Reden ben altijd gewend vol gas te geven met me scooter.
Met de auto kan dat natuurlijk niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna schreef:Op mijn scooter rijd ik overal volgas (ook in woonwijken, vlgas is +/- 80)

Leliev schreef:Afgelopen zaterdag weer een opdringerige verkoper van het welbekende abbo, en raad eens..
Ik ben er toch weer ingestonken.
60 eurt voor mistverlichting voor.
En eef, als je dit leest, ja, je had gelijk..
Shanna schreef:Ik zal ook wel wat boetes binnen slepen vrees ik.. Op mijn scooter rijd ik overal volgas (ook in woonwijken, vlgas is +/- 80) en omdat ik dinsdag ga beginnen met rijlessen en al enkele keren auto heb gereden maar me vandaag pas opviel dat ik nooooit kijk hoe hard ik eigenlijk rijd vrees ik dat dat nu al een slechte gewoonte is

Loop ik terug staan ze daar..
Nicolletje schreef:Van mij mogen ze afgechaft worden want de geven meer geluidsoverlast dan auto's.Shanna schreef:Op mijn scooter rijd ik overal volgas (ook in woonwijken, vlgas is +/- 80)
.
Chiqa schreef:Charmes in de strijd gooien Somebitch, heeft mij al heeeeeel veeeel geld bespaard.
Was het geen vrouw???
ma_rie_tje schreef:en ik keek hem alleen maar aan met mijn grote puppy ogen, en knipperde een paar keer extra....
IKbenEllen schreef:Dan heeft het er wel ERG dik bovenop gelegen![]()
![]()
Volgende keer IETS subtieler te werk gaan, alhoewel mannen over het algemeen subtiliteit TOTAAL niet aanvoelenWas het geen vrouw???
en die zat naast me!)

Liezel1 schreef:Sommigen kunnen zo vreselijk minimeuterig doen over iets dat zooooo makkelijk uit te leggen valt...
ikenindi schreef:Chely schreef:tijdens mijn rijlessen al![]()
1x door rood gereden en 1x te hard, gelukkig allemaal op rekening van mijn instructeur maar heb er toch de waarschuwing bij gekregen dat ná het examen de rekeningen toch echt voor mij zijn
whahahahaha goed bezig! ik kreeg TIJDENS mijn rijlessen de waarschuwing: als je zo rijdt stuur ik de rekeningen naar jou hoor

Liezel1 schreef:Heb ik niet gezien, verklaar je nader Anne.. je maakt me nieuwsgierig!

Liezel1 schreef:Tja, er zijn inderdaad bepaalde autos die dat over zich afroepen ja...
Ik heb zo'n auto.
Ken het probleem dus...
. Werd in mijn bakkie vaker aangehouden dan vriendlief in zijn Golf VR6, die nu gejat is