Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:oke een van de weinige parken waar ik nog niet geweest ben.
laatst was ik in artis...![]()
trouwens die reactie van die vleermuis vond ik wel errug blond!
poes schreef:Al die mensen die het euthanaseren van 'bezoekersnestjes' niet fijn vinden.... eten die wel eens een stukje vlees?
Heb kalver-, kippen- en varkenskwekerij gezien, en geloof me, die beesten zouden er wat voor over hebben om hun korte leventje in een zoo door te brengen.
Cassidy schreef:Je moet er niet meteen van uitgaan dat alle dieren die vanwege de surplus regeling het leven moeten laten uiteindelijk op een bord belanden. Als dat zo zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben. Maar ik heb nog geen leeuw, tijger of wolvenbiefstuk in Europa op een bord zien liggen, jij wel?
Het geboren laten worden van dieren om ervan te genieten als ze klein zijn en af te moeten maken als ze groot zijn kan ik niet met mijn geweten rijmen. Als ze afgemaakt worden met het doel de voedselketen in te gaan wordt het in mijn ogen een heel ander verhaal.
poes schreef:Struisvogelbiefstuk is ontzettend gangbaar, er zijn ook gewoon kwekerijen van voor zover ik weet?
HBVisser schreef:poes: Zomers krijgen ze denk ik gezinskorting of zoiets en dan komen ze met grote getale.....
poes schreef:In België hebben kids lekker 2 maand vakantie
Zilfstar schreef:HBVisser schreef:poes: Zomers krijgen ze denk ik gezinskorting of zoiets en dan komen ze met grote getale.....
Maar 6 weken vakantie, wie heeft dat bedacht! Die van mij zijn 3 en 6. Geloof me. Je bent blij als je dan even lekker een zoo in kan. En ja die koters zitten vol energie dus mogen die aub rennen en zich even uitleven? Wat hebben jullie dan gedaan toen jullie die leeftijd hadden?
MysticTinker schreef:Vind ik ookZe hebben niet voor niks speciale speeltuinen in de dierentuinen. Daar kunnen ze spelen en rennen en klimmen en schreeuwen.. Op de wandelpaden horen ze zich netjes en rustig te gedragen. Zo heb ik dat vroeger ook geleerd, al toen ik heel klein was, in de buurt van volwassenen die we niet kende moest is gewoon rustig zijn.. niet voor de voeten lopen, niet schreeuwen, niet duwen of voordringen.. En al helemáál niet over hekjes klimmen, dieren aaien/voeren of afval op de grond gooien, dan gingen we regelrecht naar huis.. Beetje streng misschien, maar achteraf ben ik er heel blij mee, want ík ben nu wel goed opgevoed.