Meisje uit Biddinhuizen dood door val van balkon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: Meisje uit Biddinhuizen dood door val van balkon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:57

xDramaQueen schreef:
Blue_Eyes schreef:
Als je dan even verder leest, Linda, dan zie je dat getuigen hebben verklaard dat dit meisje dat niet aan het doen was... *zucht*

nee dan staat er dat ze DENKEN dat het niet zo was, er was niemand bij.
allegra, dus omdat JIJ zegt dat het niet zo is, moet iedereen JOU maar geloven?
dan kunnen mensen ons maar respectloos vinden maar ik ga niet gelijk van alles uit wat de eerste de beste roept.
bovendien vinden we het allemaal ontzettend sneu voor het meisje hoe het ook is gebeurd, dus zo resprectloos zijn we nog niet.

omdat dat ZIJ het misschien heeft van mensen die bij haar waren op vakantie???

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:02

die niet op dat punt daar waren Pling

Doei! ik ga mezelf niet langer verdedigen, ik heb wel genoeg gezegd Ja dit is hoe ik erover denk Ja

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:23

Dus het alternatief is maar de krant geoloven :S Beetje kromme beredenering vind je niet?
Niemand heeft het idd zien gebeuren, maar haar broer was in het appartment aanwezig toen ze (nemen ík tenminste aan) viel. Hij is ook opgepakt en heeft even vast gezeten.
Ik vind dat juist omdat we het niet zeker weten het heel onrespectvol en kwetsend is als er allerlei dingen en verwijten geroepen worden...
Maanling, ik ben het niet met je eens, bij een overlijden, zeker van zo'n jong meisje, is bijna altijd wel iets te bedenken waardoor het voorkomen had kunnen worden.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:26

xDramaQueen schreef:
die niet op dat punt daar waren Pling

Doei! ik ga mezelf niet langer verdedigen, ik heb wel genoeg gezegd Ja dit is hoe ik erover denk Ja

Dus daarmee weet JIJ het beter dan mensen die haar persoonlijk kennen en vlakbij waren toen het gebeurde?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:31

Ik vind het vreselijk wat er is gebeurd..
Ik kende dit meisje niet persoonlijk maar heb d'r wel eens gezien, want ze zat bij mij op school..
Er zijn gewoon echt geen woorden voor..

gamblerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:56

Allegra schreef:
Dus het alternatief is maar de krant geoloven :S Beetje kromme beredenering vind je niet?
Niemand heeft het idd zien gebeuren, maar haar broer was in het appartment aanwezig toen ze (nemen ík tenminste aan) viel. Hij is ook opgepakt en heeft even vast gezeten.
Ik vind dat juist omdat we het niet zeker weten het heel onrespectvol en kwetsend is als er allerlei dingen en verwijten geroepen worden...
Maanling, ik ben het niet met je eens, bij een overlijden, zeker van zo'n jong meisje, is bijna altijd wel iets te bedenken waardoor het voorkomen had kunnen worden.

Ik vind dit misschien toch wel iets te hard Lachen ze zijn niet opgepakt en hebben niet vastgezeten. Ze zijn wel meegenomen voor vehoor. Voor mijn gevoel een wereld van verschil.

@ Allegra, vrijdag is er een herdenkinsdienst in het CCH voor Marlous. Uitnodiging staat ook inde krant.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 14:18

Dat is idd een wereld van verschil Lachen Zoals ik al zei heb ik Tanja en Dennis verder niet om te details gevraagd, dit is wat ze in eerste instantie dachten toen ze nog niet terug waren in Harderwijk. Begrijp nu dat het gelukkig anders is.
Ik ga idd ook naar de herdenking.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:43

Heerlijk hoe mensen kunnen speculeren, niemand weet wat er exact is gebeurd en niemand zal daar ook meer achter komen.
Het heeft dan verdomde weinig zin om hier over op door te blijven gaan, daar heeft niemand wat aan of je moet bij de krant werken Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:04

zo heerlijk is het anders niet? Nors opkijken
beetje verkeerde woordkeuze.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:13

Huilen van het lachen Heeeeeeeerlijk hoe je het zo opvat Ja

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 22:51

Ontzettend respectloos idd al die reacties! bahbah..
Vorig jaar is er een jongen van een school hier in de buurt van een balkon in Malgrat afgesprongen..
Daar heeft hij toch ook zelf voor gekozen, maar dan blijft het toch nog verschrikkelijk!
Stel je voor dat er opeens naar huis word gebelt: je broer, vriend whatever is net overleden op z'n vakantie..
Ik vind het zó ontzettend harteloos als mensen bij zó iets ergs kunnen zeggen: tsjaa.. eigen schuld!
Bah, ik vind dat echt niet normaal..

Ik vind het echt supererg voor alle mensen die ze achterlaat..
Ik moet er niet aan denken dat zoiets bij een van mijn vrienden ofzo gebeurt..
Of het nou haar eigen schuld was of niet, zoiets wens je niemand toe!