vlinders voor een artiest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: vlinders voor een artiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:33

Laat die knul gewoon met rust, dan houdt hij vanzelf wel op. Op een gegeven moment moet je gewoon de feiten onder ogen zien, hij is nu bij haar en niet bij jou, en stel dat hij haar laat vallen en bij jou wilt zijn, kan je zo iemand nog vertrouwen? Wat hij bij haar doet kan hij ook bij jou doen. Als je het niet al te serieus neemt en je niet kwetsbaar opstelt is er niks aan de hand, maar als je echt verliefd bent is het misschien verstandiger het dood te laten bloeden. Misschien dat die knul zoveel moeite in zijn smsjes steekt omdat hij weet dat je toch wel over te halen bent? Je bent ook met hem naar bed geweest en je hebt hem nog gezoend terwijl je wist dat hij in Duitsland ook iemand heeft zitten.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:37

MarcoBorsato schreef:
Laat die knul gewoon met rust, dan houdt hij vanzelf wel op. Op een gegeven moment moet je gewoon de feiten onder ogen zien, hij is nu bij haar en niet bij jou, en stel dat hij haar laat vallen en bij jou wilt zijn, kan je zo iemand nog vertrouwen? Wat hij bij haar doet kan hij ook bij jou doen. Als je het niet al te serieus neemt en je niet kwetsbaar opstelt is er niks aan de hand, maar als je echt verliefd bent is het misschien verstandiger het dood te laten bloeden. Misschien dat die knul zoveel moeite in zijn smsjes steekt omdat hij weet dat je toch wel over te halen bent? Je bent ook met hem naar bed geweest en je hebt hem nog gezoend terwijl je wist dat hij in Duitsland ook iemand heeft zitten.

Mee eens Ja Zonder het l*llig te bedoelen trouwens hoor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:39

Ja ik bedoelde het ook niet banketstaaf hoor maar ik wilde gewoon recht voor zijn raap zijn. Je ziet eruit als een toffe meid op de foto's, wtf ga je moeite doen voor een jongen die het helemaal niet verdient? Als ik eerlijk ben vind ik het gewoon een ontzettende viespeuk.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:40

MarcoBorsato schreef:
Ja ik bedoelde het ook niet banketstaaf hoor maar ik wilde gewoon recht voor zijn raap zijn. Je ziet eruit als een toffe meid op de foto's, wtf ga je moeite doen voor een jongen die het helemaal niet verdient? Als ik eerlijk ben vind ik het gewoon een ontzettende viespeuk.

Je verwoord precies wat ik zou willen zeggen, maar mij lukte het niet om de goede woorden te vinden Knipoog

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:41

Ik ben het met Nouks eens dat hij wel erg veel moeite doet voor een one night stand. Wat stuur je terug op dit soort berichten Dagmar?

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:22

Heb nu inmiddels het hele topic door gelezen, en als je echt een one night stand bent,voor een keer en je gebruikt, doet hij wel erg veel moeite voor je!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:28

Manon88 schreef:
Ik zeg ook niet dat IK denk dat jij een groupie bent, maar ik zeg dat die andere mensen dat misschien wel van je denken aangezien jij zegt dat ze dat wel van andere meiden denken en hen voor de gek houden. Voor hetzelfde geld doen ze het ook bij jou. Want zoals je al zei: ze hadden het niet in de gaten. Misschien jij ook niet.

Oei, nou dan ga ik voortaan maar niet meer backstage mijn vriend opzoeken, want stel dat ze denken dat ik een groupie ben!! Help Knipoog

Nee ik vind het echt onzin. Bovendien herken je groupies vaak vrij snel. En wat dacht je van vrouwen die achter de schermen werken, moeten die dan ook bang zijn om als groupie beschouwd te worden? Zou me een rare boel worden dan.

edit; voor TS, hij mag dan wel moeite doen, maar muzikant of niet, het blijft een vent die van 2 walletjes probeert te eten, en dus een loser.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 09:36

Zij zegt dat ze dat denken. Ik niet. Moet je wel de juiste quoten!