Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianne schreef:Kan ze nog op bokt komen voor haar kant van het verhaal? Zou ik wel zo eerlijk vinden als ze daar behoefte aan heeft...
Nu horen we het alleen van de "Bokt" kant, en ik dacht dat juist bokt stond voor ieders mening en juistheid...
Duke schreef:Bizar... RK is/was een lekker discussie-tante. Kon altijd veel plezier hebben in die discussietopics met haar. Soms was ik het met haar eens, soms niet.
Een BOT wordt niet zomaar gegeven. Ze zal best iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan, en eerlijk is eerlijk, voor iedereen gelden dezelfde regels. Ook voor BB-ers (Beroemde Bokkers). Maar ik vind het wel heel erg jammer.
Vanessa schreef:Ben ik nou zo naief om te denken dat je zo weer een ander account aan kan maken?
Tieneke schreef:Anderen hebben die kans ook niet gehad, waarom RK wel? Omdat ze zo bekend is?.
Rianne schreef:Nu horen we het alleen van de "Bokt" kant, en ik dacht dat juist bokt stond voor ieders mening en juistheid...
Duke schreef:Een BOT wordt niet zomaar gegeven. Ze zal best iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan, en eerlijk is eerlijk, voor iedereen gelden dezelfde regels. Ook voor BB-ers (Beroemde Bokkers). Maar ik vind het wel heel erg jammer.
Duke schreef:Dan moet ze dat wel vanaf een andere pc doen, en met een ander e-mailadres aanvragen. Want de mods checken op e-mail en 'pc-code'... (hoe heet die code ook alweer)... IP-adres!
x_Irisje_x schreef:Ik ken haar verder niet. Ik vind dat bokt juist gehandeld heeft.
Niemand heeft het recht om op het account van iemand anders te gaan. Of je nou beroemd bent op bokt of niet!
Tieneke schreef:Idd Chiqa. Dat aantonen zullen ze al gedaan hebben, maar dat (de bewijzen) gaan ze aan ons niet kenbaar maken.
.
x_Irisje_x schreef:Ik ken haar verder niet. Ik vind dat bokt juist gehandeld heeft.
Niemand heeft het recht om op het account van iemand anders te gaan. Of je nou beroemd bent op bokt of niet!