Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LADPR schreef:Wendy: Nogmaals je zegt dat je mij koppig vind terwijl er al lang een oplossing is dat heb ik gister avodn al meerdere keren geplaats dat nu Nikki nieuwe foto's plaatst die wij neit hebben en dat je dan mij ineens koppig noemt vind ik nogal grof
Nogmaals er is al lang een oplossing, diew was er gisterne avodn al, lees maar terug
LADPR schreef:Lees dan even er was gisterenavodn al een oplossing.
LADPR schreef:Denk dat dit topic beter maar op slot kan aangezien er nu ineens nieuwe foto's boven tafel komen.
Verder worden er dingen gezegd die totaal niet afgesproken waren.
Er worden onwaarheden gezegd door Nikki en door andere.
Aangezien de CD die ik aangeleverd heb gekregen geen bruikbare foto's bevatten en ik nog steeds over stuur ben en de manier waarop Nikki dan hier plotseling emt nieuwe foto's aan kojmt zetten en emt onwaarheden is voro mij reden genoeg om niet meer verder te lezen in dit topic.
Ik ben er nog steeds kapot van en vind eht een schop na hoe Nikki hier haar verhaal plaatst
LADPR schreef:Zo niet heeft ze heel netjes uit zichzelf aangeboden om de kosten te vergoeden voor een bruidsboeket, locatie, visagie en kapster.
Dan zijn we al een heel eind.
stef schreef:Hier de "oplossing".
Bij de prijzen die ik bij bovenstaand in mijn hoofd heb staat dat niet in verhouding tot de kosten van een reportage door deze fotograve.
LADPR schreef:Ik heb geen probleem meer, dat is juist eht punt de boel word opgeruid terwijl er dus gisteren al een oplossing was
LADPR schreef:[***]: Vidn je het nou echt nodig om zulke dingen in een topic te bespreken.
stef schreef:Lian refereert allemaal dat we terug moeten lezen naar de oplossing die gisteravond gevonden was....
Als ik dan terug lees kom ik daarop uit?
Nouks schreef:LADPR schreef:Nouks: Vidn je het nou echt nodig om zulke dingen in een topic te bespreken.
Ja, want ik vind jouw houding in dit topic sinds Nikki zich hier bekend heeft gemaakt absoluut niet positief te noemen.