Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Jetske schreef:
Go Bo_tje
Als iemand zo bezitterig richting mij zou doen en me zo vaak zou bellen en nu voor m'n deur zou staan op m'n raam te kloppen zou ik toch ook wel de politie bellen. En dat de TS wil dat iemand van Bokt haar komt helpen is nergens gezegd. En uitleg, ik zou hem in ieder geval niks meer uitleggen maar gewoon dumpen en negeren.
DramaQueen schreef:WIL ER PLEASE IEMAND KOMEN

madelief88 schreef:wat een rare mensen hier, maar aannemen dat ze dit niet verzint... En wel erg wantrouwig als je kan geloven dat iemand dit verzint..
Manon88 schreef:Is er al gebeld?
Manon88 schreef:Is er al gebeld?

Redrumfox schreef:Tallie_Ho schreef:Even de wijkagent bellen lijkt me wijs. Hij zal haar ongetwijfeld niet komen vermoorden
Inderdaad, jeetje wat een drama zeg.. Het is niet 1 of andere doorgedraaide moordenaar die voor de deur staat. Anders had hij allang een ruitje ingetikt.
En hij wil weten wat er gaande is aangezien hij een bord voor zijn kop heeft
Je weet het niet echt. Het is internet eh
_Tara_ schreef:Jetske schreef:
Als iemand zo bezitterig richting mij zou doen en me zo vaak zou bellen en nu voor m'n deur zou staan op m'n raam te kloppen zou ik toch ook wel de politie bellen. En dat de TS wil dat iemand van Bokt haar komt helpen is nergens gezegd. En uitleg, ik zou hem in ieder geval niks meer uitleggen maar gewoon dumpen en negeren.DramaQueen schreef:WIL ER PLEASE IEMAND KOMEN
Breghje schreef:Maar ik vind het idd ondertussen wel raar dat TS de politie nog niet heeft gebeld....
Jetske schreef:xDramaQueen schreef:hij staat nu heel hard op mn raam te rammen en te bellen...
Mag ik mijn twijfels hier aan trekken? Als er echt wat was geweest. Zat je nu niet achter Bokt. Althans dat zou ik niet doen. Dan zou ik aan de telefoon hangen met iemand die mij tot rust kan brengen.
JoT schreef:Je hoeft er nou ook niet meteen van uit te gaan dat zoiets verzonnen is en als je dat denkt dan besteed je er toch lekker geen aandacht aan.madelief88 schreef:Zou helaas niet de eerste keer zijn dat iemand een heel verhaal bij elkaar verzint...wat een rare mensen hier, maar aannemen dat ze dit niet verzint... En wel erg wantrouwig als je kan geloven dat iemand dit verzint..
madelief88 schreef:wat een rare mensen hier, maar aannemen dat ze dit niet verzint... En wel erg wantrouwig als je kan geloven dat iemand dit verzint..

Jetske schreef:Wie weet verzint de TS dit allemaal maar? Misschien is de jongen helemaal neit zo'n type en wil die alleen maar praten en loopt Dramaqueen alleen te dramaqueenen.Je weet het niet echt. Het is internet eh
xDramaQueen schreef:Succes! Ben benieuwd verder.ik sta hier helemaal te trillen met een tel aan mn oor waar de berichten binnenstromen
112 is hier nu... moet zo naar beneden