wat nina zegt klopt

iedereen heeft ze eigen deel van perfectie. en waarom zou je dat opgeven? omdat mensen zeggen dat je niet mooi genoeg bent?
zolang je maar weet datje mooi bent, en iedereen op ze eigen manier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoonChloe schreef:Maaarts.. perfectie.. is niet altijd de reden waarom mensen depressief worden. Ik heb eigenlijk nooit van mezelf gedacht dat ik niet mooi was.. Wel dat ik waardeloos stuk was maar niet dat ik lelijk was.
Waarmee moet je leren leven? Dat is mij niet echt helemaal duidelijk..
(ps het zou fijn zijn als je iets duidelijker zou typen..)
Maaartss schreef:@ annemieke,
mijn ouders werken ook allebei. en ik heb er ook mee te leven, this tocg niet anders? maar ik ben ook niet depressief (niet aanvallend bedoelt)
ik vind ook dat het Soms deels aanstellerij is. je leert er tocg mee leven? waarom zou je dan op de verkeerde manier aandacht vrage?
AnnemiekvM schreef:Maaartss schreef:@ annemieke,
mijn ouders werken ook allebei. en ik heb er ook mee te leven, this tocg niet anders? maar ik ben ook niet depressief (niet aanvallend bedoelt)
ik vind ook dat het Soms deels aanstellerij is. je leert er tocg mee leven? waarom zou je dan op de verkeerde manier aandacht vrage?
Het was ook maar een voorbeeldjeNatuurlijk hoeft het niet zo te zijn, maar misschien dat het een reden zou kunnen zijn vergeleken met vroeger.
Maaartss schreef:met dat je ouders werken en dat ze hun tijd ook op moeten delen met jou
Meetje22 schreef:Nee de jeugd weet zelf altijd zo goed op te sommen wat ze niet hebben.
Ze hebben een nintendo DS,paystation 2 maar geen WII dus zijn ze zielig.
Want die laatste heb je nodig om je reputatie hoog te houden.
En ja je kunt alleen maar gelukkig zijn als je eruit ziet als dat opgesmokte mokkel op MTV.
Ze kunnen niet eens zijn wie ze willen zijn zeggen ze,maar anderzijds willen ze allemaal iemand zijn die ze niet kunnen zijn.
Heet zoiets een verdraaid zelfbeeld of is het gewoon jezelf moeilijk/onmogelijk maken?
Dan ben je in mijn ogen gewoon zwak.
Is het nou zo moeilijk gelukkig te zijn met je playstation2 ipv te kijken naar alles wat je niet hebt.
*Ik heb een mooi huis maarik heb geen huis met eigen stallen en een eigen rijbak
*Ik heb een hele mooie wagen maar ik heb niet de nieuwste RAV
*Ik heb mooie dochters maar ik heb geen dochters die op de catwalk van Milaan huppelen
*Ik heb een mooi wit paard maar ik heb geen zwart paard die op Grand prix niveau loopt.
Goh en na dit lijstje ben ik nog steeds niet overspannen van alles wat ik niet heb![]()
olala schreef:ik vind het zeker geen aanstelerij hoor!![]()
ik heb zo ook mijn buien..en geloof me ze zijn niet leuk!
bij de ene puber erger dan de andere.
Ik heb het vooral als het regent of slecht weer is..(raar maar waar)!