Groetjes aan Runningkawa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Groetjes aan Runningkawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:33

kijk om naamsbekendheid terug komen zou oliebol zijn, als ik een ban krijg dan krijg ik hem geld ook voor haar

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:34

Na een jaar mag je een verzoek indienen met redenen waarom je ban opgeheven zou kunnen worden, dus waarom je een aanwinst bent voor Bokt. Of ik denk toch dat het nog steeds zo gaat? En heel vaak worden die verzoeken dan gewoon ingewilligd en kan de persoon terug op Bokt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:38

Dus nou wordt Running[i]kawa nooit eej [i]wheelingkawa???

[KH] De Nostalgie : 50 jaar bokt

Als ze daadwerkelijk op een ander account is geweest tja, dan zijn regels natuurlijk regels. Maar toch vind ik het een verlies voor bokt...
Users als Kawa heb je IMO gewoon nodig om bokt interesant te houden

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:43

Bizar... RK is/was een lekker discussie-tante. Kon altijd veel plezier hebben in die discussietopics met haar. Soms was ik het met haar eens, soms niet.

Een BOT wordt niet zomaar gegeven. Ze zal best iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan, en eerlijk is eerlijk, voor iedereen gelden dezelfde regels. Ook voor BB-ers (Beroemde Bokkers). Maar ik vind het wel heel erg jammer. No Cheer

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:43

Ben ik nou zo naief om te denken dat je zo weer een ander account aan kan maken?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:44

heb je berichten altijd gevolgd.
bokt gaat je zeker missen in de discussies.
tot snel

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:45

Kan ze nog op bokt komen voor haar kant van het verhaal? Zou ik wel zo eerlijk vinden als ze daar behoefte aan heeft...

Nu horen we het alleen van de "Bokt" kant, en ik dacht dat juist bokt stond voor ieders mening en juistheid...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:45

Ik ga je verschrikkelijk missen! Geen idee wat er allemaal aan de hand is en wat voor "verschrikkelijks" je hebt uitgespookt, maar je zal daar vast een HELE goede reden voor hebben gehad!
Erug jammer dat iemand die al zo lang op bokt zit en 1 keer de fout in gaat, het op deze manier moet bekopen.
Het zal je trouwens niet zijn ontgaan dat iedereen hier je een hart onder de riem toesteekt!! Wij zijn het dan ook niet helemaal eens met zo'n zware 'straf'.
Waarschijnlijk krijgt een ander paardenforum er een hele goede gebruiker bij....jammer bokt!!

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:46

RK Verdrietig ik vond je berichten altijd geweldig. kga u missen meid Ach gut

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:47

Rianne schreef:
Kan ze nog op bokt komen voor haar kant van het verhaal? Zou ik wel zo eerlijk vinden als ze daar behoefte aan heeft...

Nu horen we het alleen van de "Bokt" kant, en ik dacht dat juist bokt stond voor ieders mening en juistheid...

Anderen hebben die kans ook niet gehad, waarom RK wel? Omdat ze zo bekend is?

Wat Duke zegt, is eigenlijk ook waar ik me volledig in kan vinden.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:48

Heel jammer.... Heb haar bijdrage altijd erg gewaardeerd.

Kan ze geen waarschuwing krijgen oid? Vind een jaar wel erg lang Bloos Al ben ik wel van mening dat inbreken op iemand anders account inderdaad echt niet kan.... En ook dat de regels niet individueel verschillend mogen zijn. Zijn er vaker dit soort gevallen??

een ander account kan ze zo aanmaken, maar ik denk dat haar bekendheid haar snel verraad. Of ze moet zich erg rustig houden komend jaar Vork

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:50

Duke schreef:
Bizar... RK is/was een lekker discussie-tante. Kon altijd veel plezier hebben in die discussietopics met haar. Soms was ik het met haar eens, soms niet.

Een BOT wordt niet zomaar gegeven. Ze zal best iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan, en eerlijk is eerlijk, voor iedereen gelden dezelfde regels. Ook voor BB-ers (Beroemde Bokkers). Maar ik vind het wel heel erg jammer. No Cheer

Ben ik het ook mee eens Ja Het is heel jammer, maar over een jaar mag ze het vast nog eens proberen. Er zal vast wel heel wat aan vooraf zijn gegaan. Een BOT wordt echt niet zomaar gegeven. RK was er vanaf het begin bij, maar zo zijn er nog wel meer hoor Lachen Er gaat niet gelijk een stuk historie van Bokt verloren zeg maar.

Jammer RK, ook ik zal je posts gaan missen, maar we zien je vast nog wel eens terug.

Edit: Kawa is niet overleden, en Bokt gaat ook zonder Kawa gewoon door, hoor. Het komt vast wel goed Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 21-08-08 09:52, in het totaal 2 keer bewerkt

tita

Vanessa schreef:
Ben ik nou zo naief om te denken dat je zo weer een ander account aan kan maken?

Ja Ja

je ip-adres kunnen ze achter halen zodat men dat weet

Riaa_

Tieneke schreef:
Anderen hebben die kans ook niet gehad, waarom RK wel? Omdat ze zo bekend is?.

Nee omdat een ieder daar recht op zou moeten hebben. Dat RK nou toevallig bekender is en meer stof doet opwaaien heeft daar wat mij betreft niets mee te maken. Maar Bokt raakt hiermee wel in haar eigen vingers, ze had een belangrijk aandeel in het geheel.

Ilzas

Rianne schreef:

*LIEF*
Laatst bijgewerkt door Ilzas op 21-08-08 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Duke

Dan moet ze dat wel vanaf een andere pc doen, en met een ander e-mailadres aanvragen. Want de mods checken op e-mail en 'pc-code'... (hoe heet die code ook alweer Blond )... IP-adres!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:51

Duke schreef:

Dat denk ik dus ook, ik denk niet dat Bokt mensen ook maar bij de minste twijfel mag bannen om díe reden nog wel..
Ik hoop dat ze dit ook 100% kunnen aantonen en niet RK vals beschuldigen.

Als iemand hacked, (Hoef je overigens geen computerexpert voor et zijn) hoor je niet op internet thuis, al heb je nog zoveel fans.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:53

Idd Chiqa. Dat aantonen zullen ze al gedaan hebben, maar dat (de bewijzen) gaan ze aan ons niet kenbaar maken.

Charaz

Heee Runningkawa gebanned *mond valt open* maar goed iedereen krijgt eerst kortere bans en waarschuwingen en nu meteen een ban voor onbepaalde tijd?

Vind ik wel wat flauw, 1 april is toch niet al bijna?

x_Irisje_x

Ik ken haar verder niet. Ik vind dat bokt juist gehandeld heeft.
Niemand heeft het recht om op het account van iemand anders te gaan. Of je nou beroemd bent op bokt of niet!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:56

Duke schreef:
Dan moet ze dat wel vanaf een andere pc doen, en met een ander e-mailadres aanvragen. Want de mods checken op e-mail en 'pc-code'... (hoe heet die code ook alweer Blond )... IP-adres!

op je werk Schijnheilig

Riaa_

x_Irisje_x schreef:
Niemand heeft het recht om op het account van iemand anders te gaan. Of je nou beroemd bent op bokt of niet!

Je wilt denk niet weten hoe vaak dat gebeurd, zonder dat mensen het door hebben..

Anoniem

Tieneke schreef:
Idd Chiqa. Dat aantonen zullen ze al gedaan hebben, maar dat (de bewijzen) gaan ze aan ons niet kenbaar maken.
.

Als je inlogt op een ander account kan je dat zien aan het IP, je ziet dan beide IP's van de 'hacker' en van de eigenaar (Of je moet een wissel ip hebben of op een andere PC zitten) dan kan je het heel slecht bewijzen)
Dus op die manier zal er wel iets aan het licht gekomen zijn, maar dat neemt niet weg dat ik dit nooit van RK zou hebben verwacht. Nooit.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:57

x_Irisje_x schreef:

Zolang er een kant van het verhaal bekend is lijkt het me niet terecht om iemand te kruizigen.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:58

Goh. RK een BOT.. Vind het wel jammer dat we haar kant van het verhaal nu niet kunnen horen, zo kan je wel makkelijk je conclusies trekken.