Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) was er eens zo'n programma en de oppas móest met he oppaskindje eerst met de poppen spelen... want anders.... dat heeft ze dus niet gedaan en toen kwamen die poppen tot leven... nou.. ik heb máanden mezelf verplicht met de poppen te spelen voor 't slapen gaan en durfde de poppen niet meer op m'n kamer.
_Covergirl_ schreef:De remedie bij mij: Scary movie.![]()
Signs vond ik ook eng, maar in Scary movie 3 wordt die zo belachelijk gemaakt dat je wel moet lachen.
Teziej schreef:Aaah, ik wou wat plaatjes van de Grudge hier zetten, kijk ik op google naar die plaatjes. De rillingen lopen weer over me rug.
Teziej schreef:Aaah, ik wou wat plaatjes van de Grudge hier zetten, kijk ik op google naar die plaatjes. De rillingen lopen weer over me rug.
Worden mensen bang van. Alhoewel, misschien helpt het, als we alle enge filmpersonages hier neerzetten. 
Citaat:Verdikkeme nou komt m'n Arachnafobia (of hoe je het ook schrijft) trauma weer naar boven!!!
Na die film heb ik een uur lang alle hoekjes van m'n kamer op spinnen gecontroleerd, en toen kon ik nog niet slapen!!!
Dacht toen dat die niet zo eng was, maar ik heb twee keer voor in ging slapen mijn hele kamer doorlopen.
en ik heb een week lang in de stad jongens met zwart langig haar vermeden, god wat kreeg ik daar kriebels van! Voor mij nu écht niet meer dit soort films want ik word er helemaal para van.. je bent dus niet de enige
DiegoWendy schreef:Teziej schreef:Aaah, ik wou wat plaatjes van de Grudge hier zetten, kijk ik op google naar die plaatjes. De rillingen lopen weer over me rug.
Zooow
Liever niet hoor
dan slaap ik weer weken niet!
Ik vind dat plaatje alleen al ZOOOOW Eng!!!
plotie schreef:Van E.T zijn jullie toch niet bang zeker?
Nee, die is zó lief!

Joto schreef:en die andere film dan..zijn 3 of 3 delen van..Met die wormen.. Die heb ook een naam..
Dani62 schreef:Je hebt toch ook die film dat er iets (een monster?) uit de wc komt terwijl je er op zit? En dat je de wc in wordt getrokken?
Daar denk ik nu elke keer aan wanneer ik 's nachts naar de wc ga.................................![]()