Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:mensen die onzeker zijn kunnen beter nog meer lessen volgen,maar mensen die eeuwig te hard rijden,dat leer je moeilijker af.
Snoevie schreef:tja een ander kan er niks aan doen dat je een strakke planning hebt(maar ik ben met je eens,irritant is het zeker)
vandaag wilde een meneer van de linker naar de rechter rijstrook,en vergat even dat ik er reed........ik kon nog de berm inschieten,mafkees
Snoevie schreef:dat is zo,maar niet met de ergernis omdat je dan een strakke planning hebt die verloren gaat,dan ga je maar eerder weg.
en het is NIET minimaal 50,je mag MAXIMAAL 50,thats the way it is.
ik rij dan gewoon keurig 50,maar als iemand achter me dramt dat ie harder wil.........niet mijn probleem
Goof schreef:Citaat:Ik heb echt nul respect voor mensen die te snel rijden, men beseft echt niet hoe gevaarlijk het is.
Hetzelfde geldt voor mensen die te langzaam rijden.
Mensen die 90 rijden op een snelweg zijn een waar gevaar in het verkeer, die beseffen echt niet waarmee ze bezig zijn.
Sentido schreef:Snoevie schreef:dat is zo,maar niet met de ergernis omdat je dan een strakke planning hebt die verloren gaat,dan ga je maar eerder weg.
en het is NIET minimaal 50,je mag MAXIMAAL 50,thats the way it is.
ik rij dan gewoon keurig 50,maar als iemand achter me dramt dat ie harder wil.........niet mijn probleem
Maar ik zou me dus ook niet ergeren aan jou, aangezien jij je aan de snelheid houdt. Ik wil wel eens te hard rijden maar echt niet meer als 10 km te hard, en als ik dan iemand voor me heb die zich aan de snelheid houdt, prima.
Ik erger me er echter wel aan als je 35 gaat rijden, waarom? Tjah tuurlijk is het maximaal 50, maar je mag 50 dus waarom er niet gebruik van maken? Daarnaast lok je ergenissen en rare manouvres uit, wat de kans op ongelukken vergroot. Te hard rijden is fout, maar in mijn ogen te langzaam net zo goed.
Snoevie schreef:mee eens.
35 is gelijk wel een groot verschil.
maar je bent niet verplicht een bepaalde snelheid te houden,en als je rechts houdt maakt het mij niet uit als je wat langzamer gaat.
wij reden laatst met de trailer,80 km per uur,keurig rechts.
en dan die mafkezen die dicht op de trailer gaan rijden,vooral vrachtwagens.