s*x met jonger iemand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Re: s*x met jonger iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:01

oomens schreef:
Ik persoonlijk moet er niet aan denken om s*ks (want in het Nederlands schrijf je dat gewoon met -ks, en dus niet met -x, in tegenstelling tot wat velen in dit topic lijken te denken.)
Oke dan ben ik toch niet de enige die me eraan stoort. Ik vind het zo lelijk staan met x. Huilen van het lachen

(Lekker off topic Bloos )

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:22

Ik hoor nu een aantal mensen zeggen "ik heb iemand die de leiding neemt" etc en daarom neem ik een ouder iemand... Maar waarom zou een jonger iemand niet dominant kunnen zijn? Ik ben ook best wel feisty, bijdehand en probeer ook altijd mn grenzen uit maar heb nu een jongen die een jaar jonger is en die me toch wel aardig in toom houd (A) Beter dan sommige oudere mannen/jongens die ik heb gehad:P

Dus het zal niet altijd zo zijn... Alhoewel als zon jongetje nog maagd is, word het wel lastig xD maar dat is die van mij nie ROFL

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:26

ben blij dat ik een oudere vriend heb ik wil liever niet iemand die jonger is als ik zelf en al helemaal geen maagd.

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:27

nikita_benno schreef:
ben blij dat ik een oudere vriend heb ik wil liever niet iemand die jonger is als ik zelf en al helemaal geen maagd.

maagd moet je ook niet doen ROFL heb ik 1 x gehad, most painful experience ever Huilen echt die begrijpen het gewoon niet :|

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:48

Die moeten het toch ook leren?

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:04

Blue_Eyes schreef:

Jawel met iemand die ook maagd is Tong uitsteken nee ok geintje, nee meeste jongens zijn nogal gevoelig op dat subject en willen dus ook niets leren! Dus jaa dan maar niet he (A)

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:08

swoeky schreef:
Maar10e schreef:
ja je hoort zo vaak dat de man echt een aantal jaren ouder is nu eens andersom...

ach zo heb ik laatst ook een topic geopend over dat de vrouw groter is dan haar man/vriend.

iemand heeft verzonnen dat de man ouder moet zijn dan de vrouw,iemand heeft verzonnen dat de man groter moet zijn dan de vrouw. en zo zijn er meer van dat soort dingen

Dan mag ik op zoek naar een hele lange vriend!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:31

Charlenexx schreef:
Blue_Eyes schreef:

Jawel met iemand die ook maagd is Tong uitsteken nee ok geintje, nee meeste jongens zijn nogal gevoelig op dat subject en willen dus ook niets leren! Dus jaa dan maar niet he (A)

exactly, dat was dus ook mijn ervaring....was ook niet helemaal nuchter meer moet ik zeggen anders had ik het vást ook niet gedaan hihi

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:53

Blue_Eyes schreef:

Hahaha, wat een lieve reactie Haha!
Ach gut

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je leefdtijd is,
Ik ben nu 18, en dat zou dan betekenen dat ik met een jongen van 13 naar bed zou gaan Vork
Dat vind ik dan absoluut niet kunnen..
Maar als je allebei een paar jaar ouder bent, dat maakt het natuurlijk heel anders..

Nouja, jongens gaan toch meestal ook met een veel jonger iemand naar bed? waarom zouden meisjes het dan niet mogen Clown
Ik ken een jongen van 18, die een vriendin heeft van 13..
En daar kijkt dan opeens iedereen een heel stuk anders tegenaan..

Tsjaa ik heb zoiets van: als je er allebei gelukkig van word, doe het! Go jij! Go jij!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:54

Hoezo lief dan? Haha!

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:56

Zat vandaag naar een Duitse talkshow te kijken en daar was een stel waarvan de vrouw 71 was en de man in de 30 Clown

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:03

Ringetje schreef:
swoeky schreef:

ach zo heb ik laatst ook een topic geopend over dat de vrouw groter is dan haar man/vriend.

iemand heeft verzonnen dat de man ouder moet zijn dan de vrouw,iemand heeft verzonnen dat de man groter moet zijn dan de vrouw. en zo zijn er meer van dat soort dingen

Dan mag ik op zoek naar een hele lange vriend!

ja maar langer, daar kan ik inkomen hoor! Het staat gewoon een beetje raar en ik wil het gevoel hebben dat ie me kan beschermen en me kan knuffelen en niet dat het dan voelt of ik me kleine neefje een knuffel geef xD En je kan dan nooit geen hakken aan Boos!
En voor mij.. Ik ben 1.70 en heb maatje 34, als je dan een kleinere jongen hebt issie meestal ook nog dunner das helemaal rot x_x

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:03

Emilia schreef:
Zat vandaag naar een Duitse talkshow te kijken en daar was een stel waarvan de vrouw 71 was en de man in de 30 Clown

AAAAAAAH dát vind ik dus écht vies. Nagelbijten / Gniffelen

Voor de rest vind ik leeftijdsverschil niet zo belangrijk, als het niet van die extreme verschillen zijn dan. Lachen

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:08

marleen_88 schreef:
Emilia schreef:

AAAAAAAH dát vind ik dus écht vies. Nagelbijten / Gniffelen

Voor de rest vind ik leeftijdsverschil niet zo belangrijk, als het niet van die extreme verschillen zijn dan. Lachen

Tja...hij vertelde dat hij nog maagd was toen hij bij haar kwam, dus iets moet ze wel goed doen Clown

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:46

Emilia schreef:

Gadver! Zij komt duidelijk iets tekort en hij moet zich na laten kijken Nagelbijten / Gniffelen (misschien heeft ze wel veel geld)

Ontopic: Leeftijdsveschil is onbelangrijk vind ik Lachen Als je maar gelukkig bent, maakt het ook niks uit wat de omgeving vindt!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:48

femmefatale1 schreef:
Voel je niks van Haha!

Huilen van het lachen Haha!

ik vind dat echt puur aan de leeftijd liggen.. als het van mijn leeftijd is, not done.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:54

Citaat:
Dus als een iemand van 17 seks heeft met iemand van 20 is het niet strafbaar, maar als iemand van 14 seks heeft met iemand van 16 is het wel strafbaar? Vind het sowiezo raar dat ze seks strafbaar maken!

nou seks strafbaar maken is ook wel zo fijn bij zaken zoals verkrachtingen Knipoog

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:16

5 jaar vind ik kunnen hoor.
Ik ben 17 en mijn vriend is 22. Hebben al ruim een jaar een relatie en gaat allemaal super Lachen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 14:27

Ik vind toch wel het voordeel van een maagd of onervaren man dat ze graag willen leren, het zijn vaak degenen die van zichzelf denken heel wat te weten en kunnen die geen aanwijzingen volgen Knipoog Ik heb nu echt een geweldige kerel die perfect bij mij past, maar ik ken er genoeg die echt van toeten noch blazen weten en zichzelf gods geschenk voor vrouwen achten Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 14:33

swoeky schreef:

doe ik het toch niet helemaal goed Huilen van het lachen
ben ik eindelijk klaar met scharrelen etc en heb ik netjes een relatie, met een leuke jongen die groter is, maarja hij is ruim 2,5 jaar jonger... Clown

en je voelt er idd niets van dat ie jonger is Tong uitsteken Tong uitsteken

Weltevreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 15:21

wij mannen hebben ook een leuk gezegde, hoe dichter bij de nul hoe strakker om de "..." (do i need to say more)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 15:22

Charlenexx schreef:
nikita_benno schreef:

maagd moet je ook niet doen ROFL heb ik 1 x gehad, most painful experience ever Huilen echt die begrijpen het gewoon niet :|

haha mijn ex was ook nog maagd nooit meer

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 15:25

Weltevreden schreef:
wij mannen hebben ook een leuk gezegde, hoe dichter bij de nul hoe strakker om de "..." (do i need to say more)

haha ja dat klopt ja hoor je mannen vaker zeggen

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 15:46

nikita_benno schreef:

Laat ze eerst maar gaan oefenen op de wallen Haha!

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:26

nowornever schreef:
nikita_benno schreef:

Laat ze eerst maar gaan oefenen op de wallen Haha!

En dan lekker met een soatje bij jou aankomen xD