Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:Niet zo gek dat er door Manzano naar gekeken wordt.
Jij bent hier behoorlijk denigrerend naar mensen toe die gewoon voor zichzelf een SLR kopen om leuke kiekjes mee te maken, maar wie ben jij om dergelijke opmerkingen te plaatsen als je zelf ook automatische standen gebruikt?
Nijn schreef:Niet zo gek dat er door Manzano naar gekeken wordt.
Jij bent hier behoorlijk denigrerend naar mensen toe die gewoon voor zichzelf een SLR kopen om leuke kiekjes mee te maken, maar wie ben jij om dergelijke opmerkingen te plaatsen als je zelf ook automatische standen gebruikt?
manzano schreef:Nijn schreef:Niet zo gek dat er door Manzano naar gekeken wordt.
Daar gaat het me om................. ik wil gewoon graag weten tegen/met wie ik praat.
Dat je automatische standen gebruikt vind ik verder totaal niet storend. Moet je lekker zelf weten en kan ik me goed voorstellen als je zo'n ding net hebt. Maar begin dan niet zo'n topic met zo'n tekst
Juul schreef:Nijn schreef:Niet zo gek dat er door Manzano naar gekeken wordt.
Lees jij wel?! Ik heb al gezegt waarom hij op auto stond een paar dagen! Wordt hier een kleeeiiin beetje moe van. En ik doe niet denigrerend?
manzano schreef:Pb heb ik verstuurd
Tja, prima dat het kan dat je draaiwieltje vast zat (al zou ik dan heeeeeeeeeeeel snel terug gaan naar de winkel, want dat is foute boel), maar bedenk dan gewoon even hoe je over komt![]()
Juul schreef:En veel mensen die veel denken te weten.
Nijn schreef:slimmerik Daar heb je programma's voor, foto er in en alle instellingen komen er uit rollen
Elessar schreef:Juul schreef:En veel mensen die veel denken te weten.
Hoe is dit bedoeld?
Ik vind het juist wel leuk dat er handjevol fotografen op Bokt zit dat écht goed kan fotograferen.
Zelf post ik niet in het fotografen forum, maar ik weet dat er mensen posten die imo super gave plaatjes schieten, dus ik kijk daar vrij regelmatig.
Juul schreef:Geloof mij maar, hij zat vast. Hij draaide over het gedeelte waar geen picto's zaten, en de andere kant ging hij niet overheen. En nee, ik ga niet meteen er weer een half uur voor in de trein zitten. Ik wil het altijd zelf oplossen, en zoals jullie snappen is dat gelukt.
slimmerik schreef:[naam] schreef:Geloof mij maar, hij zat vast. Hij draaide over het gedeelte waar geen picto's zaten, en de andere kant ging hij niet overheen. En nee, ik ga niet meteen er weer een half uur voor in de trein zitten. Ik wil het altijd zelf oplossen, en zoals jullie snappen is dat gelukt.
Nou ik had de camera plus een hele hoop accesoires besteld.... kitlens deed het niet... direct in de auto gesprongen en 100 km verderop teruggebracht en nieuwe meegenomen.
Juul schreef:Geloof mij maar, hij zat vast. Hij draaide over het gedeelte waar geen picto's zaten, en de andere kant ging hij niet overheen. En nee, ik ga niet meteen er weer een half uur voor in de trein zitten. Ik wil het altijd zelf oplossen, en zoals jullie snappen is dat gelukt.
slimmerik schreef:Oeh ... die foto's van Sjoert *valt in katzwijm*
Nijn schreef:[naam] schreef:Geloof mij maar, hij zat vast. Hij draaide over het gedeelte waar geen picto's zaten, en de andere kant ging hij niet overheen. En nee, ik ga niet meteen er weer een half uur voor in de trein zitten. Ik wil het altijd zelf oplossen, en zoals jullie snappen is dat gelukt.
Ik zou dus echt absoluut niet zelf gaan rotzooien met mijn camera.
Dat ding is mij heilig, en om pietluttigs ga ik al naar de camerazaak
Net zoals ik steeds vaker hoor dat mensen zelf wel even hun spiegel reinigen, krijg er meteen de bibbers van