vaak jonger geschat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal_

Re: vaak jonger geschat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:25

iloveiwan schreef:
ik ben 13 en wordt vaak 10 geschat..

Ik vind wel dat als je jonger bent, het moeilijker te schatten is voor mensen die ouder zijn.
Als ik achter de kassa zit en ik mag kindjes een ballon geven, durf ik het ook niet altijd te
zeggen, sommigen van 13 voelen zich echt te oud, terwijl ik dan idd denk dat ze 10 zijn..
Maar bij jou verandert er nog zoveel dat het over een paar jaar wel meevalt denk ik Vork

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:32

Als mensen mij vragen hoe oud ik ben en ik zeg dan 22...
dan kijken de meeste heel raar op....
ze schatten mij een jaar of 18/19
tegenwoordig is het wel minder, ik denk dat ik me een stuk volwassener ben gaan gedragen en er ook zo uitzie.
blijkbaar zag ik er vroeger nogal kinderlijk uit ofzo?

ik weet nog op de manege dat ik 17 was en dat mensen mij 14 schatten

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:37

als je ouder bent is dat alleen maar fijner toch Knipoog

ik word vaak ouder geschat omdat ik zo lang ben... maar ook vaak jonger geschat omdat ik vrolijk ben en veel lach en heel kinderlijk bezig kan zijn Clown

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:03

Ik ben dus 27 en wordt vaak 22-23 geschat. Op zich niet erg, is alleen erg jammer dat je vaak benaderd wordt door mannen van 22-23 Haha!. Vaak ook nog eens erg leuke jongens, totdat je ineens hun leeftijd hoort, haha, dat is dan een domper. Misschien moet ik me er maar overheen zetten. Toyboys waren toch in? Haha! *LOL*

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:54

Als ik zeg dat ik 16 ben en ik mijn scooter rijbewijs heb..
Geloven ze me niet en moet ik het vaak bewijzen dat ik een scooter heb..
Ik wordt vaak als 13/14 geschat..

Misschien komt t omdat ik geen make-up draag, want met zie ik er ouder uit..
Misschien door mijn gedrag, ik ben nogal vrolijk en druk..
(Net alsof iedere 16-jaar-of-oudere- niet druk of vrolijk kan zijn..)
Ach ja, ik vind het wel grappig.
Al vind ik het soms vervelend dat ik het moet 'bewijzen', wat ik dan overigens niet doe!
Ze geloven t of niet.. Hun probleem Knipoog niet de mijne

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:06

Gister zei ik dat ik 20 was, was broertje van een vriend van mij (22 en broer 25) compleet verbaasd omdatie dacht dat ik veel ouder was...

Ik werd vroeger altijd ouder geschat, tegenwoordig vaak jonger. Maar ach, het scheelt geen 10jaar of zo .. Lachen

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:07

ik ben bijna 23 en ik word ook regelmatig jonger geschat.. Ene keer denken ze 21 andere keer 16 haha.
Komt ook wel omdat ik (als ik melig ben) me ook wel eens prettig gestoord gedraag zegmaar.. (ik wil nog wel eens bellen blazen en dat soort acties)
en tja laatst was ik naar en feestje van iemand die 17 was geworden en iedereen daar dacht dat ik 18 was hahaha.
Ik vind t nu helemaal niet erg. Vroeger wel... toen ik 18 was, moest ik me bijvoorbeeld altijd legitimeren om de discotheek binnen te komen. Oh ja 1 ding wat wél lastig is.. krijg jongens achter me aan die 5 jaar jonger zijn, die denken dat ik ongeveer net zo oud ben als zij.

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:20

Ik ben bijna 15, over een maand. En ik zie er de voordelen wel van in, dat ik jonger wordt geschat. Soms wordt ik nog wel eens 12 ofzo geschat Clown Maar, ik kan zo wel altijd gratis mee met de trein. En goedkoper binnen atractieparken, zwembaden etc.. Haha!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:22

Werd eerder altijd jonger geschat, tegenwoordig gaat het stukken beter.

Ben 20 en deze leeftijd wordt nu ook steeds vaker genoemd. Haha!
Net als bij kroegen enzo mn id steeds minder wordt gevraagd.

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:24

Pas gingen ik en m'n moeder ook met de trein. En toen zij zo'n kaartjesverkoper tegen mij 'Jij bent niet ouder dan 11 he?' Mijn moeder zij meteen dat ik 14 was. Hij schaamde zich zo dat we allebei eeen gratis kaartje kregen Clown

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:34

_Lynn schreef:
Pas gingen ik en m'n moeder ook met de trein. En toen zij zo'n kaartjesverkoper tegen mij 'Jij bent niet ouder dan 11 he?' Mijn moeder zij meteen dat ik 14 was. Hij schaamde zich zo dat we allebei eeen gratis kaartje kregen Clown

handig Haha!

ik wordt tegenwoordig 14 geschat is al een vooruitgang Lachen
ben ook maar wat meer make-up gaan dragen anders ben ik weer terug bij af :S
heb gelukkig met 15 jaar ook maar cup AA dus dat werkt ook al niet mee Verdrietig

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:50

Er worden wel heel veel mensen jonger geschat. Ben dus niet de enige Tong uitsteken

Ik ben 20 en wordt 16/17 geschat.. Best irritant.
Als we opstap gaan ben ik altijd de oudste van de groep, maar IK moet wel legitimeren en de rest die jonger zijn als mij dus niet. Ik zit dan wel tussen alleen maar jongens.. zou daar het ook aan kunnen liggen dat ze mij juist wel legitimeren? :s

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:56

Bij mij is het juist andersom..
Ik ben 19 wordt vaak rond de 21 geschat...
Snap er zelf niets van maargoed Nagelbijten / Gniffelen heb zelf het idee dat ik er nog uitzie als 17 jarige Clown

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:58

En dan zal je zien dat je er nu blij mee bent dat je ouder wordt in geschat en vanaf je 30e ofzo wil je juist jonger geschat worden Tong uitsteken

elinenikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:11

Maartje1990 schreef:
*zucht* ik word altijd een stuk jonger geschat als ik ben. Wat opzich niet erg is als ik bijvoorbeeld 40 zou zijn hoor.. maar als je als 18 jarige.. MAKXIMAAL 15 geschat wordt.. dan voel je je toch behoorlijk l*llig....

Nog meer mensen die echt een paar jaar jonger geschat worden?

Ik ben 18 en word vaak jonger geschat. Maar eigenlijk maakt t me niks uit Haha!
Gewoon ID mee de stad in. Tadaa! Je bent toch niet minder als je 16 lijkt.
Ik verbaas me er de laatste tijd zelfs over dat ik binnekom zonder controle; heerlijk.
Blijkbaar begin je vanzelf toch ouder te lijken. Knipoog
Al gedraag ik me soms echt als een 16 jarige! Tong uitsteken

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:39

Bij mij verschilt het.

Op de manege word ik vaak jonger geschat. Ik ben 18 maar wordt wel eens minstens 2 jaar jonger geschat, heel leuk Tong uitsteken ik ben ook best wel een dwerg, 1.65 meter maar.

Met uitgaan word ik vaak ouder geschat, rond de 19/20.

En in het dagelijks leven varieert het in leeftijden vanaf de 18.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:46

Ja, gebeurd mij ook altijd!
Ik ben 20 en wordt vaak aangezien voor 16/17 jaar. Ik zit nu in het eerste jaar van m'n studie, en m'n mede studenten zijn bijna allemaal 18. Toch zie ik er van onze werkgroep duidelijk het jongst uit.
Bij mij komt het misschien wel omdat ik me ook meer 17 voel dan 20. Ik heb ME (vanaf m'n 17e) en ben daardoor een beetje stil komen te staan in m'n ontwikkeling. Nu ik ben begonnen met studeren begin ik me ineens wel ouder te voelen/door te ontwikkelen. (hoewel voordat ik ME kreeg en ik was 15 schatten mensen mij ook altijd 12/13, zal altijd wel zo blijven denk ik)

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:48

Nog eentje Haha! mij schatten ze meestal 16/17 terwijl ik negentien word in Februari. Nu vind ik het niet zo leuk, maar als ik later vijftig ben en ze schatten me 43 ben ik daar vast erg blij mee Haha!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:49

ag meid heb ik ook last van ik ben 21 en als ik zeg dat ik 17 ben geloven ze me nog het is zwaar klote maarja ik denk maar zo als ik 40 ben en ze schatten me 35 dat ik dan heel blij ben haha

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:55

Achja, ik wordt altijd ouder geschat ik ben 13, mensen schatten me soms 17/18..
Ik ben 169, maar ik ben al redelijk vrouwelijk zeg maar..
Dus dat is wel handig opzich..

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:56

Youko schreef:
Ik ben dus 27 en wordt vaak 22-23 geschat. Op zich niet erg, is alleen erg jammer dat je vaak benaderd wordt door mannen van 22-23 Haha!. Vaak ook nog eens erg leuke jongens, totdat je ineens hun leeftijd hoort, haha, dat is dan een domper. Misschien moet ik me er maar overheen zetten. Toyboys waren toch in? Haha! *LOL*

ag bij mij stappen niet eens gozer op me af, en als ze op me afstappen zijn ze 18 hahah

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:56

jeps hier nog zo iemand.

In januari wordt ik 18, maar ik ben maar 1.57m. Wordt ook regelmatig veel jonger geschat.
Hoewel de mensen die mij alleen via internet kennen of alleen aan de telefoon hebben gehoord, altijd denken dat ik veel ouder ben. Verstandelijk kom ik vaak dus wel ouder over, alleen qua uiterlijk niet.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:00

Pfff ... Ik ken het drama van voor naar achter en weer terug..
Word er soms best chagerijnig van.. Nors opkijken Zeker als je hoogzwanger de deur open doet en ze vragen of je ouder thuis zijn...
Laatst vroeg iemand in de shop of ik niet naar school moest.. Ik ben bijna 28 meneer, ben al 7 jaar klaar met school Zij zijn groot en ik is klein! Hamer

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:07

Heel herkenbaar,
ben net 17 geworden maar wordt nog makkelijk 14 ofzo geschat Huilen van het lachen.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:51

Ik word vaak jonger geschat. Soms kan ik er nog mee lachen, maar soms wordt het een beetje pijnlijk Tong uitsteken

Gesprek van gisteren nog:
Ik: goh, daarnet schatte die man mij 16/17! (ik ben 22)
Hij: ach nee, je ziet er écht niet zooo jong uit
Ik: Ah, hoe oud denk je misschien dat ik ben?
Hij: Euh... 18?

En toen ik 16 was (ik ging naar het vijfde middelbaar (belgie) in een nieuwe school) vroeg een jongen naar welke klas ik ging.
Dus zeg ik: "Het vijfde"
Hij: "ooooh, maar dan ben je wel héél groot voor je leeftijd! Kom je dan niet boven al je klasgenoten uit?
Ik: "Euh, vijfde middelbaar!"
Hij: "Oeps!!!"