Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Laat die knul gewoon met rust, dan houdt hij vanzelf wel op. Op een gegeven moment moet je gewoon de feiten onder ogen zien, hij is nu bij haar en niet bij jou, en stel dat hij haar laat vallen en bij jou wilt zijn, kan je zo iemand nog vertrouwen? Wat hij bij haar doet kan hij ook bij jou doen. Als je het niet al te serieus neemt en je niet kwetsbaar opstelt is er niks aan de hand, maar als je echt verliefd bent is het misschien verstandiger het dood te laten bloeden. Misschien dat die knul zoveel moeite in zijn smsjes steekt omdat hij weet dat je toch wel over te halen bent? Je bent ook met hem naar bed geweest en je hebt hem nog gezoend terwijl je wist dat hij in Duitsland ook iemand heeft zitten.
Zonder het l*llig te bedoelen trouwens hoor. MarcoBorsato schreef:Ja ik bedoelde het ook niet banketstaaf hoor maar ik wilde gewoon recht voor zijn raap zijn. Je ziet eruit als een toffe meid op de foto's, wtf ga je moeite doen voor een jongen die het helemaal niet verdient? Als ik eerlijk ben vind ik het gewoon een ontzettende viespeuk.
Manon88 schreef:Ik zeg ook niet dat IK denk dat jij een groupie bent, maar ik zeg dat die andere mensen dat misschien wel van je denken aangezien jij zegt dat ze dat wel van andere meiden denken en hen voor de gek houden. Voor hetzelfde geld doen ze het ook bij jou. Want zoals je al zei: ze hadden het niet in de gaten. Misschien jij ook niet.