Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:19

Ik hou van horrorfilms. Hoe enger hoe beter. Al is er 1 film waar ik maar niet overheen kom. The grudge, heb 3 maanden met me deur open geslapen, durfde nergens alleen te zijn. Heb hem nou 3 keer gezien, ik blijf 7 kleuren schijten, echt raar. Scream, Saw The Exorcist, daarbij rol ik over de grond van het lachen, maar bij The Grudge..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:20

Herken mezelf daar ook wel een beetje in... toen ik jonger was (nu moet ik wel zeggen dat ik toen 10 was ofzo.. en geen 30 Tong uitsteken ) was er eens zo'n programma en de oppas móest met he oppaskindje eerst met de poppen spelen... want anders.... dat heeft ze dus niet gedaan en toen kwamen die poppen tot leven... nou.. ik heb máanden mezelf verplicht met de poppen te spelen voor 't slapen gaan en durfde de poppen niet meer op m'n kamer.

Ik schrik opzich wel heel snel en vind films wel eng etc. maar niet zo zeer dat ik er echt trauma's van krijg oid. alleen 1 film.. hoe heet die ook weer... met een clown oid die echt wordt? maar die je niet kan doodmaken? heel eng!!!

edit na een pb van teziej.. ik bedoelde... chuckie.. zo eng Bloos!
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 20-06-08 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:22

De remedie bij mij: Scary movie. Haha!

Signs vond ik ook eng, maar in Scary movie 3 wordt die zo belachelijk gemaakt dat je wel moet lachen.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:24

_Covergirl_ schreef:
De remedie bij mij: Scary movie. Haha!

Signs vond ik ook eng, maar in Scary movie 3 wordt die zo belachelijk gemaakt dat je wel moet lachen.

Scary Movie blijft geweldig.
Op deel 4 na, daar komt de Grudge in voor. Huilen van het lachen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:25

Ik weet het, ik kan tegen horrorfilms, maar niet tegen enge chinezen. Huilen van het lachen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:25

Aaah, ik wou wat plaatjes van de Grudge hier zetten, kijk ik op google naar die plaatjes. De rillingen lopen weer over me rug.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:27

Je hebt toch ook die film dat er iets (een monster?) uit de wc komt terwijl je er op zit? En dat je de wc in wordt getrokken?

Daar denk ik nu elke keer aan wanneer ik 's nachts naar de wc ga................................. ROFL Nagelbijten / Gniffelen

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 11:29

Teziej schreef:
Aaah, ik wou wat plaatjes van de Grudge hier zetten, kijk ik op google naar die plaatjes. De rillingen lopen weer over me rug.

Zooow
Liever niet hoor
dan slaap ik weer weken niet!
Ik vind dat plaatje alleen al ZOOOOW Eng!!!

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:29

Teziej schreef:

NIET doen! Bloos Worden mensen bang van. Alhoewel, misschien helpt het, als we alle enge filmpersonages hier neerzetten. Duivel

Gaat op zoek naar It en Freddy Haha!

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:31

en die andere film dan..zijn 3 of 3 delen van..Met die wormen.. Die heb ook een naam..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:32

ik ken die film niet.. maar ik heb even naar plaatjes gegoogled.. (the grudge gegoogled?) maar ik vind ze toch niet echt eng ofzo? Tong uitsteken

Mereltje_

Ja hoor, hier nog iemand (20) die het he-le-maal niet op horrorfilms heeft. Hou ook niet echt van detectiveseries waarin moorden worden gepleegd. Ik ontwijk het maar allemaal, want ook bij mij blijven die beelden lang rondspoken. Vooral als ik ga slapen. Denk dat Lord of The Rings wel zo'n beetje het 'engste' is wat ik kan hebben... Het stomme is wel dat ik soms aan het zappen ben, langs iets engs kom en dan toch een beetje nieuwsgierig ben hoe het afloopt; en dan kijk ik alsnog iets engs Clown

En ja, ik ben ook zo iemand die nog steeds huilt bij Bambi en de Leeuwenkoning... Ook ik ben blij een keer te lezen te lezen dat ik niet de enige ben Clown

Citaat:
Verdikkeme nou komt m'n Arachnafobia (of hoe je het ook schrijft) trauma weer naar boven!!!
Na die film heb ik een uur lang alle hoekjes van m'n kamer op spinnen gecontroleerd, en toen kon ik nog niet slapen!!!

Jaa die heb ik ook ooit eens gekeken Nagelbijten / Gniffelen Dacht toen dat die niet zo eng was, maar ik heb twee keer voor in ging slapen mijn hele kamer doorlopen.

_hill_

'Feest' van de herkenning. Ik ben 18 bijna 19 en ik kan nog steeds niet dit soort films kijken. Op feestjes van iedereen áltijd die films kijken.. potverdorie wat had ik daar een hekel aan meestal ging ik dan gewoon naar huis of vroeg wat we gingen doen en dan kwam ik gewoon níet want ik vind het ook zo banketstaaf om dan maar te gaan zeuren dat je het niet wil zien!
Laatst zag ik voorstukje van the hostage.. ik dacht van mwoah die kan ik wel aan, ik kijken.. eerst ging het nog wel maar ik kreeg meteen al een heel naar gevoel bij die jongen met dat zwarte halflange haar. Ik verder kijken en toen gebeurde het, bleek dat die jongen een of andere psychopaat was die genoot van mensen die dood gaan. Op een of andere manier kan ik m dan ook niet uitzetten dan moet ik verder kijken maar ben aan het einde toch bij paps op de bank gekropen Bloos en ik heb een week lang in de stad jongens met zwart langig haar vermeden, god wat kreeg ik daar kriebels van! Voor mij nu écht niet meer dit soort films want ik word er helemaal para van.. je bent dus niet de enige Knipoog

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:33

DiegoWendy schreef:
Teziej schreef:

Zooow
Liever niet hoor
dan slaap ik weer weken niet!
Ik vind dat plaatje alleen al ZOOOOW Eng!!!

Ik join je club Huilen van het lachen

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:33

Van E.T zijn jullie toch niet bang zeker? Clown

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:35

plotie schreef:
Van E.T zijn jullie toch niet bang zeker? Clown

ET............... Lovers Nee, die is zó lief!

"Et phone hoooommeeee...." Bloos

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:37

Ik vond het vroeger zo eng, in het begin. Wanneer ET zo op pad gaat en het is donker, en ge ziet dan zo al die dennebomen(?) en dat muziekje erbij.
Ik deed dat expres mijn gordijnen toe, licht uit om het zo eng mogelijk te maken Clown
Edit: over arachnophobia.
Heb die film al een paar keer gezien maar ben als de dood voor spinnen. Maar in films vind ik dat dan niet zo erg. Zoalng z euit mijn buurt blijven Clown
Laatst bijgewerkt door plotie op 20-06-08 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Delias

Joto schreef:
en die andere film dan..zijn 3 of 3 delen van..Met die wormen.. Die heb ook een naam..

Bedoel je Tremors oid? Die enorme wormen met rijen tanden die uit de grond komen?

Vroeger keek ik veel met mijn moeder, It, Chucky enz enz maar tegenwoordig ben ik niet meer zo'n held! hahaha

TessaVB

Carry vond ik ook leuk Clown

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:38

Inderdaad! Tremors ja ! Kon er niet meer opkomen haha

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:39

Dani62 schreef:
Je hebt toch ook die film dat er iets (een monster?) uit de wc komt terwijl je er op zit? En dat je de wc in wordt getrokken?

Daar denk ik nu elke keer aan wanneer ik 's nachts naar de wc ga................................. ROFL Nagelbijten / Gniffelen

Die is toch al heel oud? Dat groene soort slijm? The Blob oid? Komt ook uit het doucheputje.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:41

op de een of andere manier kom ik trouwens altijd op die horror films uit als 't 's avonds donker is ik helemaal alleen thuis ben.. en... ik woon buitenaf... lekker dan.. zo heb ik eens een keer in m'n uppie silence hill gekeken... en the ring... die heb ik na een kwartier een keer gillend uitgezet Vork

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:41

Tremors was inderdaad ook smerig, niet echt eng maar vooral smerig, van die enorme wormen met enorme rijen tanden....BBBRRR

Zo kan ik ook helemaal in de ban zijn van boeken van Stephen King, er is een boek over een stadje en in die school zijn ook een soort wormen/beesten, nachtklok oid, en daarin gaat een knulletje dood door een dorsmachine.... 2 dagen nadat ik het boek uitheb hoor ik s'avonds veel lawaai, kijk bij de sloot naar de overkant....en jawel.....het tarwe werd geoogst... BBBRRRR

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:42

Wolf creek vind ik teminste een goede film Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:45

Echte horrorfilms vind ik niet eng, die zijn te nep om eng te zijn. Maar (psychologische) thrillers en films waar geesten in voorkomen kan ik wel heel eng vinden. Ik kijk graag naar Medium, maar sommige afleveringen vind ik zo eng dat ik ze verder opneem en de volgende dag bij daglicht wel verder kijk Bloos

The Sixth Sense vond ik vreselijk, daar durf ik nooit weer naar te kijken.