Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Verder krijgen ze ook weleens een beetje whiskas vleesvoer omdat ze het wel lekker vinden en RC geen vleesvoer verkoopt. Ik heb een hele kleine vriezer (wat ook weer zorgt voor wat duurdere boodschappen) en kan dus helaas niet overgaan op vers vlees voor de katten....
En dan heb ik er ook nog een mooie bos zonnebloemen bijgekocht.. poes schreef:Mayo: dat kan jaren goed gaan, net zoals mensen die minder goed eten eten, snap je? Ikzelf heb helaas een kat gehad die altijd vreselijk sneu was (mager, korstig, elke dag overgeven, ellendig => DA vond niks, alle allergieën hebben we wel gehad) tot ik ophield met whiskas voeren. Toen wist ik het wel.
_Sas_ schreef:Haha ik heb ook net boodschappen gedaan.
25 euro Aldi en 20 euro AH.. en dan ben ik voor de hele week weer klaarEn dan heb ik er ook nog een mooie bos zonnebloemen bijgekocht..
Vlees in grote porties kopen doe ik idd ook, en dan per 2 stuks invriezen. Alleen met gehakt niet, dat vind ik lastig.
Gewoon per 250 gr invriezen, dan heb je portieverpakkingen
Marley schreef:nou ik heb boodschappen gedaan hoor, heb echt alleen dingetjes gehaald die ik echt nodig heb, maar ben alsnog 35euro kwijt (zonder wasmiddelen enz.) en dan heb ik dus niet genoeg drinken gehaald, dus ik ben officieel slecht in boodschappen doen
Jetje1985 schreef:Emte?? Dat kan ik helemaal niet.
poes schreef:Spar is zoooo duur niet normaal. Zeker die in de Zwijnaardsesteenweg!!
Danielle005 schreef:Ojaa en nog 2 katten, droogvoer is ongeveer 40 euro per maand, en natvoer 30 euro per maand!