gaat deze maatschappij heen!

Miracle_ schreef:Ja indd, lezen kan je op je eigen tempo haha..
Maar Undercover in NL vind ik een geweldig programma, net als Peter R de Vries enzo.. Geweldig!!!

Miracle_ schreef:Nou, ik ga naar beddaag allemaal! * offtopic
*

Opatouche schreef:Ik snap er ook niks meer van..
Iedereen gaat discrimineren niemand heeft meer respect voor elkaar.. Er zijn bijna geen mensen meer die zeggen van ohh sorry ofzo als ze je aanstoten wat ik overgens meestal wel doe. sorry als ik het vergeet
En idd steeds meer verkrachtingen en pinfraude en moorden. Hoe kun je nou je eigenkind vermoorden.
Dat kan toch niet...
Teminste ik zou het echt niet kunne.
Ik vindt kinderen altijd van die schatjes. OKee ze zijn soms moeilijk maar dat is iederen moet dan iedereen vermoord worden!?
Waar gaat deze maatschappij heen!
vinger afdruk kweet niet hoor 
Kimberley_ schreef:dan ben ik dus straks verplicht om zelf te pinnen? Damn nu doet vriendlief dat meestal...

Kimberley_ schreef:trouwens even offtopic geweldige dieren in je profiel